-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95; дизельне паливо
Завершена
1 120 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 11 205.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 205.00 UAH
Період оскарження:
10.03.2023 12:33 - 18.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
6b37a61e85f24849b5bdd4acacd57879
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-10-005552-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Вимога:
в п. 1.5. додатку 2 до тендерної документації визначено: "Учасник повинен надати у складі документів тендерної пропозиції лист від емітента талонів по тексту якого має бути зазначено номінал, строк дії, а також номер оголошення даної закупівлі, найменування Учасника, з посиланням на договір поставки на користь Учасника (№, дата), а також надати скан-копію даного договору"
Вимога надати зазначений вище лист є дискримінаційною та такою, що може створювати додаткові труднощі для подальшої співпраці учасника публічних закупівель з його контрагентами.
Потенційні учасники публічних закупівель, укладають партнерські договори з контрагентами на здійснення відпуску нафтопродуктів. Зазначеними договорами не передбачена можливість та право вимагати від партнера надати лист-гарантію.
Це обумовлено тим, що потенційні учасники беруть численну участь у публічних закупівлях і вимагати від партнера щоразу надавати певні документи із накладенням кваліфікованого електронного підпису – створить додаткові незручності та поставить під сумнів подальшу співпрацю.
У Замовника є можливість особисто звернутися до партнера учасника для підтвердження достовірності та дії договору.
Із зазначеного вище вбачається, що у вимогах Додатка № 2 до тендерної документації прописані вимоги, які навмисно звужують конкуренцію шляхом позбавлення учасників на рівні права під час участі у закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2023 13:59
Вирішення:
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне: вимога щодо надання листа від емітента талонів по тексту якого має бути зазначено номінал, строк дії, а також номер оголошення даної закупівлі, найменування Учасника, з посиланням на договір поставки на користь Учасника (№, дата), а також надання скан-копії даного договору, є підтвердженням наявності договірних відносин з безпосереднім власником товару, а також унеможливлює виникнення ситуації щодо недійсності талонів або наявності перешкод в частині неможливості здійснити заправку автомобілів.
Повідомляємо Вас що згідно із ч.3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дана вимога тендерної документації зазначена в першу чергу для безперебійного забезпечення пальним транспортних засобів Замовника, та задля уникнення виникнення наступних ситуацій:
– відмова заправки транспортних засобів посередниками/партнерами АЗС (договір про співпрацю та/або партнерство) у зв’язку з тим, що контрагенти не здійснюють вчасно розрахунки з власниками АЗС та емітентами скреч-карток (талонів), а також відмови від заміни скреч-карток, термін дії яких закінчився, в повному об’ємі та і сама процедура перевипуску нових скреч-картом відбувається не швидко, що також затримує здійснення заправки транспортних засобів Замовника. Крім того, на сьогоднішній день неодноразово зафіксовано надання недостовірної інформації Учасниками, які здійснюють торгівлю скреч-карток (талонів) на паливо, які до того ж є не дійсними, тобто наявний факт підробки документів. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки отримання кінцевого продукту, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО», а також особистий досвід. Дані документи потрібні для гарантії отримання вчасно палива, що є предметом даної закупівлі, при будь яких умовах.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Разом з тим, при наявності партнерських договорів з власником нафтопродуктів/талонів, потенційний учасник підтверджує факт наявності комунікації з власником товару, а тому отримання гарантійного листа від постачальника, який здійснюватиме продаж талонів, не є перешкодою.
Нагадуємо Вам, що відповідно до пункту 39 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону та має обмежений термін розгляду наданих пропозицій, що унеможливлює особисте звернення до партнера учасника для підтвердження достовірності та дії договору, у зв’язку з відсутністю гарантій на вчасну та вичерпну відповідь на звернення. Якщо Учасник добросовісно виконує умови співпраці чи партнерства, то відсутні будь-які перепони для надання відповідного листа, Ваша пропозиція щодо самостійного звернення Замовника до партнера учасника говорить про Ваше небажання докласти зусиль при підготовці тендерної пропозиції та ставить під сумнів подальшу плідну та чесну співпрацю.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, беручи до уваги необхідність наявності гарантій надійності постачальника на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в частині. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено