-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Коток дорожній двохвальцевий вібраційний за кодом ДК 021:2015: 43310000-9 Машини для цивільного будівництва (Код Дк 021:2015:43312400-7 Дорожні котки)»
Торги не відбулися
3 566 067.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 830.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 830.34 UAH
Період оскарження:
10.03.2023 15:28 - 15.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на умови_коток
Номер:
9bba110dc6a44da4be6897b3a868a50e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-10-009419-a.b1
Назва:
Вимога на умови_коток
Вимога:
внесення змін до Технічних вимог
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 нова редакція.docx 13.03.2023 17:42
- Вимога на умови_каток.docx 13.03.2023 17:42
- HD+_90_VV_H258_UA.pdf 13.03.2023 17:42
Дата подачі:
13.03.2023 17:42
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник! Розглянувши вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, а саме в інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що є Додатком №3 до Тендерної документації на закупівлю товару: «Коток дорожній двохвальцевий вібраційний за кодом ДК 021:2015: 43310000-9 Машини для цивільного будівництва (Код ДК 021:2015:43312400-7 Дорожні котки)» (далі – Тендерна документація), повідомляємо наступне.
Тендерна документація підготовлена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Постанова), з дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Пунктом 3 частини 2 даної статті Закону визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно з частиною 3 даної статті тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Частиною 4 статті 4 Закону визначено, що для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Вітдак, визначення технічних характеристик даного предмета закупівлі здійснювалося шляхом проведення ринкових консультацій та вивчення ринку в даній галузі, а також враховуючи виробничу необхідність і фінансову можливість замовника.
Під час підготовки тендерної документації замовник дотримався вимог законодавства, що регламентує здійснення публічних закупівель в Україні, та не встановлював жодних вимог, які могли би порушити принципи здійснення публічних закупівель та обмежити коло учасників, які бажають прийняти участь в закупівлі.
Відповідно до Тендерної документації, у разі, якщо у Технічному завданні міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника − читати "або еквівалент".
Еквівалент — предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх. Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Ваша вимога не підтверджена жодними документом, які підтверджують встановлення нами дискримінаційних вимог, а лише базується на ваших припущеннях.
Тому, внесення змін до Тендерної документації є недоцільним.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.03.2023 15:35