• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо (М'ясо свинини на кості без сала свіже чи охолоджене, куряче філе, куряче стегно)

Місце знаходження: Закарпатська область, м. Виноградів, вул. Персикова, 49. Категорія замовника - відповідно п.3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Закупівля здійснюється відповідно п.10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами

Завершена

988 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 888.00 UAH
Період оскарження: 10.03.2023 10:52 - 16.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення про визначення переможця ФОП Орос В.В.

Номер: affa6cf53ce84af5912fd11093c1dc20
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-003048-a.c1
Назва: Скасування рішення про визначення переможця ФОП Орос В.В.
Вимога:
ВИМОГА Шановний Замовнику, вами прийнято незаконне рішення щодо визначення ФОП Орос В.В. переможцем процедури закупівлі UA-2023-03-10-003048-a. Повідомляю, що тендерна пропозиція учасника ФОП Орос В.В. не відповідає вимогам тендерної документації замовника, ЗУ «Про публічні закупівлі» з врахуванням Особливостей в частині: 1. Додаток 1 «2. Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей*. Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.;» Учасник - ФОП Орос В.В. не надав у складі пропозиції Довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах встановленої в абз. 14 пункті 44 Особливостей, згідно Додатку 1 п. 2 Підтвердження відповідності учасника. Учасник надав документ Довідка розірвані договори файл (довідка розірвані договори.docx.asice.zip.p7s) не відповідає вимогам тендерної документації замовника та вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. 2. Додаток 2 «продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування (для підтвердження цієї вимоги учасник має надати документи на право користування таким транспортним засобом: оригінал або завірену копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; якщо транспортний засіб не є власністю учасника - оригінал або завірену копію договору з перевізником/експедитором (договору перевезення вантажу, тощо) та оригінал або завірену копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу);» Учасник - ФОП Орос В.В. надав файл- (Договір оренди транспортного засобу2023.pdf.asice.zip.p7s) Договір оренди транспортного засобу від 01.01.2023 року укладений між громадянином України, тобто фізичною особою Фречка Р.В. та ФОП Орос В.В. Даний договір суперечить нормам ЦКУ та є нікчемним, так як у відповідності до ч. 1 ст. 799 Цивільного Кодексу України, договір оренди транспортного засобу укладається у письмовій формі, а частина 2 ст. 799 ЦКУ визначає, що договір оренди транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Більше того, поданий у складі пропозиції договір містить п. 5.1. де зазначено, що договір набирає чинності з моменту його підписання та нотаріального посвідчення. 3. Додаток 2 «оригінал або завірена копія чинного договору/договорів на проведення дезінфекції транспортних засобів» Учасник - ФОП Орос В.В. надав файл- (Договір про санітарну обробку.PDF.asice (1)) Договір про надання послуг №138 від 03.02.2021 року. Я як ФОП, який укладає щорічно такий договір з цим самим Виконавцем – Хустська філія ДУ ЗОЦКПХ МОЗ повідомляю, що вартість послуг які надаються згідно даного договору змінюється щороку, по факту на даний час вартість послуги з дезінфекції – не 14,36 грн, а 15,04 грн. Згідно з ГКУ зміни до договору здійснюється шляхом укладання додаткової угоди, щодо продовження строку дії договору, внесення змін до специфікації і тд. Відповідно учасник, мав надати договір з додатковими угодами на його продовження чиннну специфікацію станом на 2023 рік. Крім того Учасник надав довідку про дезінфекцію ТЗ більше ніж річної давності від 24.01.2022 року, а ви як добросовісний замовник, дбаєте про безпечність та якість харчових продуктів, які закуповуються за державні кошти, тому не можете не зважити на об’єктивні факти сумнівної чинності даного договору. Звертаємо увагу на порушення та невідповідності у документах ФОП Орос В.В., які замовник не побачив, а також повторно на такі помилки, на які у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей Замовник надав 24 години на виправлення. Однак учасником не виправлено належним чином зазначені помилки: 4. Пункт 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). «Інші документи від Учасника», «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів). Для фізичних осіб-підприємців, що подають тендерну пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції – документ, отриманий таким учасником у встановленому законодавством порядку, сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Учасник не надав документу, що має бути сформований за результатами пошуку у відповідності до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України №1657/5 від 10.06.2016р. 5. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції:- оригінал або завірену копію експлуатаційного дозволу виробника на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження; або підтвердження реєстрації потужностей виробника, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку;- оригінал або завірену копію експлуатаційного дозволу учасника або підтвердження реєстрації потужностей учасника, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку. Вимога – згідно Додатку 2 до тендерної документації. Учасник підвантажив зміни до пропозиції 30.03.2023 року - два експлуатаційні дозволи ФОП Фречка Р.В. – оператор ринку з виробництва м’яса свинини та ТОВ «Юрія» виробник м’яса курки. Обидва оператори ринку є виробникам товару – предмету закупівлі. Однак учасником закупівлі є безпосередньо ФОП ОРОС В.В., який на себе як учасника не завантажив ні експлуатаційний дозвіл, ні підтвердження реєстрації потужностей учасника, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку. Тобто, учасник не виконав вимогу п. 5 Загальних вимог Додатку 2 Технічне завдання. Більше того, учасник підвантажив Декларацію виробника на м'ясо курки на 3-тю особу ТОВ «Вінницька птахофабрика», що не пов’язується із поданими експлуатаційними дозволами виробників м’яса. Тобто з’ясувати виробника та походження м’яса курки із поданих документів учасника не вбачається можливим. Звертаємо вашу увагу на п. 40 Особливостей «40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Наголошую, що у відповідності до абзацу 3 п. 40 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження Виходячи з вищенаведеного, визначення ФОП Орос В.В. переможцем відкритих торгів з особливостями є необгрунтованим, неправомірним та таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси мене, як учасника, керуючись ст.ст. 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, ВИМАГАЮ: 1. Скасувати незаконне рішення про визначення ФОП Орос В.В. переможцем процедури закупівлі UA-2023-03-10-003048-a. 2. Перейти до розгляду моєї тендерної пропозиції. Фізична особа - підприємець особистий підпис (КЕП) В.В. ПЕРЕЦ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ознайомившись із вимогою ФОП Перец В.В., яка була подана через електронну систему закупівель 31.03.2023, 13:17год. повідомляємо наступне: Замовником – КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ВИНОГРАДІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ 10.03.2023 року оголошено відкриті торги за предметом закупівлі «М'ясо» (код ДК 021:2015 – 15110000-2), номер процедури в електронній системі закупівель – «UA-2023-03-10-003048-a». Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю було розміщене 30.03.2023 року з переможцем – ФОП "ОРОС ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ", пропозиція якої була визнана найбільш економічно вигідною. 1. Додаток 1 «2. Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей*. Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.;». В складі тендерної пропозиції ФОП Орос В.В. надано файли, а саме: «Гарантійний лист.docx.asice.zip, Гарантійний лист2.docx.asice.zip, Гарантійний лист3.docx.asice.zip» , чим надає гарантію замовнику про надійність та взяття на себе зобов’язань на відшкодування збитків, у разі їх нанесення. 2. Згідно Додатоку 2 «Продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування (для підтвердження цієї вимоги учасник має надати документи на право користування таким транспортним засобом: оригінал або завірену копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; якщо транспортний засіб не є власністю учасника - оригінал або завірену копію договору з перевізником/експедитором (договору перевезення вантажу, тощо) та оригінал або завірену копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу); В складі тендерної пропозиції ФОП Орос В.В. надано «Договір оренди транспортного засобу2023.pdf.asice.zip.p7s» Договір оренди транспортного засобу від 01.01.2023 року укладений між громадянином України, тобто фізичною особою Гречка Р.В., який в той же час зареєєстрований , як : «Фізична особа-підприємець». Взявши до уваги рішення справи № 14/5025/1982/11 (впровадження № 3-66rc12) Верховного суду України у постанові від 18 грудня 2012 року, зазначив, що договір оренди транспортного засобу, який укладено між фізичними особами-підприємцями є правомочним і НЕ потребує додаткового нотаріального посвідчення, оскільки ці суб’єкти здійснюють свою діяльність з метою одержання прибутку та зареєстровані відповідно до закону підприємці. Тому положення частини другої статті 799 ЦК України не можуть бути застосовані до спірних правовідносин, оскільки поняття фізичної особи-підприємця та юридичної особи у цих правовідносинах є однаковими. 3. Додаток 2 «Оригінал або завірена копія чинного договору/договорів на проведення дезінфекції транспортних засобів». Учасник - ФОП Орос В.В. надав файл - (Договір про санітарну обробку.PDF.asice (1)) Договір про надання послуг № 138 від 03.02.2021 року, який діє до 31.12.2023 року включно. Учасником надано діючий на даний час Договір на проведення дезінфекції, чим виконав вимогу. 4. Пункт 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). «Інші документи від Учасника», «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів). Для фізичних осіб-підприємців, що подають тендерну пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції – документ, отриманий таким учасником у встановленому законодавством порядку, сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файли «Виписка.pdf.asice.zip, Свідоцтво платника єдиного податку.pdf.asice.zip» та при наданні «24 години на усунення невідповідностей», учасником надано файл «право підпису.docx.asice (1).zip», чим підтвердив свою посадову особу та виконав вимогу. 5. Щодо Вимоги – згідно Додатку 2 до тендерної документації, яка стосується надання: - оригінал або завірену копію експлуатаційного дозволу виробника на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження; або підтвердження реєстрації потужностей виробника, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку;- оригінал або завірену копію експлуатаційного дозволу учасника або підтвердження реєстрації потужностей учасника, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку. Згідно вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" оператори ринку харчових продуктів, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та /або обігу харчових продуктів., тому брався для розгляду саме файли: «Екслутаційний дозвіл для оператора ринку.pdf.asice, експлуатаційний дозвіл2.pdf.asice та сертифікат.pdf.asice». Враховуючи вищевикладене, та відсутності підстав, які можуть на даному етапі задовольнити суть Вашої вимоги, ми вимушені відмовити Учаснику ФОП Перец Володимир Володимирович у задоволенні вимоги щодо скасування рішення про визнання переможцем - ФОП Орос В.В. відповідно до оголошення № UA-2023-03-10-003048-a. Крім того, повідомляємо, що Уповноважена особа під час здійснення процедур закупівель, діє на засадах неупередженості та керується принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Відхилено