• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини

Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Торги не відбулися

20 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
Період оскарження: 10.03.2023 15:17 - 17.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 7da7a4d8ec044aa89516140e7054aefb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-009150-a.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 06.04.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.03.2023 14:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.04.2023 13:17
Дата виконання рішення Замовником: 13.04.2023 11:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення органу оскарження № 4335-р/пк-пз від 06.04.2023 року Замовник скасував рішення про визначення Товариство з обмеженою відповідальністю "Прантекс" (42984629) переможцем процедури закупівлі Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код ДК 021:2015 – 33115000-9 Томографічне обладнання) код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла
Автор: ТОВ "Астріум", Степченко Віталій Ігорович +380444667765 office@astrium-mt.com
Вимога
Залишено без розгляду

your last

Номер: 6c438805c6ec429daa4a76468af7160a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-009150-a.b3
Назва: your last
Вимога:
Dear Buyer, 1. Yes, according to the resolution of the CMU 1178, the minimum deadline for submitting documents for the competition can be 7 days after the announcement. But it CAN be used, not MUST be used. And mostly this applies to military procurement and emergency. According to the Law on Procurement No. 922, this time is from 15 to 30 days. You announced the tender on the evening of March 9, 2023. Closing date is March 17, 2023. Only 6 days left to work on your tender. Days off - are excluded. Who is able and so much motivated to work so quickly (to put aside all the other work, translate your documents to English, confirm the quite complicated specification, calculate the price, get the cost of multimodal shipping, arrange, and translate to Ukrainian a bunch of documents)? Do you think there is a supermarket somewhere in the world where you can put such goods in a shopping basket and go to the checkout? And what is the reason for such an emergency, if the delivery is planned by the end of the year? So, we even did not start working on your tenders as timing is unrealistic, even with your current extension for the weekend. If you want a positive result, I advise you to immediately extend the deadline for submitting documents for your tender at least until 04/04/2023. Then your tender will be worth working on it. The time should be realistic, without "races with barriers". Please note who is in a hurry is always late. Initially NaftoGaz also started similar malpractice - 7 days for documents. And what was the result? 70% tenders were failed because of no bidders. Now they are issuing tenders with normal timing of 21 days and opening L/C or making advance payments. 2. Your payment terms are not secure. There is a war in country. 99% of factories are not accepting unsecure terms now. Can you open L/C or bank guarantee? Alternatively, you can make advance payment against our bank guarantee for return of advance. Otherwise, this business is quite doubtful in principle. Currently, in Ukraine alone, we are conducting more than 60 tenders, worth about UAH 3.2 billion. Therefore, we believe that this tender would be worth the extra effort only if the buyer cooperates. With best regards, ===================== Шановний покупець! 1. Так, згідно з постановою КМУ 1178 мінімальний термін подання документів на конкурс може становити 7 днів після оголошення. Але його МОЖНА використовувати, а не ПОТРІБНО використовувати. І здебільшого це стосується військових закупівель та НС. Відповідно до Закону про закупівлі No922 цей час становить від 15 до 30 днів. Ви оголосили тендер увечері 9 березня 2023 року. Кінцевий термін – 17 березня 2023 року. До кінця роботи над вашим тендером залишилося 6 днів. Вихідні - виключені. Хто здатний і мотивований працювати так швидко (відкласти всю іншу роботу, перекласти ваші документи англійською, підтвердити досить складну специфікацію, розрахувати ціну, отримати вартість мультимодальної доставки, організувати та перекласти українською мовою) купа документів)? Як ви думаєте, чи є десь у світі супермаркет, де можна покласти такі товари в кошик і піти до каси? І в чому причина такої аварійності, якщо здача планується до кінця року? Отже, ми навіть не почали працювати над вашими тендерами, оскільки терміни нереальні, навіть із вашим поточним продовженням на вихідні. Якщо ви бажаєте позитивного результату, раджу негайно продовжити термін подачі документів на ваш тендер як мінімум до 04.04.2023. Тоді ваш тендер буде вартий того, щоб над ним працювати. Час повинен бути реалістичним, без «гонок з бар'єрами». Зверніть увагу, хто поспішає, той завжди спізнюється. Спершу «Нафтогаз» також почав схожу зловживання – 7 днів на документи. І який результат? 70% тендерів зірвано через відсутність учасників. Зараз вони проводять тендери зі звичайним терміном 21 день і відкривають акредитив або здійснюють авансові платежі. 2. Ваші умови оплати незахищені. В країні війна. 99% заводів зараз не приймають незахищені умови. Чи можете ви відкрити акредитив або банківську гарантію? Крім того, ви можете зробити передоплату під нашу банківську гарантію для повернення авансу. Інакше цей бізнес в принципі досить сумнівний. Зараз лише в Україні ми проводимо понад 60 тендерів на суму близько 3,2 млрд грн. Тому ми вважаємо, що цей тендер буде вартий додаткових зусиль лише за умови співпраці покупця. З найкращими побажаннями,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. 1. Закупівля здійснюється відповідно до затвердженого річного плану, враховуючи фінансові можливості та у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення закупівель, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Постанова). Замовником визначено необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також строки проведення закупівлі відповідно до потреби з урахуванням фінансових можливостей. Звертаємо увагу, що нами не порушено вимоги діючого законодавства в частині дотримання строків на підготовку учасниками тендерних пропозицій. Враховуючи вищезазначене, Замовник не вбачає жодної дискримінаційності в умовах оголошення про проведення закупівлі, в тому числі щодо строків проведення процедури закупівлі. 2. Щодо відкриття акредитиву або банківської гарантії зазначаємо, що Замовник є розпорядником, одержувачем державних коштів та у своїй діяльності дотримується норм чинного законодавства України, в тому числі в частині встановлення умов оплати у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг, які здійснюються згідно Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.03.2023 11:02
Вимога
Залишено без розгляду

Your answer

Номер: 6e7bf6c41f744fc0a9a1ce6c0c745e87
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-009150-a.c2
Назва: Your answer
Вимога:
Disputing on details of your contract - wasting of time. Please find attached professionally made contract.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, дякую за увагу. Проект договору складався відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та ЦК України, а також з урахуванням того що ми є комунальне неприбуткове підприємство.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.03.2023 11:02
Вимога
Вирішена

terms

Номер: 36b1f6efe3f24976b689b2e6171711d5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-009150-a.c1
Назва: terms
Вимога:
If you have no money, then - no payment is due? Look for simpletons somewhere else.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що у зверненні не міститься вимог, а лишень має місце оціночне судження особи, що унеможливлює її розгляд по суті. Дякуємо!
Статус вимоги: Задоволено