-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015- 33140000-3 «Медичні матеріали» (Медичні матеріали для потреб екстреної медицини)
Завершена
639 590.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 395.90 UAH
мін. крок: 1% або 6 395.90 UAH
Період оскарження:
13.03.2023 14:38 - 16.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
898a8f606a2d47309de9af917076d846
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-007623-a.a2
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Детальний опис скарги знаходиться у прикріплених файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- Запит щодо шприців Допомога-1.pdf 16.03.2023 21:25
- 9. Гемопласт Декларация шприці.pdf 16.03.2023 21:25
- 1. Юрія Фарм - Декларація шприци.pdf 16.03.2023 21:25
- СКАРГА.pdf 16.03.2023 21:25
- 1.2. Юрія ФАРМ Сертификат шприц інсулін.pdf 16.03.2023 21:25
- 5. Допомога-1_декларація_2.pdf 16.03.2023 21:25
- Запит - відповідь Фогт Медікал Фертріб.pdf 16.03.2023 21:25
- 2. Алексфарм Декларація шприци.pdf 16.03.2023 21:25
- СКАРГА для копіювання.docx 16.03.2023 21:25
- 1.1. Юрія Фарм Серт якості Шприц 5 мл дві голки.pdf 16.03.2023 21:25
- 6. Медико планет Декларація Шприци з голк.pdf 16.03.2023 21:25
- Запит - відповідь Алексфарм.pdf 16.03.2023 21:25
- 7. Игар Декларація шприці.pdf 16.03.2023 21:25
- 8. Chirana Декларація відповідності #5_ CHIRANA T.Injecta,a.s. _UA.doc.pdf 16.03.2023 21:25
- Запит - відповідь Меркурій Вест.pdf 16.03.2023 21:25
- 4. Допомога-1_декларація.pdf 16.03.2023 21:25
- Запит гарантійного листа у ТОВ Юрія Фарм.pdf 16.03.2023 21:25
- 3. VOGT Medical Декларація Шприци з голк.pdf 16.03.2023 21:25
- 10. Тетафарм Декларація Шприц Блейд.pdf 16.03.2023 21:25
- Запит - відповідь Медік-о-планет.pdf 16.03.2023 21:25
- рішення від 17.03.2023 № 3342.pdf 17.03.2023 16:16
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2023 № 3749.pdf 27.03.2023 15:03
- рішення від 27.03.2023 № 3749.pdf 29.03.2023 14:01
- Екстрена_Медицина_відповідь_АМКУ_по_3314.pdf 22.03.2023 20:14
- Екстрена_Медицина_відповідь_АМКУ_по_3314.pdf.asice.zip 22.03.2023 20:14
- Екстрена Медицини - 12-23 - тендерна документація 3314 (медичні матеріали) нова редакція.docx 14.04.2023 20:25
- Екстрена Медицина -протокол 3314 щодо внесення змін.pdf 14.04.2023 20:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.03.2023 21:27
Дата розгляду скарги:
27.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2023 16:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.03.2023 14:02
Дата виконання рішення Замовником:
14.04.2023 20:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З метою усунення невідповідності та виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії
Антимонопольного комітету України з розгляду скарг на порушення законодавства у сфері публічних закупівель,
уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації, а саме
шляхом виключення з пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації позицій 7 та 8.
Відповідні зміни внесено шляхом затвердження тендерної документації у новій редакції, що додається.
Крім того, у зв’язку з виключенням вищевказаних позицій 7 і 8 пункту 1 додатку 3 до тендерної документації
по закупівлі, відповідно зменшено очікувану вартість закупівлі згідно комерційних пропозицій, що були
покладені в основу визначення очікуваної вартості до розміру 639590,00 грн. з ПДВ.
Вимога
Відхилено
Вимога щодо закупівлі UA-2023-03-13-007623-a
Номер:
13ba02c0290245e686156380e4e68622
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-007623-a.b1
Назва:
Вимога щодо закупівлі UA-2023-03-13-007623-a
Вимога:
Шановний Замовник.
Нагадуємо Вам, що з метою дотримання законодавчо встановленого порядку та принципів здійснення публічних закупівель, Замовником має бути здійснена закупівля товарів із встановленням до них таких вимог, яким у сукупності відповідатиме продукція щонайменше двох виробників. А якщо вже є необхідність закупити саме такі, "ексклюзивні" товари, які представлені в Україні лише одним виробником, то їх закупівля має здійснюватися або з виокремленням таких "ексклюзивів" в окремий лот, або взагалі - в окрему закупівлю. Відтак, є підстави вважати, що тендерна документація Замовником сформована таким чином, що унеможливить участь у закупівлі якнайбільшої кількості учасників та сформована для обмеженого кола.
Так, Додаток 3 до тендерної документації, містить 1. перелік медичних матеріалів згідно якого наявні "ексклюзивні" товари які представлені лише одним виробником на території України, а саме позиція 7. - Шприц 1 ml (мл) U-100 луєр трьохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з двома голками (0,5х13 mm (мм) (25Gх1/2")/0,3х9 mm (мм) (30Gх3/8")) та позиція 8. - Шприц 5 ml (мл) луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з двома голками 0,7х38 mm (мм) (22Gх1 1/2")/0,7х38 mm (мм) (22Gх1 1/2" безпечна голка) вищезгаданої таблиці Додатку 3.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
7
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме винести в окремий Лот або в іншу закупівлю вищезазначені позиції 7 та 8 Додатку 3.
Тієї ж думки і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх рішеннях щодо аналогічних скарг.
Вимагаємо внести зміни до ТД, в іншому випадку ми вимущені будемо звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу.pdf 15.03.2023 12:22
Дата подачі:
14.03.2023 13:13
Вирішення:
Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф «Одеської обласної ради» (надалі по тексту - Замовник) детально розглянуло вимогу потенційного учасника від 14.03.2023 року (опубліковану у системі публічних закупівель об 13:13), та за результатами повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель БЕЗ ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Частиною 1 статті 23 Закону передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
На виконання вищезазначених вимог законодавства, Замовником у технічній специфікації викладено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Потенційний учасник стверджує, що замовником неправомірно встановлено вимоги про технічні характеристики «7. - Шприц 1 ml (мл) U-100 луєр трьохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з двома голками (0,5х13 mm (мм) (25Gх1/2")/0,3х9 mm (мм) (30Gх3/8")) та позиція 8. - Шприц 5 ml (мл) луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з двома голками 0,7х38 mm (мм) (22Gх1 1/2")/0,7х38 mm (мм) (22Gх1 1/2" безпечна голка) вищезгаданої таблиці Додатку 3».
В той же час, вимога тендерна документація по закупівлі (далі – ТД) не містить посилання на конкретного виробника, Скаржник не зазначив яким чином дана вимога дискримінує потенційного учасника закупівлі.
При цьому повідомляємо, що Замовник ознайомлений із практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема в частині, що відповідно до частини 5 статті 18 Закону, скарга повинна містити таку інформацію 5) перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій;
Скарга без документального підтвердження дискримінаційності умов ТД підлягає залишенню без розгляду, що додатково підтверджує рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.06.2021 року № 14614-р/пк-пз під час розгляду скарги UA-2021-05-28-010746-b.a1.
Таким чином, потенційний учасник не довів та документально не підтвердив дискримінаційність встановлених Замовником вимог ТД, а отже, вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено