• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Витратні матеріали для гемодіалізу: НК 024:2019: 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; 12741 - Гемодіалізна голка; 35849 - Концентрат гемодіалізу

Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 1%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
Період оскарження: 13.03.2023 15:46 - 18.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 153af332a0824162b695ee35a27fa442
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-009571-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Просимо ВИДАЛИТИ дискримінаційну вимогу щодо п.п. 8, пункту 5.2, Розділу 5 Тендерної документації, а саме : Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 12 000, 00 грн. (дванадцять тисяч гривень 00 копійок). Вимагати та перекладати оплату юридично-консультаційних послуг з Виконавцем у розмірі 12 000,00 на учасника-переможця торгів ЗАБОРОНЕНО Законом "Про публічні закупівлі" Вимагаємо видалити
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Чинним законодавством України не передбачено заборони для замовників отримувати послуги з наданням юридично-консультаційних послуг. КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» укладено договір про надання вищезазначених послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої правової допомоги уповноваженій особі, прийнято рішення укласти договір. Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом. Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили. Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що в тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта МОЖЕ здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України. У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації (а саме, п. 5.2.1. Розділу 5 тендерної документації), застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні МОЖЕ бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»). Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника МОЖЕ бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії. Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів. Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документації положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України. Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено