-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Патоморфологічні дослідження I категорії складності, Патоморфологічні дослідження II категорії складності, Патоморфологічні дослідження III категорії складності, Патоморфологічні дослідження IV категорії складності, Патоморфологічні дослідження V категорії складності, Імуногістохімічні дослідження I категорії складності, Імуногістохімічні дослідження II категорії складності, Імуногістохімічні дослідження III категорії складності
Завершена
290 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 454.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 454.50 UAH
Період оскарження:
10.03.2023 15:25 - 15.03.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення замовника
Номер:
92b5d7d287294d68b24cfb1126a65637
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-10-009336-a.a3
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Вих. № 100423-1
від 10 квітня 2023 року
СКАРГА
Товариство з обмежено відповідальністю «СОЛТАНЛАБ», далі за текстом «Суб’єкт оскарження», 10.03.2023 року подало пропозицію на участь у процедурі відкритих торгів з особливостями, яку було оголошено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КРЕМЕНЕЦЬКА ОПОРНА ЛІКАРНЯ" КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, далі за текстом «Замовник», щодо закупівлі послуг з проведення Патоморфологічних досліджень I категорії складності, Патоморфологічних досліджень II категорії складності, Патоморфологічних досліджень III категорії складності, Патоморфологічних досліджень IV категорії складності, Патоморфологічних досліджень V категорії складності, Імуногістохімічних досліджень I категорії складності, Імуногістохімічних досліджень II категорії складності, Імуногістохімічних досліджень III категорії складності за кодом згідно ДК 021:2015: 85111000-0 - Послуги лікувальних закладів. (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-10-009336-a).
Згідно протоколу № 49 Уповноваженої особи Замовника про повторний розгляд тендерної пропозиції на закупівлю від 06.04.2023 року переможцем процедури закупівлі обрано КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРНОПІЛЬСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНЕ БЮРО» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, далі за текстом «Учасник-переможець», як учасника, пропозиція якого являється найбільш економічно вигідною. Рішення Замовника також вмотивоване тим, що пропозиція Учасника-переможця відповідає тендерній документації.
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням Замовника були порушені наші права та законні інтереси через недотримання в процесі прийняття рішення норм законодавства, а саме вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення публічних закупівель в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо відхилення тендерних пропозицій у разі їх невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Наша позиція ґрунтується на наступному.
Пункт 4.3. Тендерної документації передбачає, що послуги мають бути надані на власних виробничих потужностях Учасника в межах Тернопільської області. Абзац другий частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» дозволяє учаснику для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, таким як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
На підтвердження можливості виконання частини послуг, а саме Імуногістохімічних досліджень I категорії складності, Імуногістохімічних досліджень II категорії складності, Імуногістохімічних досліджень III категорії складності Учасником-переможцем наданий Договір про надання медичних послуг № 2/2023 від 16.03.2023 року із співвиконавцем ТОВ «Медичний центр святої Терези», далі за текстом «Співвиконавець».
За даними офіційного сайту МОЗ України Співвиконавець має ліцензію на медичну практику, видану згідно наказу МОЗ від 09 листопада 2021 року № 2470, яка доступна за посиланням на офіційному сайті МОЗ України https://moz.gov.ua/uploads/ckeditor/Ліцензійний реєстр/2021/11/10/lp_vy_2021-11-04.pdf та надається додатком до даної Скарги. Проте в наявних згідно даної ліцензії спеціальностях відсутні ті, які дають право на проведення імуногістохімічних досліджень, а саме «Патологічна анатомія», «Лабораторна справа (патологія)». Дані про відповідність Співвиконавця відсутні також і в інших загальнодоступних джерелах та реєстрах.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з медичної практики, затвердженими Постановою КМУ від 2 березня 2016 р. № 285 передбачено, що суб’єкт господарювання, якому видана ліцензія на медичну практику повинен мати в наявності медичне обладнання, витратні матеріали та вироби медичного призначення, дозволені до використання в Україні і необхідні для виконання обсягу медичної допомоги, передбаченої уніфікованими клінічними протоколами, затвердженими МОЗ, за переліком спеціальностей, за якими провадиться медична практика. Крім цього медична практика проводиться ліцензіатом за відповідним місцем її провадження (адресою) з вказівкою на спеціальності, за якими здійснюється медична практика за такою адресою. З сукупності цих норм та фактів можна прийти до висновку про відсутність необхідних для виконання в повній мірі предмету закупівлі виробничих потужностей Співвиконавця, а відповідно і в Учасника-переможця в межах Тернопільської області.
Одразу зауважимо, що договір із Співвиконавцем передбачає можливість залучення співвиконавцем третіх осіб та сторонні організації. Як видно з додатку № 1 до договору такою третьою стороною є ТОВ «СІ ЕС ДІ ЛАБ» за кодом ЄДРПОУ 42519264. Проте навіть в цьому разі не виконується вимога тендерної документації про наявність виробничих потужностей в межах Тернопільської області, оскільки за даними ліцензійного реєстру МОЗ України, розміщеного за посиланням https://moz.gov.ua/licenzijnij-reestr у ТОВ «СІ ЕС ДІ ЛАБ», хоча і має необхідні для здійснення імуногістохімічних досліджень спеціальності, проте не має виробничих потужностей саме в межах Тернопільської області.
Вважаємо, що вимоги до Учасника-переможця мають поширюватись і на його підрядників/співвиконавців, особливо в такій високоризиковій і суспільно важливій сфері як охорона здоров’я. В протилежному випадку виникає ситуація, коли учасник може підписати договір з будь-яким підрядником/співвиконавцем, навіть таким, який фактично не може надати послуги згідно предмету закупівлі.
На нашу думку Замовником були порушені вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник мав перевірити відповідність Співвиконавця загальним вимогам закупівлі та згідно статті 31 даного закону відхилити тендерну пропозицію Учасника-переможця як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зважаючи на вищенаведені обставини та аргументацію,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2023-03-10-009336-a, ID fb59c531a839417b8e17c67f0a231944.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про обрання переможцем процедури закупівлі КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРНОПІЛЬСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНЕ БЮРО» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
Директор ТОВ «СОЛТАНЛАБ» ________________________ Максим ПОСТИКА
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 10.04.2023 17:29
- Протокол про визначення переможця 10.04.2023 17:29
- Ліцензійний реєстр МОЗ 10.04.2023 17:29
- Договір із співвиконавцем 10.04.2023 17:29
- Ліцензія співвиконавця 10.04.2023 17:29
- Тендерна документація 10.04.2023 17:29
- Підтвердження внесення плати за подачу скарги 10.04.2023 21:32
- рішення від 12.04.2023 № 4618.pdf 12.04.2023 16:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2023 № 5089.pdf 20.04.2023 13:21
- рішення від 19.04.2023 № 5089.pdf 24.04.2023 13:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.04.2023 20:33
Дата розгляду скарги:
19.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.04.2023 16:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.04.2023 13:01
Скарга
Скасована
Скарга на рішення замовника про визначення перможця
Номер:
cd11c3f59bdc445d861572e46cd6e340
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-10-009336-a.b2
Назва:
Скарга на рішення замовника про визначення перможця
Скарга:
СКАРГА
Товариство з обмежено відповідальністю «СОЛТАНЛАБ», далі за текстом «Суб’єкт оскарження», 10.03.2023 року подало пропозицію на участь у процедурі відкритих торгів з особливостями, яку було оголошено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КРЕМЕНЕЦЬКА ОПОРНА ЛІКАРНЯ" КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, далі за текстом «Замовник», щодо закупівлі послуг з проведення Патоморфологічних досліджень I категорії складності, Патоморфологічних досліджень II категорії складності, Патоморфологічних досліджень III категорії складності, Патоморфологічних досліджень IV категорії складності, Патоморфологічних досліджень V категорії складності, Імуногістохімічних досліджень I категорії складності, Імуногістохімічних досліджень II категорії складності, Імуногістохімічних досліджень III категорії складності за кодом згідно ДК 021:2015: 85111000-0 - Послуги лікувальних закладів. (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-10-009336-a).
Згідно протоколу № 49 Уповноваженої особи Замовника про повторний розгляд тендерної пропозиції на закупівлю від 06.04.2023 року переможцем процедури закупівлі обрано КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРНОПІЛЬСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНЕ БЮРО» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, далі за текстом «Учасник-переможець», як учасника, пропозиція якого являється найбільш економічно вигідною. Рішення Замовника також вмотивоване тим, що пропозиція Учасника-переможця відповідає тендерній документації.
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням Замовника були порушені наші права та законні інтереси через недотримання в процесі прийняття рішення норм законодавства, а саме вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення публічних закупівель в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо відхилення тендерних пропозицій у разі їх невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Наша позиція ґрунтується на наступному.
Пункт 4.3. Тендерної документації передбачає, що послуги мають бути надані на власних виробничих потужностях Учасника в межах Тернопільської області. Абзац другий частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» дозволяє учаснику для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, таким як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
На підтвердження можливості виконання частини послуг, а саме Імуногістохімічних досліджень I категорії складності, Імуногістохімічних досліджень II категорії складності, Імуногістохімічних досліджень III категорії складності Учасником-переможцем наданий Договір про надання медичних послуг № 2/2023 від 16.03.2023 року із співвиконавцем ТОВ «Медичний центр святої Терези», далі за текстом «Співвиконавець».
За даними офіційного сайту МОЗ України Співвиконавець має ліцензію на медичну практику, видану згідно наказу МОЗ від 09 листопада 2021 року № 2470, яка доступна за посиланням на офіційному сайті МОЗ України https://moz.gov.ua/uploads/ckeditor/Ліцензійний реєстр/2021/11/10/lp_vy_2021-11-04.pdf та надається додатком до даної Скарги. Проте в наявних згідно даної ліцензії спеціальностях відсутні ті, які дають право на проведення імуногістохімічних досліджень, а саме «Патологічна анатомія», «Лабораторна справа (патологія)». Дані про відповідність Співвиконавця відсутні також і в інших загальнодоступних джерелах та реєстрах.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з медичної практики, затвердженими Постановою КМУ від 2 березня 2016 р. № 285 передбачено, що суб’єкт господарювання, якому видана ліцензія на медичну практику повинен мати в наявності медичне обладнання, витратні матеріали та вироби медичного призначення, дозволені до використання в Україні і необхідні для виконання обсягу медичної допомоги, передбаченої уніфікованими клінічними протоколами, затвердженими МОЗ, за переліком спеціальностей, за якими провадиться медична практика. Крім цього медична практика проводиться ліцензіатом за відповідним місцем її провадження (адресою) з вказівкою на спеціальності, за якими здійснюється медична практика за такою адресою. З сукупності цих норм та фактів можна прийти до висновку про відсутність необхідних для виконання в повній мірі предмету закупівлі виробничих потужностей Співвиконавця, а відповідно і в Учасника-переможця в межах Тернопільської області.
Одразу зауважимо, що договір із Співвиконавцем передбачає можливість залучення співвиконавцем третіх осіб та сторонні організації. Як видно з додатку № 1 до договору такою третьою стороною є ТОВ «СІ ЕС ДІ ЛАБ» за кодом ЄДРПОУ 42519264. Проте навіть в цьому разі не виконується вимога тендерної документації про наявність виробничих потужностей в межах Тернопільської області, оскільки за даними ліцензійного реєстру МОЗ України, розміщеного за посиланням https://moz.gov.ua/licenzijnij-reestr у ТОВ «СІ ЕС ДІ ЛАБ», хоча і має необхідні для здійснення імуногістохімічних досліджень спеціальності, проте не має виробничих потужностей саме в межах Тернопільської області.
Вважаємо, що вимоги до Учасника-переможця мають поширюватись і на його підрядників/співвиконавців, особливо в такій високоризиковій і суспільно важливій сфері як охорона здоров’я. В протилежному випадку виникає ситуація, коли учасник може підписати договір з будь-яким підрядником/співвиконавцем, навіть таким, який фактично не може надати послуги згідно предмету закупівлі.
На нашу думку Замовником були порушені вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник мав перевірити відповідність Співвиконавця загальним вимогам закупівлі та згідно статті 31 даного закону відхилити тендерну пропозицію Учасника-переможця як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зважаючи на вищенаведені обставини та аргументацію,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2023-03-10-009336-a, ID fb59c531a839417b8e17c67f0a231944.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про обрання переможцем процедури закупівлі КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРНОПІЛЬСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНЕ БЮРО» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
Директор ТОВ «СОЛТАНЛАБ» ________________________ Максим ПОСТИКА
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
10.04.2023 17:19
Вимога
Є відповідь
Вимога відмінити закупівлю
Номер:
b4e8d437488344e685f8f0f346226544
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-10-009336-a.a1
Назва:
Вимога відмінити закупівлю
Вимога:
Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРНОПІЛЬСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНЕ БЮРО» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Переможець) та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Протоколом №47 уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЕЦЬКА ОПОРНА ЛІКАРНЯ" КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю «Код ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (Патоморфологічні дослідження I категорії складності, Патоморфологічні дослідження II категорії складності, Патоморфологічні дослідження III категорії складності, Патоморфологічні дослідження IV категорії складності, Патоморфологічні дослідження V категорії складності, Імуногістохімічні дослідження I категорії складності, Імуногістохімічні дослідження II категорії складності, Імуногістохімічні дослідження III категорії складності) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю від 30 березня 2023 року.
Вважаємо, що визначення переможця процедури закупівлі було здійснено з порушенням вимог чинного законодавства та умов тендерної документації.
І. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
• належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція);
В складі тендерної пропозиції переможця надано Статут КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЕЦЬКА ОПОРНА ЛІКАРНЯ" КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, затверджений Рішенням Тернопільської обласної ради від 18 травня 2022 №454 (файл «Скан - копія статуту.pdf»), за яким зазначено, що реєстрація Статуту була після 01.01.2016 року.
Аналіз тендерної пропозиції переможця дає можливість встановити відсутність в її складі сканованого листа учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), що не відповідає вимогам тендерної документації.
Зважаючи на наявність зазначених невідповідностей, Замовник повинен був надати 24 години на усунення невідповідностей. Проте ним не було здійснено зазначених дій.
ІІ. Відповідно до підпункту 3.5.2. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.44 Особливостей» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
Кваліфікаційний критерій Документальне підтвердження
1. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору.
*Послуги надаються медичними працівниками, які мають відповідну спеціальну освіту.
На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації, в складі тендерної пропозиції переможця надано Диплом ЭВ №084620, виданий Менджулу Івану Васильовичу (файл «Підтвердження відповідної спеціальної освіти.pdf», сторінка 3), викладений іноземною мовою.
Згідно підпункту 1.7.2. пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу I «Загальні положення» У разі надання учасником будь-яких документів (в тому числі дозвільних та правовстановлюючих), складених іноземною мовою, тендерна пропозиція учасника повинна містити їх переклад українською мовою. Текст перекладу повинен бути засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання).
Аналіз тендерної пропозиції переможця дає можливість встановити відсутність в її складі перекладу українською мовою Диплому ЭВ №084620, виданого Менджулу Івану Васильовичу.
Зважаючи на наявність зазначених невідповідностей, Замовник повинен був надати 24 години на усунення невідповідностей. Проте ним не було здійснено зазначених дій.
Враховуючи вище викладене, враховуючи невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та неможливість надати 24 години на усунення невідповідностей такому учаснику (після визначення переможцем це технічно зробити не можливо) – вимагаємо відмінити закупівлю у зв’язку з неможливістю усунути відповідні порушення законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2023 13:06
Вирішення:
Замовником розглянуто Вашу вимогу та за результатами розгляду можемо повідомити наступне:
Відповідно до аб. 2 п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.»
Оскільки тендерна пропозиція ТОВ "ДЕЛЬТА ЛАБ" не розглядалася і відповідно не відхилена, у Замовника відсутні підстави для розгляду Вашої вимоги, оскільки вона не містить обґрунтованих підстав її подання відповідно до Особливостей.
Разом з тим можемо повідомити, що КНП "КРЕМЕНЕЦЬКА ОПОРНА ЛІКАРНЯ" КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ в електронній системі закупівель «PROZORRO» здійснюється закупівля послуг «Код ДК 016:2015-85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (Патоморфологічні дослідження I категорії складності, Патоморфологічні дослідження II категорії складності, Патоморфологічні дослідження III категорії складності, Патоморфологічні дослідження IV категорії складності, Патоморфологічні дослідження V категорії складності, Імуногістохімічні дослідження I категорії складності, Імуногістохімічні дослідження II категорії складності, Імуногістохімічні дослідження III категорії складності)», оголошення UA-2023-03-10-009336-a.
Зазначена закупівля здійснена Замовником на підставі «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРНОПІЛЬСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОА-НАТОМІЧНЕ БЮРО» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
І. В процесі розгляду пропозицій Учасника протоколом Уповноваженої особи № 40 від 24 березня 2023 року, Замовником було продовжено строк розгляду пропозицій Учасників до 20 робочих днів на підставі п. 38 Особливостей (строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів). Таким чином строк розгляду пропозиції продовжено до 21.04.2023 року.
Поряд з цим, протокольним рішенням Уповноваженої особи № 47 від 30 березня 2023 року Вирішено обрати переможцем процедури закупівлі «Код ДК 016:2015-85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (Патоморфологічні дослідження I категорії складності, Патоморфологічні дослідження II категорії складності, Патоморфологічні дослідження III категорії складності, Патоморфологічні дослідження IV категорії складності, Патоморфологічні дослідження V категорії складності, Імуногістохімічні дослідження I категорії складності, Імуногістохімічні дослідження II категорії складності, Імуногістохімічні дослідження III категорії складності)» - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРНОПІЛЬСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОА¬НАТОМІЧНЕ БЮРО» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ та надіслати йому рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Однак, в процесі повторного розгляду пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема Учасником у складі пропозиції не надано на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином Замовником вирішено оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.40 Особливостей, оскільки протоколом Уповноваженої особи № 40 від 24 березня 2023 року було продовжено строк розгляду пропозицій до 20 робочих днів тобто до 21.04.2023 року.
ІІ. Відповідно до підпункту 3.5.2. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.44 Особливостей» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасники у складі пропозиції мають надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору.
*Послуги надаються медичними працівниками, які мають відповідну спеціальну освіту.
На виконанян вищевказаної вимоги Учасником у складі пропозиції надано довідку № 92 від 27.03.2023 року, згідно якої підтверджено навність необхідних працівників та зазначено інформацію щодо посади та кваліфікаційної категорії. Таким чином в повній мірі виконано умови документації згідно підпункту 3.5.2. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.44 Особливостей».
Варто зауважити, що умовами документації не вимагалось надання у складі пропозицій дипломів, посвідчень тощо виданих на ім’я працівників, що будуть залучені Учасником до надання послуг. Таким чином документи, що не вимагаються умовами Документації не можуть бути предметом їх розгляду замовником.
Статус вимоги:
Не задоволено