-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тушки курчат-бройлерів заморожені (ДК 021:2015: 15110000-2 – М'ясо (15112000-6 М’ясо свійської птиці)
Завершена
414 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 072.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 072.50 UAH
Період оскарження:
13.03.2023 16:05 - 18.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Про надання сертифікату по екології на послугу
Номер:
5326190e45e5496aaeceb9038c4d56b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-010126-a.c9
Назва:
Про надання сертифікату по екології на послугу
Вимога:
У Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає:
-п.1.9. «Надати сертифікат (чинний на дату подання тендерної пропозиції) на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)».
Замовник проводить торги на закупівлю товару. Товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів (п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги (п.21 ст.1 ЗУ ). Вказані торги проводяться на предмет закупівлі – товар. Це визначено Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку (п.22 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Замовник у тендерній документації вимагає від Учасника документ- сертифікат на систему екологічного управління виданого на ім’я Перевізника та Зберігача для надання послуг щодо зберiгання, код 52.10.1 за ДКПП ДК 016:2010 та щодо транспортування код 49.41.1 за ДКПП ДК 016:2010.
Згідно п.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати, які можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
У тексті тендерної документації відсутні вимоги до екологічних характеристик товару, тому дана вимога не відповідає діючому законодавству, а саме п.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також цей документ стосується про зазначення Учасником у тендерній пропозиції інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у разі закупівлі робіт або послуг (п.п.18 п.2 ст.22 ЗУ). Оскільки Замовником визначена процедура закупівлі у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку, що торги проводяться на закупівлю товару, а не надання послуг по зберіганню та транспортуванню товару, то Замовник не може вимагати наявність документу- сертифікату на систему екологічного управління, виданого для надання послуг щодо зберігання та щодо транспортування товару.
На ринку Харкова та Харківської області є тільки одна така фірма (ТОВ), яка відповідає вимогам Замовника (КНП ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"), а саме наявність – сертифікат на систему екологічного управління виданого на ім’я Перевізника та Зберігача для надання послуг щодо зберiгання, та щодо транспортування товару.
Тому я вважаю цю вимогу корупційною, дискримінаційною, яка обмежує конкуренцію по відношенню до мене, а також до інших Учасників, оскільки надання послуги по перевезенню товару буде перевищувати вартість самого товару, що робить виконання договору економічно не вигідним (п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Ця вимога дійсна у разі закупівлі робіт або послуг (п.п.18 п.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а не при проведенні торгів по закупівлі товару.
Згідно п.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «…тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
На підставі того, що торги проводяться на закупівлю товару, а не робіт і послуг, а також вищевказаного, вимагаю цю вимогу- у Додатку 1 до тендерної документації повністю вилучити з тендерної документації або змінити на:
1. Видалити обов’язкову вимогу «….Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)».
2. У текст тендерної документації додати вимоги до екологічних характеристик товару;
3. Запропонувати у Учасників наявність сертифікату на систему екологічного управління, якій може підтвердити відповідність предмета закупівлі – товару (а не надання послуг по зберіганню та транспортуванню товару) його екологічних характеристикам, які будуть прописані у тендерній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про сертифікат екології по наданню послуги .docx 17.03.2023 13:30
Дата подачі:
17.03.2023 13:30
Вирішення:
Шановний, ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИ!
Отримавши Вашу вимогу та ознайомившись з нею, повідомляємо Вам наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Замовником повно та детально викладено вимоги для учасників, які не містять дискримінаційних положень та дають можливість прийняти участь безпосередньо виробникам та суб’єктам, які не є виробниками, враховуючі різні організаційно-правові форми суб’єктів господарювання.
Інформацію, яку Ви зазначаєте в вимозі не відповідає дійсності проведення закупівлі.
Таким чином, Замовником не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
Також, звертаємо Вашу увагу, що учасники процедур закупівлі повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом та забороняється зловживання цими правами.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.03.2023 16:14
Вимога
Залишено без розгляду
Про надання сертифікату безпеки на послугу
Номер:
f9b3a43458ed4ecf96970177d23532f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-010126-a.c8
Назва:
Про надання сертифікату безпеки на послугу
Вимога:
У Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає:
-п.1.8. «На підтвердження відповідності потужності, яка задіється Учасником на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі потужності, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.5. Додатку №1 до Тендерної документації, повинні відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. (далі - Закон) та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» учасник надає документи відповідно до нижчезазначеного переліку, при цьому, усі документи, що вимагаються п. 1.8. ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації повинні бути укладені між Учасником та суб’єктом (-ами) господарювання, що надає (-ють) відповідні послуги (у разі використання учасником власних або орендованих (суборендованих) потужностей) або між суб’єктом господарювання, з яким учасник уклав договір зберігання, та суб’єктом (-ами) господарювання, що надає (-ють) послуги з дезінфекції, дезінсекції, дератизації тощо)».
Замовник проводить торги на закупівлю товару. Товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів (п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги (п.21 ст.1 ЗУ ). Вказані торги проводяться на предмет закупівлі – товар. Це визначено Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку (п.22 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Замовник у тендерній документації вимагає від Учасника щоб усі документи, п. 1.8. ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації повинні бути укладені між Учасником та суб’єктом (-ами) господарювання, що надає (-ють) відповідні послуги (у разі використання учасником власних або орендованих (суборендованих) потужностей) або між суб’єктом господарювання, з яким учасник уклав договір зберігання, та суб’єктом (-ами) господарювання, що надає (-ють) послуги з дезінфекції, дезінсекції, дератизації тощо).
Тобто Замовник замість вимоги до характеристики закуповуємого товару (детальний опис товару – якісні та інші характеристики, упаковки або технології виробництва або інше) встановлює кваліфікаційний критерій такий як обов’язкова наявність інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуги, пов’язаної з постачанням цього товару. Замовник вимагає від Учасника надавати дозвільні та інші документи субпідрядників/співвиконавців для надання послуги, пов’язаної з постачанням та зберіганням цього товару-сертифікат на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) по наданню послуги зберігання та транспортування товару. Тобто при проведенні торгів на закупівлю товару Замовник повинен вимагати сертифікат управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) по виробництву товару.
На ринку Харкова та Харківської області є тільки одна така фірма (ТОВ), яка відповідає усім вимогам Замовника- КНП ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ". А саме має сертифікат на зберігання та транспортування товару. В інших фірмах немає необхідного пакету документів у повному об’ємі, що робить вищевказану фірму (ТОВ) монополістом на ринку.
Я не бажаю підписувати договір з цією фірмою, тому що це економічно недоцільно, тим самим я не можу приймати участь у торгах та стать Переможцем, чим порушуються мої права як Учасника торгів. Тому я вважаю цю вимогу корупційною, дискримінаційною та обмежує конкуренцію по відношенню до мене а також до інших Учасників, оскільки надання послуги по перевезенню товару буде перевищувати вартість самого товару, що робить виконання договору економічно не вигідним (п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Ця вимога дійсна у разі закупівлі робіт або послуг (п.п.18 п.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а не при проведенні торгів по закупівлі товару.
Згідно п.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «…тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
На підставі того, що торги проводяться на закупівлю товару, а не робіт і послуг, а також вищевказаного, вимагаю ці вимогу- у Додатку 1 до тендерної документації повністю вилучити з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про сертифікат безпеки .docx 17.03.2023 11:32
Дата подачі:
17.03.2023 11:32
Вирішення:
Шановний, ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИ!
Отримавши Вашу вимогу та ознайомившись з нею, повідомляємо Вам наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Також Замовником враховані вимоги Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продукті», Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Замовником повно та детально викладено вимоги для учасників, які не містять дискримінаційних положень та дають можливість прийняти участь безпосередньо виробникам та суб’єктам, які не є виробниками, враховуючі різні організаційно-правові форми суб’єктів господарювання.
Інформацію, яку Ви зазначаєте в вимозі не відповідає дійсності проведення закупівлі.
Таким чином, Замовником не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
Також, звертаємо Вашу увагу, що учасники процедур закупівлі повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом та забороняється зловживання цими правами.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.03.2023 16:14
Вимога
Залишено без розгляду
Про певну кількість трудових книжок
Номер:
78839eec281b4affaf1a468dfd80f4a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-010126-a.c7
Назва:
Про певну кількість трудових книжок
Вимога:
У Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає:
-п.2.5. «Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації:
У разі, якщо Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі:
- документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі (перелічені п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації);
- для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
- для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про кількість труд.книжок.docx 17.03.2023 10:44
Дата подачі:
17.03.2023 10:44
Вирішення:
Шановний, ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИ!
Отримавши Вашу вимогу та ознайомившись з нею, повідомляємо Вам наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Так, Замовником встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та відповідне документальне підтвердження.
Інформацію, яку Ви зазначаєте в вимозі не відповідає дійсності проведення закупівлі.
Таким чином, Замовником не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
Також, звертаємо Вашу увагу, що учасники процедур закупівлі повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом та забороняється зловживання цими правами.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.03.2023 16:14
Вимога
Залишено без розгляду
Про надання послуги по вантажоперевезенню
Номер:
f908399efd9c4ab0a491f88014e1396e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-010126-a.a6
Назва:
Про надання послуги по вантажоперевезенню
Вимога:
У Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає:
- п.2.3. «Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, та видані строком на один рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про надання послуги по вантажоперевезенню.docx 16.03.2023 16:22
Дата подачі:
16.03.2023 16:22
Вирішення:
Шановний, ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИ!
Отримавши Вашу вимогу та ознайомившись з нею, повідомляємо Вам наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Вимоги встановлені в Тендерній документації розроблені на підставі діючого законодавства.
Відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.» водії, які виконують роботи з перевезення вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік.
Предметом закупівлі є Тушки курчат-бройлерів заморожені (ДК 021:2015: 15110000-2 – М'ясо (15112000-6 М’ясо свійської птиці), тобто харчові продукти є вантажем, який буде постачатися до закладу Замовника. Міністерство економіки України неодноразова наголошувало на тому, що під час проведення закупівель харчових продуктів Замовнику слід передбачити в Тендерній документації, сере іншого, що водій повиненні мати медичну довідку на проходження медичного огляду, що дає право на управління транспортним засобом.
Отже, Ваша вимога не відповідає умовам тендерної документації та умовам проведення закупівлі, у зв’язку з чим рекомендуємо детально ознайомитися з оголошенням про проведення відкритих торгів, умовами тендерної документації та вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Таким чином, Замовником не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.03.2023 16:14
Вимога
Залишено без розгляду
Про залучення субпідрядників/співвиконавців
Номер:
09ed90fad3f44cd2a132ef5f0c50f3b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-010126-a.a5
Назва:
Про залучення субпідрядників/співвиконавців
Вимога:
У Додатку 5 до тендерної документації Замовник вимагає: «У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога №5.docx 16.03.2023 15:47
Дата подачі:
16.03.2023 15:47
Вирішення:
Шановний, ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИ!
Отримавши Вашу вимогу та ознайомившись з нею, повідомляємо Вам наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Ваша вимога не відповідає умовам тендерної документації та умовам проведення закупівлі, у зв’язку з чим рекомендуємо детально ознайомитися з оголошенням про проведення відкритих торгів, умовами тендерної документації та вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Таким чином, Замовником не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.03.2023 16:14
Вимога
Залишено без розгляду
Про надання послуги сімома працівниками
Номер:
8ceb177099314b0fa8b98b423f155424
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-010126-a.a4
Назва:
Про надання послуги сімома працівниками
Вимога:
У Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає:
- п.2.1. «Інформаційна довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі. Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі».
-п.2.2. «Особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, комірника, які зазначені в п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р.»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про робітників.docx 16.03.2023 15:11
Дата подачі:
16.03.2023 15:11
Вирішення:
Шановний, ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИ!
Отримавши Вашу вимогу та ознайомившись з нею, повідомляємо Вам наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У Тендерній документації (далі – ТД), відповідно ч.2 ст.16 Закону, встановлено, зокрема, такі кваліфікаційні критерії як: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовником встановлено підтвердження наявності працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі.
Дана вимога не є дискримінаційною, адже Замовник висуває ті або інші вимоги виходячи із досвіду роботи та досвіду результатів подолання порушень під час поставок товарів у минулих періодах.
Відповідно до класифікатору професій:
1) До обов’язків експедиторів транспортних відносяться: супроводження товарів (вантажів) під час перевезень, забезпечення їх збереження, видачу у встановленому порядку, забезпечення нагляду за ходом виконання навантажувально-розвантажувальних, перевантажувальних, перевалочних, пакувальних робіт, контроль експедиторського (відправницького) маркування вантажів і пломбування засобів перевезення, контейнерів, холодокамер, контролює наявність пристосувань для перевезення вантажів і санітарний стан відповідного виду автомобільного транспортного засобу, призначеного для перевезення, супроводжує вантажі до місця призначення, забезпечує необхідний режим зберігання вантажів під час їх перевезення, забезпечує здавання вантажу після перевезення, оформлює претензійні акти згідно із встановленими формами у випадку надходження вантажів (порча та (або) нестача вантажів) тощо.
2) До обов’язків вантажника відноситься - навантажувати, перевозити, переносити і розвантажувати вантаж (харчові продукти).
3) Водій, відповідно, знає схему маршруту, що обслуговується, пункти зупинок і призначення, правила дорожнього руху і технічної експлуатації автомобілів.
4) Комірник, займається організацією, прийомом, зберіганням і видачею товарів.
Працівники зазначених професій є обов’язковим при постачанні продуктів харчування. А їх кількість обумовлена, необхідною кількістю транспортних засобів.
Враховуючи вищезазначені аргументи, Замовник проводить закупівлю в порядку та на умовах передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та з суворим додержанням принципів здійснення закупівель.
Таким чином, Замовником не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.03.2023 16:14
Вимога
Залишено без розгляду
Про надання послуг двома автомобілями
Номер:
7c9d075d9f8d417c9ed46f9edeb174f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-010126-a.a3
Назва:
Про надання послуг двома автомобілями
Вимога:
У Додатку 1 до тендерної документації п.1.1. «Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (далі – ТЗ) відповідно до нижчезазначених вимог та формою» Ви вимагаєте від учасника залучення не менше ніж двох рефрижераторів для перевезення харчових продуктів тваринного походження та п.1.2. «Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.1. Додатку №1 до Тендерної документації».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про 2 авто.docx 16.03.2023 14:18
Дата подачі:
16.03.2023 14:18
Вирішення:
Шановний, ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИ!
Отримавши Вашу вимогу та ознайомившись з нею, повідомляємо Вам наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У Тендерній документації (далі – ТД), відповідно ч.2 ст.16 Закону, встановлено, зокрема, такі кваліфікаційні критерії як: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до Додатку №1 ТД «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (перелік документів та інформації). Замовник встановлює залучення не менше двох рефрижераторів для перевезення харчових продуктів тваринного походження (молоко, м’ясо, риба, у тому числі свіжі, охолоджені або заморожені, яйця, мед, їх похідні та інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною) та інших продуктів, що потребують додержання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 ºС і залишатися придатними для споживання людиною.
Дана вимога не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників, адже Замовник висуває ті або інші вимоги виходячи із досвіду роботи та досвіду результатів подолання порушень під час поставок товарів у минулих періодах. Замовник вважає необхідним залучення не менше двох рефрижераторів. Вимога щодо залучення не менше 2-х рефрижераторів обумовлюється тим, що в рефрижераторі наявні холодильно-опалювальні установки, що здатні підтримувати всередині кузова температурний режим в діапазоні від +12 0С до - 20 0С включно. Основне завдання експлуатації рефрижераторів полягає в створенні і підтримці заданих температурно-вологісних режимів під час зберігання і транспортування вантажу за умови безпечної роботи обладнання. Рухомий склад для перевезень м’яса вибирається з урахуванням температури зовнішнього повітря і тривалості перевезення. Оскільки, постачання предмету закупівлі здійснюватиметься до 31 грудня, тобто перевезення товару здійснюється, при різних показниках температури навколишнього середовища, у зв’язку з чим Замовник вимагає у тендерній документації підтвердження наявності саме рефрижераторів.
Що стосується кількості залучених транспортних засобів, то вона обумовлюється необхідністю впевнитись, що учасник має достатню матеріально-технічну базу задля систематичного, безперебійного та якісного постачання харчових продуктів. Замовник повинен бути впевнений, що у випадку форс-мажорних обставин, технічної несправності транспортного засобу, у учасника є можливість забезпечити швидку заміну транспортного засобу, що направлено за маршрутом постачання харчових продуктів до закладу Замовника та унеможливить зміну якості чи придатності товару, унеможливить зрив процесу харчування.
Враховуючи вищезазначені аргументи, Замовник проводить закупівлю в порядку та на умовах передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та з суворим додержанням принципів здійснення закупівель.
Таким чином, Замовником не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.03.2023 16:14
Вимога
Залишено без розгляду
Про надання послуги по зберіганню товару у морозильних камерах
Номер:
156f952c3b464a4d8e0e8dfbd130f76e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-010126-a.b2
Назва:
Про надання послуги по зберіганню товару у морозильних камерах
Вимога:
Про закупівлю на послугу по зберіганню товару у морозильних та холодильних камерах
Пов'язані документи:
Учасник
- надання послуги.docx 14.03.2023 14:39
Дата подачі:
14.03.2023 14:39
Вирішення:
Шановний, ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИ!
Отримавши Вашу вимогу та ознайомившись з нею, повідомляємо Вам наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Предметом закупівлі є Тушки курчат-бройлерів заморожені (ДК 021:2015: 15110000-2 – М'ясо (15112000-6 М’ясо свійської птиці), тобто харчові продукти, які потребують підтримання особливого температурного режиму, враховуючи це з метою підтвердження наявності обладнання для зберігання харчових продуктів, що потребують підтримання особливого температурного режиму, учасник надає: • Документи, що підтверджують наявність морозильного обладнання (камери) (договір купівлі-продажу, договір оренди тощо), з обов’язковим зазначенням характеристик (об’єм, розміри, потужність, обладнання (камери), комплектація (найменування складових частин, найменування виробника(-ів)) обладнання та підтримання температурного режиму від - 18 0С до 0 0С, для наступних харчових продуктів: заморожене м’ясо та субпродукти (свинина, яловичина, телятина, м’ясо свійської птиці тощо); вершкове масло, заморожена риба. У разі якщо в договорі не зазначена інформація щодо температурного режиму, додатково надати документ, яке підтверджує, що зазначене у договорі морозильне обладнання має можливість підтримання відповідного температурного режиму (паспорт). Або • Документи, що підтверджують наявність холодильного обладнання (камери) (договір купівлі-продажу, договір оренди тощо), з обов’язковим зазначенням характеристик (об’єм, розміри, потужність, обладнання (камери), комплектація (найменування складових частин, найменування виробника(-ів)) обладнання та підтримання температурного режиму від 0 0С до + … С, для наступних харчових продуктів: молоко та вершки, м’ясопродукти, м'ясо охолоджене, сирні продукти, молочні продукти різні, яйця тощо. У разі якщо в договорі не зазначена інформація щодо температурного режиму, додатково надати документ, яке підтверджує, що зазначене у договорі холодильне обладнання має можливість підтримання відповідного температурного режиму (паспорт).
На ваше роз’яснення відносно того, що «Единим документом, що підтверджує наявність морозильного, холодильного та іншого обладнання та їх характеристики для проведення виробництва та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження у тому числі його реалізацію – є експлуатаційний дозвіл, який видається територіальними органами Держпродспоживслужби на кожну окрему потужність розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку.»
Повідомляємо, що відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» визначено, експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Тобто експлуатаційний дозвіл тільки підтверджує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Та не підтверджує наявність обладнання, а саме: морозильного, холодильного обладнання та його характеристик.
Таким чином, Замовником не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.03.2023 16:14
Вимога
Залишено без розгляду
Про товарний знак
Номер:
00dedd8847d54e4d97e52e7c39eef8b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-010126-a.b1
Назва:
Про товарний знак
Вимога:
У Додатку 2 до Тендерної документації у вимогах щодо предмету закупівлі у п.3 Замовник вимагає «…Зміст маркування: назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника…» .
Згідно ст.6 ЗУ «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» вказана інформація про товарний знак виробника не є обов’язковою для надання. Товарний знак на етикетці вказується у випадку коли у нормативній документації виробника (ТУ У) є ця вимога. Якщо вона не прописана у ТУ У, то вона не є обов’язковою. Тому дана вимога звужує коло учасників чим обмежує конкуренцію на проведених торгах. На підставі вищевказаного, вимагаю цю вимогу вилучити з тендерної документації або прописати «…товарний знак виробника при наявності…».
Пов'язані документи:
Учасник
- тов знак.docx 14.03.2023 12:12
Дата подачі:
14.03.2023 12:12
Вирішення:
Шановний, ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИ!
Отримавши Вашу вимогу та ознайомившись з нею, повідомляємо Вам наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», передбачено, що маркування – це слова, описи, знаки для товарів і послуг (торговельні марки), графічні зображення або символи, що стосуються харчових продуктів, які розміщуються на будь-якій упаковці, етикетці (стікері), кольєретці, а за відсутності упаковки, у документі або повідомленні, що супроводжують харчовий продукт або посилаються на нього.
Підкреслюємо, що Закон України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» встановлює загальні принципи надання та вимоги до інформації про харчові продукти, що надається споживачам, зокрема щодо маркування харчових продуктів, а також обов’язки операторів ринку харчових продуктів з доведення цієї інформації до інших операторів ринку харчових продуктів та до споживачів. Окрім, Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», законодавство України щодо надання споживачам інформації про харчові продукти складається з Конституції України, цього Закону, законів України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин", "Про інформацію", "Про доступ до публічної інформації" та інших актів законодавства, що містять положення щодо надання споживачам інформації про харчові продукти.
Таким чином, Замовником не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.03.2023 16:14