-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Канцелярські товари різні
Завершена
605 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 051.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 051.00 UAH
Період оскарження:
10.03.2023 17:36 - 07.04.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Тендерна документація
Номер:
1253b8e047cb4b9daa903099d3895f88
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-10-010905-a.a2
Назва:
Тендерна документація
Вимога:
Прохання внести зміни у тендерну документацію, а саме в Додоток 4 абзац 9 пункту 5 - -"засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою учасника (у разі наявності) сертифікат ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 який виданий виробнику товару на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі, дані документи повинні бути дійсними на дату подання тендерної пропозиції",прохання зняти Вимогу про надання ISO 45001:2018, для забезпечення недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а також залучення більшої кількості Учасників. Оскільки для підтвердження екологічних та якісних вимог до предмету закупівлі, достатньо підтвердження сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2023 15:35
Вирішення:
Ваша пропозиція розглянута. Повідомляємо, що внесення запропонованих Вами змін погоджено. Такі будуть внесені після прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги від 16.03.2023 р. №79/юр/23 (ID: UA-2023-03-10-010905-A.A1).
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
adaf9ac0d75e416cb5069a9162fac15e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-10-010905-a.a1
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 16.03.2023 р. №79/юр/23.
Пов'язані документи:
Учасник
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ XEROX PERFECT PRINT PLUS.pdf 16.03.2023 15:03
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ MULTILASER.pdf 16.03.2023 15:03
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ BRILLIANT LASER COPY.pdf 16.03.2023 15:03
- Скарга від 16.03.2023.pdf.asice.zip 16.03.2023 15:03
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ MULTIOFFICE А4,А3.pdf 16.03.2023 15:03
- Додаткові пояснення.pdf.asice.zip 22.03.2023 16:33
- рішення від 17.03.2023 № 3311.pdf 17.03.2023 15:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2023 № 3709.pdf 28.03.2023 10:56
- рішення від 27.03.2023 № 3709.pdf 30.03.2023 13:29
- Пояснення по суті скарги 21.03.2023 17:39
- Пояснення по суті скарги (doc) 21.03.2023 17:39
- Сертифікат JK PAPER 21.03.2023 17:39
- Сертифікат Mondi 21.03.2023 17:39
- Сертифікат Smart 21.03.2023 17:39
- Сертифікат Xerox 21.03.2023 17:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.03.2023 15:57
Дата розгляду скарги:
27.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2023 15:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.03.2023 13:29
Дата виконання рішення Замовником:
05.04.2023 17:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №3709-р/пк-пз від 27.03.2023 прийняте постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - виконано повністю.