-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин автомобільний А-95 та дизельне пальне в талонах (ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти)
Завершена
8 345 463.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 83 454.63 UAH
мін. крок: 1% або 83 454.63 UAH
Період оскарження:
10.03.2023 12:13 - 20.03.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження рішень, дій, бездіяльності Замовника у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (надалі – Особливості).
Номер:
5c547bb22b6d445f957e45a648c6a0c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-10-005168-a.b1
Назва:
Оскарження рішень, дій, бездіяльності Замовника у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (надалі – Особливості).
Скарга:
Документ від 30.03.2023
№ UA-2023-03-10-005168-a/ск-пз
Орган оскарження
(Антимонопольний комітет України)
Офіс Генерального прокурора
(надалі – Замовник)
Оскарження рішень, дій, бездіяльності Замовника у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
(надалі – Закон) та
«Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою
Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 № 1178
(надалі – Особливості).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ РЕСУРС» [Україна, 43023, Волинська обл., Луцький р-н, місто Луцьк, вул. Єршова, будинок 1] (надалі – ТОВ «ВОГ РЕСУРС», Скаржник, суб’єкт оскарження) приймає участь у процедурі закупівлі – «Бензин автомобільний А-95 та дизельне пальне в талонах (ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти)», оголошеній Замовником (оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2023-03-10-005168-) (надалі – Процедура закупівлі).
Цим зазначаємо, що Замовником всупереч норм законодавства України були порушені права та законні інтереси суб'єкта оскарження, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «ВОГ РЕСУРС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Дискримінаційними, незаконними, упередженими та такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ОККО-ПОСТАЧ» (надалі – ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ») і оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, а також пов’язана з цим бездіяльність Замовника щодо не розгляду тендерної пропозиції (надалі – Пропозиція) суб’єкта оскарження та не визначення його переможцем Процедури закупівлі.
На підтвердження зазначеного гарантуємо відповідність Пропозиції
ТОВ «ВОГ РЕСУРС» умовам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації (надалі – Документація), а також правову можливість суб'єкта оскарження стати переможцем Процедури закупівлі та його спроможність виконати якісно та в повному обсязі договір за результатами закупівлі.
Разом з цим, відповідно до інформації, що міститься на веб-порталі Уповноваженого органу, учасника Процедури закупівлі ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» було визначено переможцем Процедури закупівлі.
При цьому, учасник Процедури закупівлі ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» та його Пропозиція є такими, що не відповідають нормам законодавства, у тому числі, Закону та Особливостей, а також вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам.
Зокрема, слід звернути увагу на наступне.
1. Відповідно до Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність визначених пунктом 44 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів та/або інформації (сканованих з оригіналів та/або їхніх копій (за можливості у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагається замовником у цій тендерній документації, зокрема:
«відомості про учасника згідно із додатком 1 до тендерної документації».
Відповідно до п. 10 та п. 11 «Відомостей про учасника» учасник має зазначити, зокрема, посаду підписанта договору та підписанта документів тендерної пропозиції відповідно.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» завантажено файл
«Додаток 1», в якому міститься документ з відомостями про учасника в якому у п. 10 та п. 11 не зазначена саме посада підписанта договору та підписанта документів тендерної пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Учасником ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» не виконані умови пункту 1 розділу ІІІ ТД, а саме:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність визначених пунктом 44 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів та/або інформації (сканованих з оригіналів та/або їхніх копій (за можливості у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагається замовником у цій тендерній документації, а саме: відомості про учасника згідно із додатком 1 до тендерної документації…».
У складі Пропозиції ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» міститься документ «Відомості про учасника» (файл «Відомості.pdf»), складений не за формою додатку 1 ТД.
Так, додатком 1 ТД визначена форма документа «Відомості про учасника», яка передбачає необхідність зазначення учасником, зокрема:
«системи оподаткування, на якій перебуває учасник як суб’єкт підприємницької діяльності із зазначенням відсоткової ставки»;
«дозвільні документи (ліцензії, дозволи тощо)».
У наданому ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» документі «Відомості про учасника» (файл «Відомості.pdf») відсутня інформація про:
- систему оподаткування, на якій перебуває учасник як суб’єкт підприємницької діяльності, а також не зазначено відсоткової ставки згідно з системою оподаткування;
- дозвільні документи (ліцензії, дозволи тощо), хоча діяльність з торгівлі пальним підлягає ліцензуванню згідно з нормами законодавства України.
Крім того, у вказаному документі ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» повідомляє, що його статусом як учасника є: «надавач послуг», водночас, згідно з умовами Документації та оголошення про проведення Процедури закупівлі, предметом закупівлі є товар, а не послуги, тобто, ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» взагалі не може подати свою пропозицію на закупівлю саме товару, оскільки він пропонує послуги.
3. Згідно з пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до додатку 3 до тендерної документації.
Згідно з додатком 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації додаток 3 до тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації».
Додаток 3 тендерної документації також містить наступні вимоги:
- Якість бензину автомобільного А-95 повинна відповідати ДСТУ 7687:2015;
- Якість дизельного пального повинна відповідати вимогам ДСТУ 7688:2015
- Бензин автомобільний А-95 та дизельне пальне (далі – паливо) повинні відповідати діючим вимогам встановленим законодавством України;
- АЗС повинні бути призначені для заправки транспортних засобів паливом;
- учасник повинен забезпечити можливість видачі …
тощо.
ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції надало:
лист № № 2020/11 від 22.03.2023 у формі підписаного додатку 3 документації, в тексті якого зазначено: «Ми ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» у разі укладання Договору із Замовником про поставку Товару згодні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати усі Технічні вимоги Замовника, зазначені у цій тендерній документації».
Крім того, у даному листі зазначено:
Додаток 3 тендерної документації також містить наступні вимоги:
- Якість бензину автомобільного А-95 повинна відповідати ДСТУ 7687:2015;
- Якість дизельного пального повинна відповідати вимогам ДСТУ 7688:2015
- Бензин автомобільний А-95 та дизельне пальне (далі – паливо) повинні відповідати діючим вимогам встановленим законодавством України;
- АЗС повинні бути призначені для заправки транспортних засобів паливом;
- учасник повинен забезпечити можливість видачі …
тощо.
Таким чином, зазначений документ не містить саме гарантування виконання технічних вимог у вигляді технічної специфікації..
Аналогічної позиції також дотримується і Колегія АМКУ у своєму рішенні № 2566-р/пк-пз від 08.02.2022 за процедурою закупівлі № UA-2021-11-18-004628-b.
Згідно з пунктом 40 особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, вказана вище невідповідність Пропозиції ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» не підлягає виправленню, згідно з пунктом 40 Особливостей та Пропозиція даного учасника має бути відхилена Замовником згідно з пунктом 41 Особливостей.
Враховуючи наведену вище інформацію, Пропозиція ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» підлягає відхиленню згідно з нормами Особливостей.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами, зокрема, статті 18 Закону пунктами 55 – 64 Особливостей ТОВ «ВОГ РЕСУРС» вимагає:
1) встановити порушення законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі;
2) зобов'язати Замовника скасувати його рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» і оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Після задоволення зазначених вимог, будуть наявні підстави для поновлення Процедури закупівлі з останнього законного/правомірного рішення/дії Замовника, а також відновлення порушених прав та законних інтересів ТОВ «ВОГ РЕСУРС», зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі тощо.
Просимо розглянути цю скаргу та прийняти рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель (тобто, ТОВ «ВОГ РЕСУРС» залишає за собою право надати доповнення (додатки як невід’ємні частини) до цієї скарги (у разі необхідності) з додатковим обґрунтуванням і поясненнями).
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження.
Задовільнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для відновлення порушених прав та законних інтересів ТОВ «ВОГ РЕСУРС», зокрема, на його право участі у Процедурі закупівлі та отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі тощо.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua.
До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі, неправомірність рішень, дій, бездіяльності замовника; разом із скаргою надається документальне підтвердження/докази (про які йдеться в скарзі), крім того, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua; за подання скарги до органу оскарження здійснена плата через електронну систему закупівель у відповідності до законодавства України.
Цю скаргу подано у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Директор
ТОВ «ВОГ РЕСУРС» Тарас ГРИНЕНКО
Пов'язані документи:
Учасник
- Вог Ресурс_UA-2023-03-10-005168.docx.p7s.zip 02.04.2023 17:41
- рішення від 04.04.2023 №4136.pdf 04.04.2023 18:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.04.2023 №4412.pdf 07.04.2023 18:18
- рішення від 07.04.2023 №4412.pdf 11.04.2023 19:06
- Пояснення по суті скарги.doc 06.04.2023 15:47
- Пояснення по суті сарги.pdf 06.04.2023 15:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2023 22:10
Дата розгляду скарги:
07.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.04.2023 18:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.04.2023 19:06