-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Молочні продукти різні
Завершена
81 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 810.00 UAH
мін. крок: 1% або 810.00 UAH
Період оскарження:
14.03.2023 14:50 - 19.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства "Діадема"
Номер:
4ffa6960e017404c923f5b7c8b5e6900
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-14-008447-a.b1
Назва:
Щодо відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства "Діадема"
Вимога:
Приватне підприємство «Діадема» (надалі - ПП «Діадема») не погоджується з рішенням за протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.03.2023 року № 115 Новомиргородського психоневрологічного інтернату Сандул Ліни Володимирівни (далі – Протокол) з наступної причини:
Уповноважена особа відхиляє тендерну пропозицію ПП «Діадема», аргументуючи: «ПП «Діадема» код згідно з ЄДРПОУ: 21078029 не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), а саме: - не надано копію документу(ів), що підтверджують виконання аналогічного договору № 222 від 14.09.2022 р. з Національним юридичним університетом ім. Ярослава Мудрого код ЄДРПОУ 02071139. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Так, наприклад, якщо мова йде про поставку товару, то таким документом можуть бути: товарна чи транспортна накладна».
Згідно умов Тендерної документації - 15550000-8 (з проектом договору) Нова редакція, ДОДАТКУ 2 до Тендерної документації, ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження. п 2 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): «Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (не менше одного договору) укладений (укладені) не раніше 2021 року.» Згідно вимоги про усунення порушень від 27.03.23, 11:45 одним з пунктів ПЕРЕЛІКУ ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ є пункт 3) надати копію документу(ів), що підтверджують виконання аналогічного договору № 222 від 14.09.2022 р. з Національним юридичним університетом ім. Ярослава Мудрого код ЄДРПОУ 02071139 Замовник не вказав які саме документи він вважає підтвердженням виконання договору.
Учасник ПП «Діадема» надає до копії аналогічного договору №222 від 14.09.2022 р з Національним юридичним університетом ім. Ярослава Мудрого ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ № UA-2022-08-16-007890-a.
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ є документом, що підтверджує виконання договору так як містить всю інформацію про: Замовника, Учасника, предмет закупівлі, об'єм поставленого товару, оплати проведеної під час дії договору згідно фактичного фінансування Замовника на підставі отриманого товару що засвідчено підписаними видатковими та товарно – транспортними накладними. Згідно роз'яснень https://infobox.prozorro.org/articles/dovidka-pro-vikonannya-analogichnogo-dogovoru: спосіб підтвердження виконання аналогічного договору - це може бути копія договору, лист-відгук тощо.
Таким чином Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ПП «Діадема».
Додатково нагадуємо, що у відповідності до ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення: «Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових),
Отже виходячи з вищезазначеного, вимагаємо:
відмінити відкриті торги з особливостями Молочні продукти різні № UA-2023-03-14-008447-a через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. Згідно п 2 ст 32. ЗУ Про публічні закупівлі , а саме порушено п.1 ст 5 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі Закон) передбачено такі основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція, економія і ефективність, відкритість та прозорість, рівне ставлення до учасників, об’єктивність та неупередженість визначення переможця, не допущення корупційних дій та зловживань.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2023 11:34
Вирішення:
В рамках розгляду вимоги UA-2023-03-14-008447-a.b1 наданої ПП «Діадема» у відповідності до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п.43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливостей)до процедури закупівлі Молочні продукти різні за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 – 15550000-8 «Молочні продукти різні», ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-14-008447-a:
Відповідно до п. 40 Особливостей замовником під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Діадема» учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ПП «Діадема» учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, було розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей містилось:
1. перелік виявлених невідповідностей;
2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У разі якщо учасник публічної закупівлі не виправили виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, замовник відхиляє таку тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель згідно п. 41 Особливостей.
Надання 24 годин на усунення невідповідностей є обов’язковою вимогою для замовника.
Згідно вимоги про усунення невідповідностей було зазначено:
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ:
3. на виконання вимог пункту 2 Додатку 2 до цієї тендерної документації учасник ПП «Діадема» не надав копію докумету (ів), що підтверджують його виконання.
ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ:
3. п.2 Додатку 2 до цієї тендерної документації
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ:
3) надати копію документу(ів), що підтверджують виконання аналогічного договору № 222 від 14.09.2022 р. з Національним юридичним університетом ім. Ярослава Мудрого код ЄДРПОУ 02071139
Факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Так, наприклад, якщо мова йде про поставку товару, то таким документом можуть бути: товарна чи транспортна накладна.
ПП «Діадема» було надано «Звіт про виконання договору» який оприлюднюється замовником відповідно до абзацу 12 частини 1 ст. 10 Закону. Також учасник ПП «Діадема» зазначає що у «Звіті про виконання договору» є інформації про об'єм поставленого товару, оплати проведеної під час дії договору згідно фактичного фінансування Замовника на підставі отриманого товару що засвідчено підписаними видатковими та товарно – транспортними накладними, в «Звіті про виконання договору» дана інформація відсутня.
Додатково звертаємо увагу учасника на те, що
Відповідно до п.1 розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» та відповідно до п.51 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»:
- фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Також в абзаці 9 п.6 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означає, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці та проведенні цієї закупівлі.»
Таким чином, Замовник вважає Вашу вимогу необгрунтованою, та такою що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено