• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

44110000-4 Конструкційні матеріали (тротуарна плитка, бордюр дорожній, бордюр тротуарний)

Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Водночас, Замовником зазначено в оголошенні розмір мінімального кроку пониження ціни на виконання п. 11 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон). Зазначена ситуація обумовлена суперечністю між нормативно-правовими актами, що регулюють одні й ті ж правовідносини (Закон та Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178 в чинних редакціях), та особливостями електронної системи закупівель

Завершена

1 017 179.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 171.79 UAH
Період оскарження: 13.03.2023 15:11 - 23.03.2023 23:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 28edeb647e7a46dda65f4c0d1b342cf5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-008554-a.c3
Назва: Вимога
Вимога:
про оголошення результату тендеру
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У складі пропозицій ФОП Павлів наявні всі документи які вимагалися ТД. Окремих вимог щодо оформлення протоколу випробовувань чи вимог стосовно підприємств, установ чи організацій якими видаються протоколи випробовуваань в ТД не було встановлено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: fac326dfca284c80844d60c7c0cc8829
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-008554-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
про оголошення результату тендеру
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Варто зазначити, що, згідно зі статтею 43 Господарського кодексу України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено Законом. Позиція Державної служби статистики України відображена в численних підзаконних нормативних актах, серед яких — лист Державної служби статистики України від 03.11.2011 р. № 13/3-20/503ПІ, є такою: класифікаційний код виду економічної діяльності має переважно статистичне призначення та не може створювати прав чи обов’язків для суб’єктів господарювання, не може спричиняти жодних правових наслідків для них. Таким чином, класифікація видів економічної діяльності має виключно статистичне призначення та не може обмежувати право суб’єктів господарювання на здійснення будь-якого виду господарської діяльності, що не заборонений Законом. КВЕД - це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації. Водночас Класифікація є механізмом спільної мови, що має використання в багатьох інших, нестатистичних сферах (соціальному та податковому регулюванні, ліцензуванні, системі тарифів тощо), проте, не завжди адаптована до цього повною мірою. Отже, Класифікація не завжди відповідає всім потребам користувачів за межами статистичної системи, у зв'язку з чим можуть виникнути суперечності стосовно юридичного використання коду КВЕД. Слід мати на увазі, що код виду діяльності не створює прав чи обов'язків для підприємств і організацій, не спричинює жодних правових наслідків. Код виду діяльності не обов'язково достатній критерій для виконання умов, передбачених нормативними актами. У застосуванні нормативних актів чи контрактів код виду діяльності - це припущення, а не доказ. Використання КВЕД для статистичних потреб передбачає дотримання методологічних правил, структури класифікації та визначених меж між позиціями, структурних зв'язків між класифікаціями діяльності, продукції та товарів зовнішньоекономічної діяльності, методу "зверху-вниз" (top-down) щодо основного виду діяльності, визначень статистичних одиниць тощо. Будь-яке використання КВЕД не для статистичних потреб (адміністративних або нормативних) здійснюють самі користувачі за власними правилами, відповідаючи за це та належно пояснюючи таке використання. (абз 8 п.1 ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ - НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ - КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДК 009:2010) Господарський суд м. Києва у рішенні від 20.04.2017 р. у справі № 910/17678/15 дуже слушно зазначив, що зазначення у статуті будь-якої компанії переліку видів діяльності чи зазначення певного виду як основного саме собою не є доказом фактичного здійснення всіх цих видів діяльності чи здійснення певного виду діяльності саме як основного. Аналогічне рішення суду - постанова Київського окружного адмінсуду від 26.10.2016 р. у справі № 810/2523/16, ухвала Київського апеляційного адмінсуду від 06.02.2017 р., постанова Верховного Суду від 20.11.2018 р. у цій же справі). Обґрунтовуючи рішення, суд послався на ст. 43 ГКУ, яка передбачає право суб’єкта господарювання на укладення будь-яких угод та здійснення будь-якої підприємницької діяльності, які не заборонені законом. Аналогічної думки дотримався Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у постанові від 24.07.2018 р. у справі № 808/2099/17, зазначивши, що відсутність в ЄДР видів діяльності товариства не забороняє підприємству займатися такими видами діяльності. В ТД Замовника не було конкретних вимог щодо оформлення протоколу випробовувань продукції та вимог до лабораторії, що видала такий протокол. Крім того, відповідно по п.43 Особливостей (Постанова Кабінету Міністрів від 12.10.22 №1178 (зі змінами)), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Бережанською міською радою від 27.03.23 р №25

Номер: e84216e005df43589dc9aa2fc1bc46a0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-008554-a.a1
Назва: Оскарження протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Бережанською міською радою від 27.03.23 р №25
Вимога:
Нашим підприємством наданий сертифікат відповідності на камені бетонні бортові марки БР термін дії якого з 16.09.21р по 15.09.23р. виданий ДП "Тернопільстандартметрологія" . Даний сертифікат був виданий на підставі протоколу випробувань № 0891-Б від 15.09.21. Підприємством помилково надався протокол випробувань №0710-Б який немає відношення до даного сертифікату. На підставі Постанови Кабінету Міністрів від 12.10.22 №1178 нашому підприємству потрібно було надати можливість усунення помилку, а саме п.41 "якщо не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; " До листа додаємо протокол випробувань № 0891-Б. По даній закупівлі повідомляємо наступне, що ФОП Павлів Є.М. надав протокол випробування продукції "ВЛ 09/07-23 , який затверджений ТзОВ"Бетонікс" , дана лабораторія не акредитована НААУ. До даного протоколу є зауваження: - в протоколі незрозуміло конкретно до якої продукції стосується результат випробувань по визначені міцності та водопоглинання та морозостійкості бетону; - в морозостійкості не вказаний метод випробувань, а вказаний нормативний документ ДСТУ Б.В.2.7-145.2008; - Дата поступлення зразків на випробування та дата видачі протоколу не відповідає термінам випробування ( дата поступлення зразків 28.02.2023р, дата складання протоколу 28.02.2023р., крім цього термін проведення випробувань не менше 6 днів. Вище викладене свідчить про те, що протокол випробувань не відповідає нормативній документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до п.7. розділу «Загальні положення» «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.» Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 12.10.22 №1178 (зі змінами) замовник має право з власної ініціативи вносити зміни до ТД. Так Замовником 20.03.2023 року було внесено зміни та виключено вимогу щодо подання документів, які свідчать про якість товару, (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості, тощо). Відповідність товару запропонованого Учасником до вимог встановлених Замовником підтверджується на підставі протоколу випробовувань. Тому, з врахуванням вищевикладеного, Замовник вправі не розглядати сертифікати відповідності надані учасником і перевіряє технічні характеристики пропонованого товару відповідно до показників зазначених у протоколі випробовувань. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРУКВЕЙ", як Учасник процедури закупівлі, у складі своєї пропозиції надав протокол випробовувань №0631-Б та №0710-Б на підставі яких здійснювалася оцінка відповідності товару відповідно до вимог Замовника. Відповідно до протоколу випробовувань №0710-Б для виготовлення продукції - камені бетонні бортові неармовані використовується бетон міцністю В30, в той час як Замовником вимагався бетон міцність В 35 на всю продукцію без виключення. Крім того, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРУКВЕЙ", як Учасник процедури закупівлі, у складі своєї пропозиції надав Додаток №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» де при самостійному заповнені таблиці щодо технічних характеристик пропонованого товару зазначив, що товар «бордюр дорожній» та «бордюр тротуарний» виготовляється з бетону міцність В30, що не відповідає вимогам замовника та умовам технічної специфікації. Тобто, пропозиція товару учасником з міцністю бетону нижчою ніж вимагалося замовником, не відноситься до невідповідностей, які можна усунути учаснику. Враховуючи вищевикладене, якісні характеристики товару, що пропонуються Учасником є гіршими від якісних характеристик товару, що вимагаються Замовником.
Статус вимоги: Відхилено