-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясо яловичини, філе куряче, м'ясо свинина ( Класифікація за ДК 021-2015 15110000-2 - М’ясо)
Завершена
296 118.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 480.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 480.59 UAH
Період оскарження:
13.03.2023 15:04 - 18.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
4efddfaee6b74f8992410068183784ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-008351-a.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вами вимагається Чинний Сертифікат на систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), виданий на ім’я Учасника, із зазначеною сферою сертифікації: «Виробництво та збут охолодженої свинини, яловичини та курятини». 2.2. Чинний Сертифікат на систему екологічного управління, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2О15 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологiчного управалiння, виданий на ім’я Учасника, із зазначеною сферою сертифікації: «Виробництво та збут охолодженої свинини, яловичини та курятини». 2.3. Чинний Сертифікат на систему менеджменту безпечності харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:20I9 (ISO 22000:20I8, IDT), виданий на ім’я Учасника, із зазначеною сферою сертифікації «Виробництво та збут охолодженої свинини, яловичини та курятини». Дана вимога Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ТА ТАКОЮ,ЩО ПЕРЕДЧАСНО ЗВУЖУЄ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ процедури відкритих торгів з метою надання неправомірних переваг іншим суб’єктам господарювання та підлягає приведенню у відповідність до вимог діючого законодавства України. Згідно з частиною першою статті 5 Закону здійснюються за такими принципами, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною статті 5 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити жодних дискримінаційних вимог до учасників. ПРОСИМО ОЗНАЙОМИТИСЯ з відповідним рішенням про усунення аналогічного порушення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАІНИ №9206-р/пк-пз від 27.04.2021 р та з відповідним рішенням про усунення аналогічного порушення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАІНИ №11323-р/пк-пз від 24,05,2121 2. в розділі Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ви ставите вимогу про те,що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі,а саме,Скан-копія з оригіналу сертифікату на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008 IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT)) та безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT)), (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсні на момент подання тендерної пропозиції, що мають включати реалізацію, постачання та транспортування продуктів харчування охолоджених та/або заморожених,що є черговим порушенням з вашого боку,як Замовника.Дана вимога є дискримінаційною щодо надання сертифікатів (ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008 IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT)) та безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT)), (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) САМЕ АКРЕДИТОВАНИМ ОРГАНОМ НАЦІОНАЛЬНИМ АГЕНСТВОМЗ АКРЕДИТАЦІІ УКРАІНИ.Взяти участь взакупівлі зможуть взяти ті,хто має вищезазначені сертифікати видані органом із сертифікаціі,акредитованим саме Національним агентством з акредитаціі Украіни.,що єдискримінаційним по відношенню до нас,як до потенційних учасників,так як вищезазначені сертифікати отримані нами органом із сертифікаціі,Неакредитованим Національним агентством з акредитації України. Аналогічні висновки були зроблені ПОСТІЙНО ДІЮЧОЮ АДМІНІСТРАТИВНОЮ КОЛЕГІЇЄЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАІНИ у рішенні від 15.09.2022 №5853 та рішенням № 733-р/пк-пз від 23.01.2023. Шановний Замовнику,просимо врахувати наше звернення і внести зміни.Надіємось,при наданні відповіді ,ви хоча би переглянете рішення АМКУ і візьмете іх до уваги.НАГАДУЄМО, Антимонопо́льний коміте́т Украї́ни (АМКУ) — державний орган зі спеціальним статусом, що забезпечує державний захист конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель.
Просимо прибрати незаконну вимогу для збільшення потенційного кола учасників
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2023 16:54
Вирішення:
Уповноваженою особою, Великолюбінської селищної рада Львівського району Львівської області, у встановленому законом порядку було розглянуто Ваше звернення в формі вимоги (скарги), стосовно внесення змін в тендерну документацію даної закупівлі, через наявність «Дискримінаційних вимог», а саме:
Чинний Сертифікат на систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), виданий на ім’я Учасника, із зазначеною сферою сертифікації: «Виробництво та збут охолодженої свинини, яловичини та курятини».
Чинний Сертифікат на систему екологічного управління, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2О15 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологiчного управалiння, виданий на ім’я Учасника, із зазначеною сферою сертифікації: «Виробництво та збут охолодженої свинини, яловичини та курятини».
Чинний Сертифікат на систему менеджменту безпечності харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:20I9 (ISO 22000:20I8, IDT), виданий на ім’я Учасника, із зазначеною сферою сертифікації «Виробництво та збут охолодженої свинини, яловичини та курятини».
За результатами розгляду даного звернення, заперечую факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації.
Наголошую, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель та із врахуванням особливостей предмету закупівлі.
Також, аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог.
Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою.
НАГОЛОШУЮ, забезпечення продуктами харчування дітей в закладах освіти – це важливий соціальний фактор!!!
Стосовно сертифікації ISO
ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Відповідно до ч. 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати та не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації.
Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, 22000:20I9 котрий підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту, який діє в Україні.
Наявність у підприємства сертифікатів ISO свідчить про спроможність підприємства здійснити поставку товару у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Вище зазначена позиція узгоджується з практикою АМКУ в частині розгляду скарг у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 АМКУ постановив, що дана вимога не містить дискримінаційний характер, та відмовлено у задоволенні скарги учаснику.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання товару, що фінансується з бюджету громади, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Крім того Замовник виступає за прозорість публічних закупівель, максимальну економію та ефективність.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.03.2023 00:00