-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплекти меблів для кабінетів фізики, хімії, біології, інформатики, лінгофоного, початкової ланки, старшої ланки для опорних шкіл Донецької області.
Комплекти меблів для кабінетів фізики, хімії, біології, інформатики, лінгофоного, початкової ланки, старшої ланки для опорних шкіл Донецької області.
Завершена
3 870 627.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 706.27 UAH
мін. крок: 1% або 38 706.27 UAH
Період оскарження:
27.12.2017 16:14 - 14.01.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на кваліфікацію
Номер:
889b53641b59483882cd094adc03c0b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-001779-a.a7
Назва:
Скарга на кваліфікацію
Скарга:
Скарга та квитанція про сплату додані
Пов'язані документи:
Учасник
- Квитанція про сплату - 1.PDF 31.01.2018 09:01
- Скарга АМКУ-а.PDF 31.01.2018 09:01
- Рішення від 01.02.2018 № 882 + Лист Замовнику.pdf 02.02.2018 18:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.02.2018 № 1374.pdf 16.02.2018 17:44
- Рішення від 15.02.2018 № 1374.pdf 20.02.2018 20:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.01.2018 09:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.02.2018 20:41
Вимога
Є відповідь
оскарження кваліфікації
Номер:
bed02288c760429bbd4fe46b3b34c563
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-001779-a.c6
Назва:
оскарження кваліфікації
Вимога:
18 січня 2018 року відбулися відкриті торги UA-2017-12-27-001779-a, за предметом закупівлі комплекти меблів для кабінетів фізики, хімії, біології, інформатики, лінгофонного, початкової ланки, старшої ланки для опорних шкіл Донецької області. Учасником Приватне мале підприємство «Геліка» було надано найнижчу цінову пропозицію. Але, Протоколом №8 від 22 січня 2018 року, пропозицію ПМП «Геліка» було відхилено по причині не відповідності Тендерній документації. Зокрема, згідно додатку 3 ТД не надано Свідоцтв «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» для підтвердження відповідності та якості запропонованих меблів.
З даним рішенням ПМП «Геліка» категорично на погоджується, оскільки для підтвердження якості та відповідності шкільних меблів, відповідно до ТД, учасником надано сертифікати якості та відповідності державним стандартам, ГОСТам, що є обов’язковими для виробників меблів та затверджені на законодавчому рівні. Для департаментів освіти, які проводять тендерні закупівлі вимагати Свідоцтва «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» є рекомендаційним, а не обов’язковим. Обов’язкова наявність таких свідоцтв не затверджена жодним законодавчим актом України, тому вимагати їх є незаконним відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інститут модернізації закладів освіти на наш запит надав відповідь про те, що отримання Свідоцтв «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» є добровільним, а не обов’язковим для виробників. Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2008 року N 537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України” такі свідоцтва та грифи видаються на кожен конкретний виріб окремо, зважаючи на його технічні характеристики (п.1.14 Порядку). Отже, такі свідоцтва та грифи неможливо отримати не маючи конкретних технічних вимог.
Крім того, Відповідно до п.п.2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.11 Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України загальний строк отримання свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифів МОН складає понад 3 місяці. Для учасника неможливо отримати відповідні свідоцтва чи грифи до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, оскільки він не може знати, які саме вироби будуть закуповуватися замовником і заздалегідь отримати відповідні свідоцтва чи грифи. Отже, відповідні документи на конкретні вироби, що є предметом закупівлі, могли отримати лише ті учасники, які, ймовірно, були повідомлені Замовником заздалегідь про вид та технічні характеристики виробів, що будуть предметом закупівлі. Тому така вимога є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме такі як:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо вашу увагу, що уже було рішення Антимонопольного комітету України №7733-р/пк-пз від 02.11.2017р. згідно аналогічної скарги по закупівлі UA-2017-10-06-000232-c (Замовник закупівлі - Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації). Рішенням встановлено, що умови Замовника щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції копій свідоцтв про визнання відповідності педагогічним умовам можуть виконати лише суб’єкти господарювання, які на момент оприлюднення оголошення про проведення Процедури закупівлі вже мали в наявності свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам товару, технічні характеристики якого визначені у Документації, та відомі такому учаснику, що є дискримінацією та порушує положення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення було прийнято на користь Скаржника та його вимоги були задоволені.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо:
-визнати Протокол №8 засідання тендерного комітету департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації від 22 січня 2018 року не дійсним;
-здійснити кваліфікацію з урахуванням вищезазначених зауважень.
У випадку відмови, ми будемо змушені звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.01.2018 13:23
Вирішення:
Приватному малому підприємству «Геліка»
Тендерним комітетом департаменту освіти і науки розглянуто Вашу вимогу від 23.01.2018р.
Відповідно до ч. 1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Частиною 2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Також зазначимо, що Вами, як учасником у складі тендерної пропозиції було надано лист-згоду, яким учасник повідомляє, що погоджується з усіма положеннями тендерної документації, визнає їх відповідність чинному законодавству та погоджується на виконання вимог, передбачених цією документацією.
Таким чином, оскільки Учасник не звертався до Замовника із повідомленням про встановлення ним дискримінаційних вимог у тендерній документації, не оскаржував встановлення таких вимог до Антимонопольного комітету у передбачений законодавством строк та погодився з умовами тендерної документації та їх законністю, вважаємо неможливим задовольнити вимогу Приватного малого підприємства «ГЕЛІКА» щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Тендерний комітет департаменту освіти і науки
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Технічні вимоги не відповідають чинному законодавству
Номер:
41011146e8a74a8ea7e2592495d22652
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-001779-a.a4
Назва:
Технічні вимоги не відповідають чинному законодавству
Вимога:
У Додаку 3 до Тендерної документації зазначено, що стілець вчителя (полум’який) повинен бути розміром (Д*Ш*В) не менше 530мм*580мм*820мм (у всіх комплектах), стіл лабораторний хімічний з мийкою (а саме стільниця) мати розмір не менше 1200*615мм, стілець учня (полум’який) повинен бути розміром (Д*Ш*В) не менше 230мм*580мм*820мм (у всіх комплектах). Також відповідно до Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції завірені копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам.
Зазначаємо, що відповідно до Переліку підприємств-виробників (постачальників), що мають чинні свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на меблі для дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів (станом на 01 листопада 2017 року), розміщеному на офіційному сайті Інституту модернізації змісту освіти imzo.gov.ua, чинні свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на стілець вчителя/учня (полум’який) та стіл лабораторний хімічний мийкою мають лише два підприємства – ТОВ Науково-виробниче підприємство «Промінь» та ТОВ «Меблі-Техностиль».
Проте надати свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на стілець вчителя (полум’який) саме розміром (Д*Ш*В) НЕ МЕНШЕ 530мм*580мм*820мм, стіл лабораторний хімічний з мийкою (а саме стільниця) НЕ МЕНШЕ 1200*615мм, стілець учня (полум’який) розміром (Д*Ш*В) НЕ МЕНШЕ 230мм*580мм*820мм може тільки ТОВ НВП «Промінь».
Звертаємо увагу Замовника, що товар, який може запропонувати другий учасник не суттєво відрізняється від вимог тендерної документації: а саме ширина стільців на 2 см, а ширина стільниці стола лабораторного хімічного з мийкою на 1,9 см менше за ті, що вимагає Замовник.
Проте через вимогу Замовника надати свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на стілець вчителя/учня (полум’який), стіл лабораторних хімічний з мийкою розміром НЕ МЕНШЕ зазначених у Додатку 3 до Тендерної документації тільки ТОВ НВП «Промінь» може бути визнане переможцем, що порушує принцип недискримінації, закріплений ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.4 ст.22 цього ж закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги Замовника, за яких тільки одне підприємство може бути визнане переможцем, є дискримінаційними та порушують принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме такі принципи як: • добросовісна конкуренція серед учасників; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації та усунути вимоги, які обмежують конкуренцію та позбавляють можливості інших учасників стати переможцями процедури закупівлі.
У випадку невнесення змін ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь.pdf 10.01.2018 17:21
Дата подачі:
04.01.2018 12:07
Вирішення:
На підставі уточнених потреб об'єктів (опорних шкіл) та зауважень Замовник вносить зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Технічні вимоги не відповідають чинному законодавству
Номер:
10cc16197a01421aaa4d86670e7c089b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-001779-a.c3
Назва:
Технічні вимоги не відповідають чинному законодавству
Вимога:
У додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що геометрія та розміри столу лабораторного хімічного з мийкою повинні відповідати ГОСТ 18314-93 «Столи учнівські лабораторні. Функціональні розміри». Також зазначено, що стільниця столу повинна бути розміром не менше 1220*615мм. Зазначаємо, що відповідно до ГОСТ 18314-93, на який посилається Замовник, стільниця столу може бути довжиною тільки 1200мм (або 1300 на вимогу споживача). Довжина 1220мм не передбачена ГОСТ 18314-93 «Столи учнівські лабораторні. Функціональні розміри». Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до положень чинного законодавства, а саме зазначити розмір столу лабораторного хімічного з мийкою відповідно до ГОСТ 18314-93 «Столи учнівські лабораторні. Функціональні розміри».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.12.2017 17:29
Вирішення:
Технічні вимоги формуються на підставі заявок опорних шкіл області (об'єктів), в яких вказані розміри та ГОСТи. Була допущена технічна помилка, розмір довжини стільниці столу виправлен.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
02.01.2018 16:51
Підтвердження вирішення:
Розмір довжини стільниці столу виправлен
Вимога
Вирішена
Некоректні параметри технічних вимог
Номер:
39a5d67872974e4bbd5c10c9efe06951
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-001779-a.b2
Назва:
Некоректні параметри технічних вимог
Вимога:
У додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що розмір стільця вчителя (полум’який) та розмір стільця учня (полум’який) «Д*Ш*В не менше 820мм*530мм*580мм». Відповідно до формулювання вимог Замовника виходить, що стільці мають бути не менше ніж ДОВЖИНОЮ 820мм, ШИРИНОЮ 530мм та ВИСОТОЮ 580мм». Просимо внести зміни до тендерної документації в частині визначення розмірів стільця вчителя (полум’який) та стільця учня (полум’який) і коректно зазначити які саме параметри відповідають довжині, висоті та ширині стільців.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.12.2017 17:08
Вирішення:
Технічні вимоги формуються на підставі заявок опорних шкіл області (об'єктів), в яких вказані розміри та ГОСТи. Була допущена технічна помилка у розмірах стільців вчителя та учня (полум'які). Зміни до технічних вимог ( додаток 3) внесені.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
02.01.2018 17:00
Підтвердження вирішення:
Зміни до технічних вимог (додаток 3) внесені.
Вимога
Вирішена
Технічні вимоги не відповідають чинному законодавству
Номер:
664dbb74eed24b4d8df9f734779ab122
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-001779-a.b1
Назва:
Технічні вимоги не відповідають чинному законодавству
Вимога:
У Додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що стіл демонстраційний для кабінету фізики, стіл лабораторний фізичний, стілець учня, стіл демонстраційний для кабінету хімії та біології, стіл лабораторний хімічний з мийкою, стіл лабораторний хімічний, стіл учня, стіл антисколіозний 1-місний посилений регулюємий по висоті, стілець учня (регулюємий по висоті) повинні відповідати вимогам ГОСТ 22046-89.
Відповідно до наказу Держспоживстандарту України від 5 липня 2004 р. №131 3 2005-01-01 та постанови Державного комітету Російської Федерації по стандартизації і метрології від 24 січня 2003р. № 32-ст ГОСТ 22046-89 скасовано, замість нього введено в дію відповідно ДСТУ ГОСТ 22046:2004 та ГОСТ 22046-2002.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до положень чинного законодавства, а саме внести зміни до тенденої документації та зазначити актуальні ГОСТ, яким повинен відповідати предмет закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.12.2017 16:52
Вирішення:
Технічні вимоги для тендерної документації формуються на підставі заявок опорних шкіл області (об'єктів) в яких були вказані ГОСТи. Тендерним комітетом внесені зміни до тендерної документації (додаток 3).
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
02.01.2018 16:43
Підтвердження вирішення:
Тендерним комітетом внесені зміни до тендерної документації (додаток 3).
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на умови
Номер:
c63635dfd9b0418bb6dab6b9ac48c677
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-001779-a.b5
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Скарга та докази долучені
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 10.01.2018 14:11
- Договір 1.pdf 10.01.2018 14:11
- Договір 2.pdf 10.01.2018 14:11
- Договір 3.pdf 10.01.2018 14:11
- Пед.висновки Промінь.pdf 10.01.2018 14:11
- Пед.висновки Меблі-Техностил.pdf 10.01.2018 14:11
- Перелік підприємств-виробників.pdf 10.01.2018 14:11
- Платіжне доручння.pdf 10.01.2018 14:11
- рішення від 15.01.2018 № 271.pdf 15.01.2018 16:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.01.2018 14:12
Опис причини скасування:
Замовник задовольнив вимоги скаржника.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
11.01.2018 09:18
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
15.01.2018 16:13