• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Бензин А-95, Бензин А-92, дизельне пальне

Торги не відбулися

378 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 890.00 UAH
Період оскарження: 13.03.2023 16:28 - 18.03.2023 00:00
Вимога
Без відповіді

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 36f961f286b7459f9504d1739d6cea07
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-010743-a.b1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Пунктом 40 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості) передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 21.03.2023р. Вами було опубліковане протокольне рішення (протокол) №10, згідно з яким єдиною підставою для відхилення є наступне: «Додатково Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують можливість продажу (відпуску) ним бензину та дизельного пального через АЗС, які знаходяться на території Дубенського району, або місті Луцьк Волинської області та вказані ним у пропозиції. Для підтвердження Учасником надається: Документи, що підтверджують право власності або оренди на АЗС (місця відпуску, продажу пального), або Лист – підтвердження від власника або орендаря АЗС про можливість відпуску по паливних картках та талонах товару Учасника на АЗС. Однак пропозиція Учасника не містить вищевказаних документів». Звертаємо Вашу увагу, серед тендерної пропозиції нами було надано документ «20.Волинь Паливо договір поставки.pdf» та «21.Договір ІНТЕКС ІНВЕСТ №ДЗБ22-168.pdf», що цілком виконують вимоги тендерної документації. Крім того, зазначені Вами підстави для відхилення не відносяться до помилок, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, порушуючи норми чинного законодавства України, вимоги тендерної документації, а також процедури закупівлі, Вами не було надано можливості виправити виявлені невідповідності. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. З огляду на викладене вище, публікуючи протокольне рішення, вважаємо що Ви порушили наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунення зазначених нами порушень та повернення на кваліфікацію ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.