• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові перегородки

Завершена

145 089.15 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 725.45 UAH
Період оскарження: 13.03.2023 15:50 - 18.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 6a6c2ec0352a4c3f8aa0ffd92ac60547
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-009651-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику, просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. В ТД Ви вимагаєте проведення уточнюючих замірів з послідуючим складанням акту огляда обєкта. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Акт про огляд об’єкта. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації ,щодо виїзду представника для огляду об’єкту в «період уточнень» до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до ТД. Також додатково повідомляю, що дана вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Відповідно до п. 3 ст. 21 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення процедури закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тих, які передбачені даною статтею. Дана вимога не є дискримінаційною щодо закупівлі товару, оскільки без проведення фактичних замірів Ви не можете обрахувати об’єктивну ціну Пропозиції, оскільки під час складання вартості одиниці товару Ви маєте обрахувати всі нюанси, які можуть виникнути при виготовлені даного товару, а зробити це без попереднього огляду не можливо. Також, просимо Вас врахувати, що при складанні Акту обстеження Замовник не вимагає вказувати назву підприємства та скріплювати акт печаткою. Виходячи з вищевикладеного Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості оскільки на даний час аукціон не проводиться.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.03.2023 00:01