• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Послуги знезараження, перевезення та утилізації відходів медичного походження групи «В»

Завершена

1 699 573.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 497.87 UAH
Період оскарження: 10.03.2023 14:00 - 18.03.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Доповнення до попередньої вимоги

Номер: dae153bbb2464721bd8f9309006bfb81
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-006210-a.b5
Назва: Доповнення до попередньої вимоги
Вимога:
Рішення по АМКУ, Шановний Замовнику, ви можете подивитися за закупівлею UA-2023-02-22-001854-a, найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради. Предмет Закупівлі Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни внесено у ТД, Додаток № 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі), п.1.2.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 76c800a72db7409da1543cde6d07e8e0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-006210-a.c4
Назва: вимога
Вимога:
Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі. Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав. Законом України "Про відходи" визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення "утилізація відходів" - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів" . Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) суб’єкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі. 3 Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії). Відповідно до Закону України "Про відходи" наведено визначення, зокрема: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; Тобто "утилізація" та "видалення" відходів це дві операції поводження з відходами, які виключають одна одну. Додатково, Міністерством охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності видалення відходів, а лише перелік операції поводження з небезпечними відходами, тож обґрунтованою є наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення знешкодження, видалення АБО утилізація. Отже, із аналізу наведених норм, вбачається, що до операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як "Утилізація та видалення" до категорії медичних відходів не застосовується, а тому, враховуючи, що предмет даної закупівлі "Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С", визначена Замовника вимога щодо наявності в учасника ліцензії з серед інших видів послуг з видалення та утилізації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо Наявності Ліцензії на видалення та утилізацію. Оскільки по даному питанню вже є рішення АМКУ, в якому зазначено що ці вимоги є дискримінаційними та такими, що обмежують коло Учасників. У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із захистом своїх порушених прав.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Оскільки по даному питанню вже є рішення АМКУ, в якому зазначено що ці вимоги є дискримінаційними та такими, що обмежують коло Учасників, замовником прийнято рішення внести зміни до ТД, а саме у Додаток № 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі), п.1.2, змінити на: 1.2. Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, видалення або утилізація, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Сертифікат якості на пакування для збирання медичних відходів категорії «В».

Номер: dc092ed15e3b4cc8897f68cd9d09bcfb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-006210-a.b3
Назва: Сертифікат якості на пакування для збирання медичних відходів категорії «В».
Вимога:
Яким чином зазначена вимога відноситься до Учасників, якщо Замовник у ТД не вимагає надавати Замовнику тару для небезпечних відходів? Ця вимога не стосується Учасника, відповідно до Наказу 1602? Видаліть цю вимогу із Тексту Оголошення
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! На вашу вимогу повідомляємо наступне. Кожна категорія небезпечних відходів передбачає використання тари, що може використовуватись для утилізації (вивезення, переміщення) відходів. Вибір виду тари, що передбачена предметом закупівлі в жодному разі не порушує чинне законодавство. Наявність сертифікатів якості на пакувальні матеріали є нагальною вимогою обумовленою обставинами необхідного захисту від інфекційних та інших видів захворювань збудниками яких можуть бути біологічні відходи. А тому якісні пакувальні матеріали є гарантією епідеміологічного благополуччя. Крім того, зазначена вимога не суперечать Наказу МОЗ №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», а лише уточнюють вимоги передбачені вказаним нормативно-правовим актом, що не може вважатись порушення законодавства! Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні умови

Номер: b0d3aa0235a3408c9467c87d6b78c861
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-006210-a.c2
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовник! В Додатку 4 до тендерної документації Вами вказано необхідність надання: «Учасник надає копію Ліцензії* на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження,.» Дана вимога дискримінаційною та такою, яка обмежує коло учасників. Відповідно до ЗУ «Про відходи»: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; Тобто «утилізація» та «видалення» відходів це дві операції поводження з відходами, які виключають одна одну. Додатково, Наказом МОЗ №325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності видалення відходів, а лише перелік операції поводження з небезпечними відходами. Вважаючи наведене, вимагаємо усунути порушення законодавства та прибрати з тендерної документації дискримінаційну вимогу. Натомість пропонуємо наступний (недискримінаційний) варіант. «Учасник надає копію Ліцензії* на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, знешкодження АБО видалення АБО утилізація»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Законом України «Про відходи» визначено, що небезпечні відходи - це відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними. Законом України «Про відходи» встановлений вичерпний перелік операцій поводження з небезпечними відходами, такі як: збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів. Відповідно до ст. 34 Закону України «Про відходи» суб'єкт господарської діяльності, у власності або у користуванні якого є хоча б один об'єкт поводження з небезпечними відходами, зобов'язаний, серед іншого, мати ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Важливо зауважити, що відповідно ч. 1 ст. 42 Закону України «Про відходи» закріплено, що особи, винні в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну чи кримінальну відповідальність, зокрема, але не виключно, за порушення встановленого порядку поводження з відходами, що призвело або може призвести до забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров’я людини та економічних збитків. Також звертаємо увагу учасника, що Наказ МОЗ № 325, згідно п.6 Загальних положень наказу підпорядковується у свою чергу ЗУ «Про відходи», а отже є похідним нормативно-правовим актом за ієрархією. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене – вимога щодо наявності таких операцій у ліцензії як «утилізація та видалення» не містить жодного дискримінаційного характеру, не обмежує коло потенційних учасників, та повністю відповідає вимогам законодавства та предмету закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.03.2023 00:00
Вимога
Вирішена

неточність

Номер: 919dcae102d54d988aa43202441ac350
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-006210-a.a1
Назва: неточність
Вимога:
Замовником прописано наступн: "Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за ____ рік." Замовник недописав вимогу до Учасників. Доповність фразу до кінця
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за ________ рік» замінили на «Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2022 рік».
Статус вимоги: Задоволено