• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу та цілодобове спостереження за установкою пожежної автоматики на об’єктах Виконавчого комітету Циблівської сільської ради

Завершена

122 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 612.50 UAH
Період оскарження: 13.03.2023 15:53 - 28.04.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем

Номер: a87db8aba13f4e45962f6cbf8f634877
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-009167-a.c10
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем
Дата розгляду скарги: 12.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.06.2023 18:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.06.2023 10:53
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга на дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації.

Номер: 95d34ed23e984c579ade91bbf5d20ba4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-009167-a.a9
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації.
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації.
Дата розгляду скарги: 09.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.05.2023 17:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.05.2023 10:01
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації.

Номер: 6c3ec024817747b09bb0eae245d50d87
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-009167-a.a8
Назва: Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації.
Скарга:
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.04.2023 16:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.04.2023 16:28
Дата виконання рішення Замовником: 26.04.2023 10:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: внесено зміни відповідно рішення
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога до учасників процедури закупівлі, яка повністю суперечить чинному законодавству України і наражає на смертельну небезпеку працівників учасника

Номер: 6caa8c7635244120ad91df1feb6829f1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-009167-a.b7
Назва: Вимога до учасників процедури закупівлі, яка повністю суперечить чинному законодавству України і наражає на смертельну небезпеку працівників учасника
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" В РЕГЛАМЕНТІ № 1 поточні роботи протягом місяця наявна вимога, щодо виконання робіт, яка повністю суперечить чинному законодавству України і наражає на смертельну небезпеку працівників учасника, а саме, згідно п.8. Перевірка номінальних значень основного (в тому числі перевірка з’єднань на стовпах ліній електропередач, перевірка пунктів підключення електрозабезпечення, перевірка електричних щитів, трансформаторів тощо) і резервного джерела електроживлення. Доводимо до Вашого відома, що згідно чинної Постанови КМУ №1455 від 27 грудня 2022 року "ПРАВИЛА охорони електричних мереж" п.7. Охоронні зони електричних мереж встановлюються: уздовж повітряних ліній електропередачі - у вигляді земельної ділянки та повітряного простору, обмежених вертикальними площинами, що віддалені по обидва боки лінії від крайніх проводів за умови їх невідхиленого положення на таку відстань по горизонталі: - 2 метри - до 1 кВ; - 10 метрів - 3-20 кВ; - 15 метрів - 35 кВ; - 20 метрів - 110 кВ; - 25 метрів - 150 кВ, 220 кВ; - 30 метрів - 330 кВ, 400 кВ, 500 кВ; - 40 метрів - 750 кВ; п.14. Фізичним особам/фізичним особам - підприємцям та юридичним особам, у тому числі власникам і користувачам земельних ділянок, у межах охоронних зон електричних мереж (повітряних і кабельних ліній, трансформаторних підстанцій, розподільних пунктів і пристроїв), забороняється виконувати земляні, будівельні та інші роботи, що можуть призвести до порушення безаварійного функціонування об’єктів передачі електричної енергії, спричинити їх пошкодження або нещасні випадки, в тому числі: - перебувати стороннім особам на території і в приміщеннях трансформаторних підстанцій, розподільних пунктів і пристроїв, відчиняти двері і люки таких споруд, здійснювати самовільне переключення електричних апаратів та підключення до електричних мереж; - накидати на струмопровідні частини об’єктів передачі електричної енергії і наближати до них сторонні предмети, підніматися на опори повітряних ліній електропередачі, електрообладнання трансформаторних підстанцій, розподільних пунктів і пристроїв, демонтувати їх елементи. Тобто ваша вимога до учасників процедури закупівлі йде повністю в розріз з нормами чинної Постанови КМУ №1455 від 27 грудня 2022 року "ПРАВИЛА охорони електричних мереж". Вищезазначеною вимогою ви малого того, що порушуєте норми чинного законодавства України, ви ще й опосередковано змушуєте працівників (фахівців) учасника порушувати норми законодавства. Наражаєте працівників (фахівців) учасника на смертельну небезпеку та отримання значних адміністративних та фінансових штрафів, при здійсненні перевірки органами Держпраці, які передбаченні чинним законодавством України. Наполягаємо на видаленні повністю незаконної вимоги, яка повністю суперечить чинному законодавству України і наражає на смертельну небезпеку працівників учасника та отримання учасником значних адміністративних та фінансових штрафів. ВА випадку ігнорування нашої вимоги ви змушені будемо звернутися з офіційним скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби та Органу Держпраці України в Київській області, щодо ініціювання моніторингу та службової перевірки Замовника процедури закупівлі, а також уповноваженої особи, щодо порушення норм чинного законодавства України, нараження працівників (фахівців) учасника на смертельну небезпеку та отримання Учасником значних адміністративних та фінансових штрафів, при здійсненні перевірки органами Держпраці, які передбаченні чинним законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Шановний Учаснику, дані роботи не регламентуються Постановою КМУ № 1455 від 27 грудня 2022 року «Правила охорони електричних мереж». Перевірка номінальних значень основного (в тому числі перевірка з’єднань на стовпах ліній електропередач, перевірка пунктів підключення електрозабезпечення, перевірка електричних щитів, трансформаторів тощо) і резервного джерела електроживлення здійснюються у відповідності до Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості 13.02.2012 № 91) та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 р. за № 1143/13017 (далі – Правила) та Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 № 62 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 4 червня 2007 р. за № 57/13840. Ці Правила встановлюють основні організаційні й технічні вимоги до експлуатації електроустановок та електрообладнання (далі – електроустановки) споживачів і направлені на забезпечення надійної, безпечної та раціональної експлуатації електроустановок. Правила поширюються на діючі електроустановки на напругу до 150 кВ включно, які належать суб’єктам господарювання - споживачам електроенергії незалежно від форм власності та відомчої належності, що використовують електричну енергію для забезпечення власних потреб на підставі договору, а також населення, яке на правах власності має електроустановки на напругу понад 1 кВ. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті поширюються на суб’єктів господарювання, які ограновують або виконують роботи на висоті, у тому числі верхолазні роботи, і встановлюють вимоги безпеки і охорони праці під час здійснення будівництва, монтажу (демонтажу) конструкцій і обладнання, ремонту, реконструкції, експлуатації об’єктів. Ці правила охорони праці під час виконання робіт на висоті встановлюють єдиний порядок організації і виконання робіт на висоті з метою забезпечення безпеки працівників. Крім того зазначаємо, що Додатком 1 до тендерної документації вимагається перевірка знань з електробезпеки та виконання робіт на висоті працівниками, які будуть надавати дані послуги, що в свою чергу дає можливість уникнути смертельну небезпеку. Оскільки дана вимога є законною та не наражає працівників на небезпеку, то відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг Послуги з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу та цілодобове спостереження за установкою пожежної автоматики на об’єктах Виконавчого комітету Циблівської сільської ради (ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)

Номер: 22c3e69f11cf404f970f85de3ed350ab
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-009167-a.c6
Назва: СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг Послуги з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу та цілодобове спостереження за установкою пожежної автоматики на об’єктах Виконавчого комітету Циблівської сільської ради (ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Скарга:
У тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.03.2023 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.03.2023 11:32
Дата виконання рішення Замовником: 07.04.2023 14:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вимоги Рішення №3835-р/пк-пз від 28.03.2023 виконано
Автор: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Олександр Мельниченко +380677009785 vedainstalling@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога, щодо обов'язковості внесення змін до тендерної документації, яка регламентується та є "обов'язковою" згідно чинного законодавства України!!!

Номер: ec7d472086f646bb85558b9f2d4a3b72
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-009167-a.a5
Назва: Вимога, щодо обов'язковості внесення змін до тендерної документації, яка регламентується та є "обов'язковою" згідно чинного законодавства України!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, відповідно до додатку 2 тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" наявні вимога, згідно п.2 Якість наданих послуг повинна відповідати вимогам державних стандартів, що діють на території України (документи мають бути чинними, видані на Учасника), а саме: - сертифікат ДСТУ ISO EN 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації разом зі звітом аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату; - сертифікат ISO 14001:2015 або сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації разом зі звітом аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату; - сертифікат ISO 37001:2016 або сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації разом зі звітом аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату; - сертифікат ISO 45001:2018 або сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації разом зі звітом аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату; - сертифікат ISO/IEC 27001:2013 або сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги», виданий органом сертифікації разом зі звітом аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату; - сертифікат ISO 28000:2007 «Технічні вимоги до системи управління безпекою ланцюга постачання» або сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданий органом сертифікації разом зі звітом аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату; - сертифікат ISO 23932:2009 або сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», виданий органом сертифікації разом зі звітом аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату Доводимо до Вашого відома, що відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" статті 23 ч.6. абз.2 в якій чітко зазначено наступне: Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність "еквівалентним вимогам" та видані органами з оцінки відповідності, "компетентність" яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до ст.1 ч.1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності; Відповідно до положення «Про Національне агентство з акредитації України», яке затверджено Наказом №1318 від 13.07.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» Національне агентство з акредитації України (НААУ) є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. НААУ є державною організацією яка утворюється Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України», належить до сфери його управління та провадить некомерційну господарську діяльність. Відповідно ст.5 ч.2 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Акредитація здійснюється відповідно до вимог, установлених законодавством у сфері акредитації, національними стандартами з питань акредитації, гармонізованими з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, а також іншими документами з питань акредитації, прийнятими національним органом України з акредитації, міжнародними та європейськими організаціями з акредитації. Перелік назв і позначень таких актів та документів, тексти нормативно-правових актів з питань акредитації, а також тексти інших документів з питань акредитації, прийнятих національним органом України з акредитації, оприлюднюються на веб-сайті національного органу України з акредитації в Інтернеті. Відповідно до ст.11 ч.3 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» в якій чітко зазначено наступне: Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є "компетентним" для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається - "атестат про акредитацію" та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п'ять років. Опис та правила застосування національного знаку акредитації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. Тобто наявність в органу з оцінки відповідності "атестата про акредитацію" є вимогою чинного законодавства України, а також є доказом та гарантією, щодо дотримання органом з оцінки відповідності, одного з Основних принципів діяльності з акредитації органів з оцінки відповідності, а саме: - професійної компетентності виконавців робіт!!!! Що є обов'язковою вимогою, яку повинен дотримуватися будь-який Замовник і ви не є виключенням, відповідно статті 23 ч.6. абз.2 Закону України "Про публічні закупівлі"!!! Ви як Замовник процедури закупівлі, який представляє державну структуру і є розпорядником державних коштів, "ЗОБОВ'ЯЗАНІ" керуватися Законами України та вимагати надання Учасниками в своїх тендерних пропозиціях документів, а саме Сертифікатів відповідності серії ДСТУ ISO, які «обов’язково» повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, а також не маєте ніякого права порушувати Закони України шляхом надання Учасниками сертифікатів відповідності виданих Органом(ами) з оцінки відповідності "компетентність" яких не підтверджена жодним документом. Таким документом згідно чинного законодавства України є - "атестат про акредитацію" органу з оцінки відповідності, який виданий уповноваженим органом Національне агентство з акредитації України (НААУ). Виходячи з вищезазначеної інформації наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення вимог до Учасників процедури закупівлі, які є беззаперечно "ОБОВ'ЯЗКОВИМИ" відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», щодо надання учасниками сертифікатів відповідності ДСТУ ISO, які видані органом(нами) з оцінки відповідності, "компетентність" яких підтверджена шляхом акредитації для підтвердження якої надати "атестат про акредитацію" органу з оцінки відповідності, який виданий уповноваженим на це органом - Національним агентство з акредитації України (НААУ). Сподіваємось на здоровий глузд та дотримання Законодавства України!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, вимоги тендерної документації сформовані у відповідності до норм чинного законодавства України. Органи, які видають сертифікати, необов’язково повинні бути атестовані Національним агентством з акредитації України. Вони можуть бути сертифіковані відповідно до вимог чинного законодавства. Сертифікація – це підтвердження відповідності третьою стороною, як правило, компетентним акредитованим органом оцінки відповідності (ООВ). Органи з сертифікації бувають національні (акредитовані НААУ або іншими національними органами з акредитації) та міжнародні, які крім акредитації мають нотифікацію (уповноваження) працювати в інших країнах, але в будь – якому випадку сертифікати акредитованих в міжнародній системі ООС визнаються в усьому світі). Таким чином, акредитація органів сертифікації саме в Національному агентстві з акредитації України не є обов’язковою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога до Замовника, щодо дозавантаження всієї необхідної інформації для виконання калькуляції учасниками процедури закупівлі, яка вимагається вами, як Замовником процедури закупівлі

Номер: 82bac370a5e947bd91df48fa48cf93ab
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-009167-a.c4
Назва: Вимога до Замовника, щодо дозавантаження всієї необхідної інформації для виконання калькуляції учасниками процедури закупівлі, яка вимагається вами, як Замовником процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі ви внесли зміни до тендерної документації, в Додатку 3, таблиці 3 "Перелік об’єктів виконавчого комітету Циблівської сільської ради" в стовпчику - Обладнання та його кількість системи пожежної сигналізації ви зазначили тільки наявність Приладів приймально-контрольних та Виносних пристроїв керування, тобто клавіатури, але нажаль цієї інформації є абсолютно недостатньо для здійснення необхідних розрахунків, складання договірної ціни, а відповідно надання учасниками вартості їхніх тендерних пропозиції, з огляду на наступне, яке підтверджується нами, згідно чинних нормативних документів в галузі протипожежного захисту!!! Предметом закупівлі є - "Послуги з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу та цілодобове спостереження за установкою пожежної автоматики на об’єктах Виконавчого комітету Циблівської сільської ради" Доводимо до Вашого відома, що Система автоматичної пожежної сигналізації включає в себе, окрім Приладів приймально-контрольних та Виносних пристроїв керування, тобто клавіатури, інформацію про наявність яких ви долучили до тендерної документації, включає в себе ще і ніше обладнання протипожежного призначення, а саме - сповіщувачі автоматичні димові та теплові, сповіщувачі ручні, акумуляторні батареї, шлейфи пожежної сигналізації. Система оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією людей обов'язково включає в себе - моноблок мовленнєвого оповіщення про пожежу, світлові пожежні покажчики, світлозвукові оповіщувачі зовнішнього монтажу (сирени) та гучномовці, коробки вогнестійкі розподільчі, шлейфи системи оповіщення. Все вищеперераховане обладнання протипожежного призначення, згідно з чинним законодавством України, а саме Додатку Ж "Підтримання експлуатаційної придатності системи протипожежного захисту (технічне обслуговування)" ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" та розділу 10 "Підтримання експлуатаційної придатності" ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» підлягає "обов'язковому" технічному обслуговуванню!!! Окрім того, у вас в Регламентах №1 та №2 чітко зазначено: п.3. Установка робочих параметрів шлейфів, п.7. Перевірка справності звукових індикаторів., п.2. Діагностика всіх сповіщувачів, що входять у систему. п.3. Очищення забруднених датчиків (сповіщувачів). Робимо вам як добросовісному Замовнику, на наш погляд, підказку. Весь Перелік обладнання, яке необхідно обов'язково долучити до тендерної документації, для здійснення обов'язкових розрахунків та відповідно Надання калькуляції послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу та цілодобового спостереження за установкою пожежної автоматики кожному учаснику процедури закупівлі наявне в СПЕЦИФІКАЦІЇ кожного робочого проекту, який обов'язково повинен бути наявний у вас на всіх 5(п'яти) об'єктах. Для полегшення собі задачі та зменшення часу на долучення всієї необхідної інформації ви можете сканувати, або сфотографувати Специфікацію по кожному з 5(п'яти) об'єктів і дозавантажити дану абсолютно необхідну інформацію на сторінку даної тендерної закупівлі. Виходячи з вищезазначної інформації наполягаємо на долученні всієї необхідної інформації, яка регламентується чинним законодавством України в сфері протипожежного захисту, з метою виконання учасниками калькуляції послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу та цілодобового спостереження за установкою пожежної автоматики та визначення вартості тендерної пропозиції (договірної ціни), згідно вимог вашої ж тендерної документації!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, зазначення в Додатку 2 до тендерної документації обладнання та його кількості є достатнім для розрахунку калькуляції послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу та цілодобового спостереження за установкою пожежної автоматики, що підтверджується не одним рішенням АМКУ. Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Незрозумілі вимоги до учасників процедури закупівлі, які суперечать одна одній та чинному законодавству України

Номер: 3182a6607f8a4c3b8810f322a8244328
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-009167-a.a3
Назва: Незрозумілі вимоги до учасників процедури закупівлі, які суперечать одна одній та чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури тендерної закупівлі. Ваша тендерна документація складена таким чином, що одна вимога суперечить іншій. Наші претензії до вас не є безпідставними зважаючи на наступне: В Додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вами зазначено наступне: п.3. Надати калькуляцію послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу та цілодобового спостереження за установкою пожежної автоматики. По-перше, в додатках тендерної документації відсутня будь-яка "Форма" щодо виконання відповідної Калькуляції послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу та цілодобового спостереження за установкою пожежної автоматики. По-друге, для виконання відповідних розрахунків, або Калькуляції необхідно, щоб вами, як Замовником була надана (зазначена в тендерній документації) відповідна кількість обладнання, яка буде підлягати технічному обслуговуванню системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу та цілодобового спостереження за установкою пожежної автоматики по кожному з об'єктів. По-третє, відсутність відповідної кількості обладнання системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу, окрім того, що унеможливлює проведення відповідної Калькуляції вартості робіт, то й ще не наданням відповідної кількості обладнання системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу ви, як Замовник, грубо порушуєте норми Закону України "Про публічні закупівлі"\, а саме ч.2 Стаття 22. Тендерна документація в якій чітко зазначено,, що Замовником ч.2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Тобто ви як Замовник процедури закупівлі, зобов'язані надати учасникам всю необхідну інформацію, яка містить всі необхідні кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію!!! Будь-ласка Шановний Замовнику процедури закупівлі дотримуйтеся вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та долучіть до тендерної документації обов'язкову інформацію, щодо кількості обладнання, або відповідну технічну специфікацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, до тендерної документації будуть внесені зміни в цій частині. Дякуємо!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Незрозумілі вимоги до учасників процедури закупівлі, яка суперечить одна одній

Номер: 5f9fd0be2b0840c299b5f4010de0be79
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-009167-a.a2
Назва: Незрозумілі вимоги до учасників процедури закупівлі, яка суперечить одна одній
Вимога:
Шановний Замовнику процедури тендерної закупівлі. Ваша тендерна документація складена таким чином, що одна вимога суперечить іншій. Наші претензії до вас не є безпідставними зважаючи на наступне: В Додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вами зазначено наступне: Ціна пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів послуг, передбачених цими вимогами до предмета закупівлі. Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів послуг з урахуванням потреби в трудових ресурсах, необхідних для надання послуг та діючих цін на них. Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог замовника, якості послуг, а також з дотриманням діючих норм і правил надання послуг, та безпечних умов праці. А в Додатку 3 до тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (про надання послуг) п.3.1. Вартість технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу за Регламентами №1 і №2 згідно кошторису (Додаток 1) за місяць складає - ___________ грн. _______ коп. (____________ гривень ___копійок), у т.ч. ПДВ (20%)/без ПДВ. В Додатку 1 наявні Регламентами №1 і №2 технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу і відсутня форма кошторису. Внесіть відповідні зміни до тендерної документації та долучіть форму кошторису, якщо ви все ж таки вимагаєте, як Замовник наявність відповідних розрахунків вартості послуг в тендерній пропозиції учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Незрозумілі вимоги до учасників процедури закупівлі, яка суперечить одна одній

Номер: 84f815864aab4f9c8cf56126aae4c45d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-009167-a.b1
Назва: Незрозумілі вимоги до учасників процедури закупівлі, яка суперечить одна одній
Вимога:
Шановний Замовнику процедури тендерної закупівлі. Ваша тендерна документація складена таким чином, що одна вимога суперечить іншій. Наші претензії до вас не є безпідставними зважаючи на наступне: В Додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вами зазначено: Строк гарантії на якість наданих послуг встановлюється: дванадцять місяців з дати приймання послуг у повному обсязі замовником, про що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати окремий відповідний лист-гарантію. А в Додатку 3 до тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (про надання послуг) п.3.3.1. Вартість виконання робіт згідно Додатка №1 з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу, та цілодобового спостереження за установкою пожежної автоматики за 9 (дев’ять) місяців становить – ____________ грн. _________ коп. (_____________ гривень ____ копійок), у т.ч. ПДВ (20%)/без ПДВ. Тобто в Додатку 2 учасником повинен бути наданий гарантійний лист на 12 місяців, а в Додатку 3 до тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (про надання послуг) термін виконання робіт складає 9 місяців. Ви самі собі протирічите!!! Внесіть відповідні зміни до тендерної документації та приведіть ваші вимоги до вигляду, що одна узгоджувалась з іншою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо!
Статус вимоги: Задоволено