-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо Євро 5, бензин А-95 Євро 5 (код за ДК 021:2015 09130000-9: Нафта і дистиляти)
Завершена
168 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 680.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 680.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2023 17:10 - 18.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
0085e26905a4436896c3c684120599b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-011483-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Внести зміни у тендерну документацію та вилучити зазначені дискримінаційні умови.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога дискримінаційні уомви 16,03,23.pdf 16.03.2023 16:52
Дата подачі:
16.03.2023 16:53
Вирішення:
На Вашу вимогу завантажену в систему «Prozorro UA-2023-03-13-011483-a.b1від 16.03.2023 року стосовно нібито встановлення дискримінаційних вимог за тендерною документацією в частині технічних вимог до предмету закупівлі повідомляємо наступне:
1. Учасник вважає дискримінаційною та неможливою до виконання наступну вимогу за тендерною документацією:
«Замовником встановлена дискримінаційна умова у тендерній документації, а саме у Розділі ІІ «Технічні, якісні та інші вимоги до предмету закупівлі:» Додатку 2 до тендерної документації: «Учасник повинен забезпечити Замовника онлайн системою керування та розподілу пального між смарт-картками/паливними талонами, за допомогою WEB додатку. Учасник має забезпечити безперебійний доступ Покупця до «Особистого кабінету» Учасника в якому здійснюється контроль та розподіл пального, на підтвердження чого учасником надається скрин відповідного веб-ресурсу із зазначенням його розташування у всесвітній мережі.»
Шановний потенційний Учаснику, як зазначено у Додатку 2 до тендерної документації, та продубльовано вами у вашій вимозі (абзац 5 аркуш 1), Замовником визначено предмет товару: дизельне паливо та бензин А-95, у кількості 3 000 літрів та 300 літрів відповідно.
Також, у розділі ІІ Додатку №2 до тендерної документації який містить назву «Технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі» міститься визначення терміну «Особистий кабінет» та «Смарт-картка або паливний талон».
Так, у документації під особистим кабінетом мається на увазі електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між смарт-картками/паливними талонами та будувати статистичні звіти по витратам. Дозволяє блокування та розблокування доступу до карток та інше.
На сьогодній день, день ери високих технологій, всі дії виконуються в електронній системі, що є зручним, точним, якісним та мінімально ризиковим та максимально прозорим показником діяльності Учасника. Ставлячи питання про ніби то виставлену дискримінаційну вимогу, ви не наводите та не надаєте обґрунтованих підтверджень неможливості виконання вказаної умови, зважаючи на що в даній частині вона не підлягає задоволенню.
Щодо процитованого вами визначення «Смарт-картка або паливний талон - це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту, яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду» слід зазначити наступне: під словосполученнями «нафтопродуктами будь якого виду», мається на увазі вже закупленим товаром, який перебуває на зберіганні у Продавця, та який знаходиться на зберіганні і на який видано відповідні довірчі документи.
З огляду на вказане, Ваша вимога щодо неможливості та дискримінаційності тендерної документації та твердження, щодо закупівлі Замовником послуг з обслуговування смарт-карток та талонів, є нікчемним, надуманим та спростовується вище наведеним.
2. Учасник вважає незаконною та дискримінаційною наступну вимогу за тендерною документацією: «Замовником встановлена дискримінаційна умова, а саме, розділі ІІІ Додатку 2 до тендерної документації :«3.3. У разі наявності партнерських АЗС, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників:
- копії Договорів з операторами (ліцензіатами) партнерських АЗС, орендованих АЗС, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія документу, який підтверджує діяльність операторів АЗС відповідно до чинного законодавства;
- гарантійний лист від власника/орендаря/оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС, адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами (смарт-картками/талонами) встановленого зразка на АЗС.»
Слід вказати на той факт, що даний пункт стосується виключно тих Учасників, які мають партнерські АЗС. Цитуємо «3.3. У разі наявності партнерських АЗС, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників:».
Постає питання, яким чином наведені вище умови Документації порушують ваші права та законні інтереси пов’язані з участю у закупівлі, адже даний пункт стосується виключно тих Учасників, у яких вони наявні.
3. Учасник вважає незаконною та дискримінаційною наступну вимогу за тендерною документацією: «Замовником встановлена дискримінаційна умова у тендерній документації, а саме у пункті 3.8. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації :У складі пропозиції надає документ що підтверджує право використання Учасником найменувань (торгових марок) зазначених на відповідних смарт-картках/паливних талонах відповідно до чинного законодавства України.»
Кожна АЗС має право на відпуск та виготовлення талонів. Чинним законодавством України встановлено, що право на використання торгових марок, як інтелектуальної власності охороняються законом.
Відповідно до статті 1109 Цивільного кодексу України не тільки той хто має ліцензійний договір може використовувати об’єкт права інтелектуальної власності, це може робити і той, хто має укладений субліцензійний договір, тобто таке коло може бути необмежене.
З огляду на вказане, інформуємо, що Замовник встановив вимоги до учасників, які повністю відповідають потребам Замовника та положенням норм діючого законодавства. Потенційним учасником не доведено неможливості їх виконати.
Таким чином, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації.
Слід додатково зазначити, що вимоги тендерної документації не обмежують право жодного з учасників на взяття участі у закупівлі, не звужують їх права та не обмежують їх можливості здійснити самостійне, неопосередковане звернення кожного з них за отриманням будь – яких з зазначених у тендерній документації документів. Більш того, звертаємо вашу увагу на той факт, що зважаючи на перебування країни у стані війни, критичність та пріоритетність Товару, закупівля якого проводиться, для безперервної роботи Замовника, дані вимоги є не тільки актуальними, а необхідними, оскільки це є прямим підтвердженням можливості передачі Продавцем (Учасником) товару саме зі зберігання після його закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено