• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (модернізація) ліфта за адресою м. Київ., проспект ПавлаТичини,22

Завершена

2 399 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 998.00 UAH
Період оскарження: 13.03.2023 10:25 - 18.03.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА що стосується тендерної документації

Номер: f96a323102124230a6f3735933c1a683
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-001984-a.a2
Назва: СКАРГА що стосується тендерної документації
Скарга:
Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико – санітарної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва» (далі по тексту – Замовник) в електронній системі закупівель 13.03.2023 року було оприлюднено оголошення про закупівлю робіт: Капітальний ремонт (модернізація) ліфта за адресою м. Київ, просп. П. Тичини, 22 за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (далі – Предмет закупівлі). Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-03-13-001984-a. Кінцевий термін подання пропозицій – 21 березня 2023 року. Керуючись п. 56 Особливостей (постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178) Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Підстава подання скарги. Ознайомившись з умовами тендерної документації ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВК «ІНТЕРБУД»», ( далі – Суб’єкт оскарження ) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників, порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що обмежує право ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» на участь у цій закупівлі, а саме: 1. В п. 28 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження (Додаток 5) (додається) вказано, зокрема: «Учасник повинен провести огляд об’єкта та надати довідку в довільній формі, за підписом представника Учасника, а також за підписом представника Замовника при огляді об’єкта (в період уточнення).» Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Дана вимога є такою, що порушує вимоги Закону з урахуванням Особливостей, порушує права Учасників та призводить, у результаті, до обмеження конкуренції з огляду на наступне. Оголошенням про проведення даної закупівлі визначено період підготовки і подання документів Пропозицій учасників до 21.03.2023. Це період протягом якого учасники готують та подають документи. Обмеживши період, протягом якого учасники можуть підписати довідку огляду періодом уточнень (до 18.03.2021), Замовник обмежує право Учасника на підготовку та подання документів пропозиції (а саме документи/довідка щодо огляду об’єкта) до завершення терміну прийому пропозицій. Замовник звузив коло потенційних учасників Процедури закупівлі, так як в даній процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники, котрі здійснили огляд в період уточнення. Учасники, які почали готувати документи для участі у даній процедурі після 18.03.2021, не зможуть взяти в ній участь не зважаючи на те, що період прийому пропозицій по даній процедурі закупівлі триває до 21.03.2021. Встановивши таку вимогу, Замовник порушує право учасника на конфіденційність. Обмеживши період можливості підписати довідку щодо огляду об’єкта періодом уточнень, Замовник, до завершення прийому пропозицій, знатиме кількість потенційних учасників та кількість учасників, які відповідатимуть даній вимозі тендерної документації. Така вимога може нести в собі корупційну складову, адже для участі в даній закупівлі необхідно отримати довідку за підписом представника Замовника. Замовник може не надати таку довідку, що в подальшому, може стати причиною відхилення пропозиції Учасника з незалежних від нього причин. Також, додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації, щодо обов’язкового огляду/обстеження об’єкта в період уточнень з підписанням у Замовника документу огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 № 18550-р/пк-пз 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264-р/пк-пз 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз 4. Рішення від 10.09.2020 № 17024-р/пк-пз 5. Рішення від 27.04.2021 № 9252-р/пк-пз Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування. Ураховуючи викладене та мету Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганням проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватися принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень умов процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів: 1. Додаток 5 Кваліфікаційні вимоги до учасників на 7 арк. Директор Івашков М.Ю.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.03.2023 17:08
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net
Скарга
Скасована

СКАРГА що стосується тендерної документації

Номер: 7d6a077dc2124393b7f2c0ff435dd2c8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-001984-a.a1
Назва: СКАРГА що стосується тендерної документації
Скарга:
Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико – санітарної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва» (далі по тексту – Замовник) в електронній системі закупівель 13.03.2023 року було оприлюднено оголошення про закупівлю робіт: Капітальний ремонт (модернізація) ліфта за адресою м. Київ, просп. П. Тичини, 22 за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (далі – Предмет закупівлі). Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-03-13-001984-a. Кінцевий термін подання пропозицій – 21 березня 2023 року. Керуючись п. 56 Особливостей (постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178) Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Підстава подання скарги. Ознайомившись з умовами тендерної документації ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВК «ІНТЕРБУД»», ( далі – Суб’єкт оскарження ) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників, порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що обмежує право ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» на участь у цій закупівлі, а саме: 1. В п. 28 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження (Додаток 5) (додається) вказано, зокрема: «Учасник повинен провести огляд об’єкта та надати довідку в довільній формі, за підписом представника Учасника, а також за підписом представника Замовника при огляді об’єкта (в період уточнення).» Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Дана вимога є такою, що порушує вимоги Закону з урахуванням Особливостей, порушує права Учасників та призводить, у результаті, до обмеження конкуренції з огляду на наступне. Оголошенням про проведення даної закупівлі визначено період підготовки і подання документів Пропозицій учасників до 21.03.2023. Це період протягом якого учасники готують та подають документи. Обмеживши період, протягом якого учасники можуть підписати довідку огляду періодом уточнень (до 18.03.2021), Замовник обмежує право Учасника на підготовку та подання документів пропозиції (а саме документи/довідка щодо огляду об’єкта) до завершення терміну прийому пропозицій. Замовник звузив коло потенційних учасників Процедури закупівлі, так як в даній процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники, котрі здійснили огляд в період уточнення. Учасники, які почали готувати документи для участі у даній процедурі після 18.03.2021, не зможуть взяти в ній участь не зважаючи на те, що період прийому пропозицій по даній процедурі закупівлі триває до 21.03.2021. Встановивши таку вимогу, Замовник порушує право учасника на конфіденційність. Обмеживши період можливості підписати довідку щодо огляду об’єкта періодом уточнень, Замовник, до завершення прийому пропозицій, знатиме кількість потенційних учасників та кількість учасників, які відповідатимуть даній вимозі тендерної документації. Така вимога може нести в собі корупційну складову, адже для участі в даній закупівлі необхідно отримати довідку за підписом представника Замовника. Замовник може не надати таку довідку, що в подальшому, може стати причиною відхилення пропозиції Учасника з незалежних від нього причин. Також, додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації, щодо обов’язкового огляду/обстеження об’єкта в період уточнень з підписанням у Замовника документу огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 № 18550-р/пк-пз 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264-р/пк-пз 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз 4. Рішення від 10.09.2020 № 17024-р/пк-пз 5. Рішення від 27.04.2021 № 9252-р/пк-пз Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування. Ураховуючи викладене та мету Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганням проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватися принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень умов процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів: 1. Додаток 5 Кваліфікаційні вимоги до учасників на 7 арк. Директор ТОВ "ВК "ІНТЕРБУД" Івашков М.Ю.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 17.03.2023 20:34
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net