• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Замки та частини замків 44520000-1 -Замки, ключі та петлі

Серцевина APECS EM- 80-С-NI (АБО ЕКВІВАЛЕНТ) 700 шт Серцевина USK B-70 (або еквівалент) 700 шт Замок навісний Чебоксари ВС 2-10 ( "краб" ) (або еквівалент) 1300 шт Замок врізний Аріко ЗВ4-У (або еквівалент) 500 шт Замок накладний Зеніт ЗН1-2.1 Медь (або еквівалент) 510 шт

Торги не відбулися

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 16.01.2018 16:03 - 28.01.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів дискваліфікації

Номер: 656cc60842f24bceb2eccc5a04d17b94
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-16-002531-c.a1
Назва: Оскарження результатів дискваліфікації
Вимога:
У відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі", метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, наполягаємо на скасуванні результатів кваліфікації, як таких, що суперечать саме цій меті та саме цього Закону. Висновки, які зробив тендерний комітет Замовника та ОДНОСТАЙНО підтримали всі його ЧЛЕНИ, прямо свідчать про намагання усунути пропозицію Учасника з найнижчою ціною, а саме: 1. Цитуємо, коментуємо: "По перше: Пунктом 3.1. Додатку 2 тендерної документації Замовником ставилась вимога до учасника надати у складі пропозиції Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного господарського договору та з заповненою нижченаведеною таблицею. Учасником ФОП "Мілова Ірина Миколаївна" на виконання зазначеної вимоги у складі пропозиції надано довідку без номеру від 31 січня 2018 року з табличною формою, де вказане посилання на 8 договорів. Проте форма таблиці не відповідає формі, що зазначалась замовником у тендерній документації.Так, у наведеній формі таблиці учасника відсутня інформація про фактичну та юридичну адресу, контактні телефони особи контрагента, а також відсутня інформація про фактичну суму виконання договору." - враження,що цю довідку Учасника ніхто навіть не читав, бо неможливо не помітити відповіді на свої питання, якщо вони так турбують Замовника та його відповідальних осіб. Невже жоден з ОДНОСТАЙНИХ ЧЛЕНІВ не помітив в довідці Учасника ані сум виконання договорів, ані контактних телефонів Замовників, ані адрес, в усіх сканованих копіях наданих Договорів, якщо це може вплинути на прийняття рішення про закупівлю за державні кошти. Будь ласка, отримайте інформацію, яку Вам надано за Вашими вимогами, та перевірте її при виникненні сумнівів з усіх можливих джерел, тобто виконайте як мінімум свої функціональні обов'язки та заощадить Державні кошти, якщо саме Вас уповноважено на це. Дозвольте нагадати мету Закону України "Про публічні закупівлі", системи "PROZORRO", та звичайно, відповідальність за порушення положень вищезгаданого Закону. 2. "Пунктом 3.3. Додатку 2 тендерної документації Замовник ставив вимогу надати у складі пропозиції учасника Лист - відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору, який вказано в довідці 3.1. У складі пропозиції учасника міститься один відгук, від ЖКП Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс» за № 2-1391 від 27.11.2017 року. Оскільки учасником у довідці про аналогічні договори вказано посилання на вісім договорів, надання одного відгуку свідчить про невиконання вимог тендерної документації." Знов жоден з ОДНОСТАЙНИХ ЧЛЕНІВ не отримав уявлення про досвід аналогічних договорів? До того ж в пункті 3.3. Додатку 2 тендерної документації Замовника ніде не вказано, що потрібно надати відгук до кожного Договору. Пересвідчитись в належному виконанні вказаних в довідці Учасника Договорів можна іншими способами, зокрема через майданчик "PROZORRO" по вказаним індетифікаторам закупівлі, або за вказаними номерами телефонів відповідальних осіб Замовників, якщо переслідується саме ця мета. Але чи це потрібно Замовнику? Вочевидь, ні, якщо з'являється наступне: "У зв'язку з ненаданням відомостей про виконання договорів, які вимагались замовником та не надання відгуків від контрагента, замовник не може пересвідчитись про належний досвід у постачанні товарів за договорами, що укладались учасником." 3. "На сторінці 16 тендерної документації замовником встановлено вимоги до оформлення довідок, які учасник надає у складі пропозиції, а саме: «Довідки, листи інформаційного характеру, та форми, які заповнюються учасником повинні бути надруковані на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), мати підпис уповноваженої особи, та печатку підприємства (у paзi наявності), iз зазначенням дати та вихідного номеру документу (або помітки «Б/Н»). У paзi, якщо документи надаються учасником на бланку суворої звітності, печатка підприємства на підпис уповноваженої особи не вимагається» Слід зазначити, що учасник ФОП "Мілова Ірина Миколаївна" надано у складі пропозиції довідки, що не містять вихідного номеру документу, або помітки «б/н». Зазначене свідчить про не виконання учасником умов тендерної документації." Звичайно, кожна довідка або інший документ має на меті інформаційну складову і саме це було виконано Учасником. Більш того, тендерна документація Замовника: "формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність, підписів, на окремих документах, технічні помилки та описки". Тобто відсутність або наявність помітки «Б/Н» аж ніяк не може вплинути на зміст пропозиції. Знов жоден з ОДНОСТАЙНИХ ЧЛЕНІВ не помітив протиріччя? 4. На підставі висновків Тендерної комісії Замовника потрібно дискваліфікувати й наступних учасників торгів: "ОПТОК" не відповідає технічним умовам - Серцевина Imperial CK 80 SN - не має секретність 100 000 комбінацій ("Це дуже важливо!" - казав голова тендерного комітету Дмитро Ібрагімович на етапі уточнень); "Дебют" не відповідає технічним умовам - Серцевина Avers DM-70-C-G має секретність 5000 комбінацій замість вказаних 16 000, а в нашій пропозиції секретність циліндру 45 000 комбінацій, тобто навіть вище вимог Замовника, лише МАКСУС може розраховувати на позитивне рішення, а ОДНОСТАЙНІ ЧЛЕНИ можуть витратити ще 400 000 гривень (це на 108 !!! відсотків вище від найнижчої ціни) державних коштів на одному й тому ж обсязі закупівлі!!! До того ж незрозуміла відмова Замовника від отримання зразків запропонованого товару та уникання від спілкування (відпустка, семінари, наради), мабуть все спрямоване на недопущення корупційних діянь. Насамперед хотілося б щоб уповноважені особи уважно читали КОЖНИЙ документ, який вони підписують, та пам'ятали про відповідальність, яку вони несуть, тим паче в сфері витрат державних коштів. Пропонуємо виправити допущені порушення при кваліфікації Учасника та з чистим серцем та руками очікувати реакції відповідних правоохоронних органів, органів громадського контролю та ЗМІ, до яких ми будемо вимушені звернутися з вищезгаданними питаннями.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповіді від 07.02.2019 року за № 45-625, яка надана через електронну систему закупівель (в форматі ПДФ) наведені факти та пояснення, через які Замовник не має юридичних підстав для задоволення вимоги ФОП "Мілова Ірина Миколаївна" від 06.02.2018 рок , а тому зазначену вимогу відхилено.
Статус вимоги: Відхилено