• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт вулиці Просвіти в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)

Більш детально у тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Замовником забезпечується додатково оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель шляхом розміщення на офіційному сайті Володимирської міської ради за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/

Завершена

2 624 334.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 243.34 UAH
Період оскарження: 14.03.2023 10:16 - 19.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії замовника

Номер: ab2e6b5560a4452682057879d21e6931
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-14-002056-a.c2
Назва: Скарга на дії замовника
Скарга:
Щодо неправомірного відхилення
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.04.2023 17:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.04.2023 17:19
Дата виконання рішення Замовником: 25.04.2023 15:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5107-р/пк-пз від 19.04.2023 Управлінням інфраструктури виконавчого комітету Володимирської ради скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «РОСТРАНС» за процедурою закупівлі «Поточний ремонт вулиці Просвіти в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")» (протокол № 72 від 03.04.2023 року), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-14-002056-a. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 102 від 25.04.2023 року додається.
Автор: ПП "РОСТРАНС", Шух Наталія +380332770315 l.rostrans@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП "Ространс"

Номер: 34aec020b5d94982bab37bdd7008e49f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-14-002056-a.b1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП "Ространс"
Вимога:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" (далі по тексту - Скаржник) повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС», з огляду на наступне. Відповідно п. 7 Переліку документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення переможця відповідно до вимог, визначених пунктом 44 Особливостей Додатку № 7 до тендерної документації – підставою відхилення пропозиції переможця є наступне – «Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (абзац 14 пункту 44 Особливостей)», на підтвердження відсутності вказаної підстави учасник надається – «Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.». Учасником ПП «РОСТРАНС», як переможцем закупівлі надано наступні документи – «Довідка Вих. № 01/02/2023-1 від 28.03.2023 р.». Учасником ПП «РОСТРАНС», як переможцем закупівлі надано наступні документи – «Довідка Вих. № 01/02/2023-2 від 28.03.2023 р.». Відповідно абзацу 14 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування – «Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та може відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.». ПП «РОСТРАНС» погоджується, що за своєю назвою вказані довідки містять некоректну інформації, проте відповідно змісту вказаних довідок нами виконано вимоги передбачені тендерною документацією, довідки які нами надані місять інформацію, цитуємо – «ПП «РОСТРАНС» не має невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, і протягом трьох років не було застосовано санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків за таким договором.», що відповідає вимогам абзацу 14 п. 44 Особливостей. Також акцентуємо Вашу увагу, що відповідно п. 7 Переліку документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення переможця відповідно до вимог, визначених пунктом 44 Особливостей Додатку № 7 до тендерної документації передбачено, що довідка має має бути надана в довільній формі. Також зазначаємо, що відповідно п. 1.8. п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації передбачено, що до переліку формальних помилок належить - «3.Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації (Наприклад: «Інформація» замість «Інформація в довільній формі», «Лист» замість «Лист-пояснення», «Довідка» замість «Гарантійний лист», «Інформація» замість «Довідка» тощо).». Зміст інформації наданої нами як переможцем закупівлі підтверджує, що до нас не застосовується абзац 14 п. 44 Особливостей, оскільки цитата – «ПП «РОСТРАНС» не має невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, і протягом трьох років не було застосовано санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків за таким договором». Аналогічна вимога передбачена і п. 3 Переліку формальних помилок затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 - «3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.». Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3969-р/пк-пз від 30.03.2023 р. (Номер скарги - UA-2023-02-28-005757-a.a2). Суть спору в скарзі UA-2023-02-28-005757-a.a2 повністю відповідає тим питанням, що підняті нами при подачі скарги, при досліджені вказаної скарги досліджувалося документи надані учасником на підтвердження відповідності вимогам абзацу 14 п. 44 Особливостей, учасник надав аналогічні документи до поданих нами. При розгляді скарги Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель погодилася з позицію скаржника, що ним надано всі документи, що підтверджують відповідность вимогам п. 44 Особливостей Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3891-р/пк-пз від 29.03.2023 р. (Номер скарги - UA-2023-03-07-004869-a.c1). Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11690-р/пк-пз від 22.08.2019 р. (Номер скарги - UA-2019-07-12-000395-c.a1) – цитуємо «У складі Пропозиції Скаржника міститься довідка від 26.07.2019 № 81 (файл "Довідка ст 17.pdf"), в якій ФОП Кейзор М.М. зазначає інформацію про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 1-4, 6, 8-10 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення Пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції. Враховуючи викладене, а також визначення формальних помилок у Документації та Законі, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.». Таким чином ПП «РОСТРАНС» належним чином виконано вимоги тендерної документації та надано належне підтвердження стосовно абзацу 14 п. 44 Особливостей. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників, щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до дискримінації учасників. При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхилення тендерної пропозиції Скаржника, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем закупівлі. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище вказане вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 72 від 03.04.2023 р. про відхилення тендерної пропозиції ПП "РОСТРАНС".
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу ПП «РОСТРАНС» (вх.№ 13 від 05.04.2023) про скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2023 № 72 (про відхилення тендерної пропозиції Переможця ПП «РОСТРАНС»), вважаємо її безпідставною та такою, що не підлягає до задоволення з наступних підстав. Відповідно до абзацу 15 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами та доповненнями (далі - Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 14 Особливостей. Тобто, у переможця процедури виникає обов’язок виконати вимоги, які встановленні законодавцем щодо строків та способу подання документів та вимоги, які встановлені у тендерній документації замовником до документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3,5,6 і 12 та абзаці 14 пункту 44 Особливостей. А, у замовника виникає обов’язок у разі не надання у спосіб або не у відповідності до вимог тендерної документації або не у строки визначені законодавством, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3,5,6 і 12 та абзаці 14 пункту 44 Особливостей, відхилити тендерну пропозицію переможця. Замовником у Тендерній документації від 14.03.2023 р. (Додаток № 7) передбачено перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення переможця відповідно до вимог, визначених пунктом 44 Особливостей. Тобто, встановлено спосіб підтвердження: довідка в довільній формі на виконання вимог абзацу 14 п. 44 Особливостей. Дана умова сформована у відповідності до вимог абз. 15 п. 44 Особливостей. Крім того, у Тендерній документації від 14.03.2023 р. (Додаток № 7) передбачено, що у разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей або надав документи, які не відповідають вимогам визначним у тендерній документації або надав їх з порушенням строків визначених Особливостями замовник відхиляє його на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей, а саме: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей. Замовником в Тендерній документації не допускалося надання переможцем довідки в довільній формі на підтвердження відсутності підстави для відмови, визначеної ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», адже це різні правові підстави за своїм походженням, хоча за текстовим наповненням є схожими. Переможцем – ПП «РОСТРАНС» не були враховані вимоги Замовника щодо способу підтвердження відсутності підстав для відмови, визначених саме п. 44 Особливостей, а надані документи щодо вимог ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», які не вимагались Замовником. Враховуючи зазначене, керуючись ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», абз. 3 підпункту 3 пункту 41, пунктом 44 Особливостей, Замовником прийняте рішення відхилити переможця ПП «РОСТРАНС» у зв’язку з тим, що ним не було надано документ у спосіб, визначений в тендерній документації.
Статус вимоги: Відхилено