• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Матеріали для заміни аварійного накриття

Завершена

892 529.26 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 462.64 UAH
Період оскарження: 10.03.2023 09:07 - 20.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 530317c4b5d44c63980bd7199cb22a76
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-000652-a.a5
Назва: Вимога
Вимога:
Уповноваженій особі КП ШЕУ Солом’янського району Шановний замовнику! Наша компанія категорично не погоджується з результатами проведених торгів в частині визнання переможцем процедури закупівлі Код за ДК 021:2015: 44110000-4: Конструкційні матеріали (матеріали для заміни аварійного накриття) (оголошення UA-2023-03-10-000652-a) ТОВ "НОВІТНІ ПРОЗОРІ ТЕХНОЛОГІЇ - ВС" 40900945 та вважаємо що це рішення порушує основні принципи публічних закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників - максимальна економія, ефективність та пропорційність - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель - недискримінація учасників та рівне ставлення до них - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури - закупівлі/спрощеної закупівлі - запобігання корупційним діям і зловживанням Відповідно до пункту 40 постанови КМУ від 1178 від 12.10.2023 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», п.5.1. Розділу 5 тендерної документації на закупівлю (ДК 021:2015: 44110000-4: Конструкційні матеріали (матеріали для заміни аварійного накриття) при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ПРОЗОРІ ТЕХНОЛОГІЇ - ВС" були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема в частині документів/інформації наданих в складі тендерної пропозиції відповідно до Додатку 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕМЕТА ЗАКУПІВЛІ технічне завдання Замовником вимагалось в пунктах вимог: 1. Полікарбонат повинен відповідати вимогам пожежної безпеки Г1 (або згідно европейської кваліфікації - B-S1-D0). Учасник повинен надати документ, який підтверджує відповідність цих вимог. 2. Для застереження фінансування країни-агресора, матеріали не повинні мати походження країни - РФ чи РБ. Тобто товар не має бути виготовлений в РФ чи РБ, а також власники/кінцеві бенефіціари не повинні мати зв’язків з цими країнами. Для підтверження даної вимоги учасник повинен надати адресу виробничих потужностей та сайт виробника, для перевірки і підтверження походнення товару, а також присутності вказаної учасником торгової марки в асортименті. 3. Слой захисту від Ультрафіолету повинен бути не менше 50 мкн. Учасник повинен надати документ, який підтверджує відповідність цих вимог. 4. Якість полікарбонату повинна відповідати діючим Державним технічним стандартам України, або Європейському стандарту EN16153. Учасник повинен надати документ, який підтверджує відповідність цих вимог. Відповідно до вищевказаних пунктів Замовник не звернув увагу, або навмисно оминає не відповідності в ТД, а саме: 1) скан паспорта не завірений печаткою та підписом. 2) сертифікат відповідності на Сотон вказує, що виробник в Дніпрі. а Виробник перевіз свої лінії виробництва в Ужгород. Тобто за вказаною адресою не має виробництва. 3) Прикріплені документи датовані раніше (18.04) чим дата вимоги про усунення не відповідностей від 24.04.2023 4) Сертифікат відповідності який надає ТОВ "НОВІТНІ ПРОЗОРІ ТЕХНОЛОГІЇ - ВС" на Сотон має класифікацію ТУ який підтверджує вимоги якості полікарбонату відповідно діючих Державних технічних стандартів України, або Європейському стандарту EN16153, а не ДСТУ!!! Відповідно до перелічених порушень, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем НПТ-ВС та відповідно до Розділ 5. пункту 5.5. відмінити закупівлю у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень Надіємось на свідоме сприйняття ситуації посадовими особами замовниками та припинення лобіювання інтересів і відвертої співпраці з працівником одного з учасників закупівлі, що продовжується при закупівлі полікарбонату протягом останнього року.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне: Пункт 1 Вимоги : «скан паспорта не завірений печаткою та підписом» Відповідно до п. 1.4 Розділу 1 Додатку2 до ТД Замовника вимагалося надання «Сканований паспорт* (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів) або ID-картка з додатками.». Дана вимога ТОВ "НОВІТНІ ПРОЗОРІ ТЕХНОЛОГІЇ - ВС" виконана в повному обсязі. Умовами тендерної документації не вимагалося завіряти паспорт печаткою чи підписом. Окрім того, згідно п.3.1 ТД Замовника Тендерна пропозиція учасника може містити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції та які не призведуть до відхилення пропозиції учасника. - 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Отже у Замовника відсутні законодавчі підстави відхилення тендерної пропозиції з вищевказаних підстав. Пункт 2 Вимоги: «сертифікат відповідності на Сотон вказує, що виробник в Дніпрі. а Виробник перевіз свої лінії виробництва в Ужгород. Тобто за вказаною адресою не має виробництва». Вимогами п.2 Додатку 3 до ТД Замовником вимагалося: «Для застереження фінансування країни-агресора, матеріали не повинні мати походження країни - РФ чи РБ. Тобто товар не має бути виготовлений в РФ чи РБ, а також власники/кінцеві бенефіціари не повинні мати зв’язків з цими країнами. Для підтвердження даної вимоги учасник повинен надати адресу виробничих потужностей та сайт виробника, для перевірки і підтверження походнення товару, а також присутності вказаної учасником торгової марки в асортименті.» У відповідь на дану вимогу ТОВ «НОВІТНІ ПРОЗОРІ ТЕХНОЛОГІЇ – ВС» надали довідку із зазначенням адреси виробничих потужностей та сайт виробника, для перевірки і підтверження походження товару. Перевіривши адресу виробничих потужностей на сайті виробника Замовник переконався в тому, що виробничі потужності знаходяться в м. Дніпро. Вказану вами інформацію про те, що Виробник перевіз свої лінії виробництва в Ужгород не підтверджена. Але в будь якому випадку вимога Замовника про те, що товар виготовлений не в РФ чи РБ виконана в повному обсязі. Пункт 3 Вимоги: «Прикріплені документи датовані раніше (18.04) чим дата вимоги про усунення не відповідностей від 24.04.2023» Процедура закупівлі оголошена 10.03.2023р. Всі документи ТОВ "НОВІТНІ ПРОЗОРІ ТЕХНОЛОГІЇ - ВС" датовані після оголошення процедури Закупівлі. У Замовника відсутні законодавчі підстави для відхилення пропозиції учасника в частині дати документа. Пункт 4 Вимоги : «Сертифікат відповідності який надає ТОВ "НОВІТНІ ПРОЗОРІ ТЕХНОЛОГІЇ - ВС" на Сотон має класифікацію ТУ який підтверджує вимоги якості полікарбонату відповідно діючих Державних технічних стандартів України, або Європейському стандарту EN16153, а не ДСТУ!!!» Вимогами п.4 Додатку 3 до ТД Замовника вимагалося «Якість полікарбонату повинна відповідати діючим Державним технічним стандартам України, або Європейському стандарту EN16153. Учасник повинен надати документ, який підтверджує відповідність цих вимог.» На підтвердження даної вимоги ТОВ "НОВІТНІ ПРОЗОРІ ТЕХНОЛОГІЇ - ВС" було надано документ «Сертификат Soton NPT.pdf» в якому зазначено: «цей сертифікат засвідчує, що всі положення, що стосуються оцінки та перевірки сталості характеристик та параметрів , описаних у додатку ZA до стандарту EN16153:2013+А1:2015 відповідно до системи 1, і що продукція та заводський контроль виробництва відповідають усім викладеним вище встановленим вимогам.». Отже у Замовника відсутні причини відхилення пропозиції в даній частині.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

неправомірна дискваліфікація

Номер: 08918fa53a1f4e30b1c6624ca8ea565c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-000652-a.c4
Назва: неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Неправомірне відхилення . Відповідно до протоколу УО Замовника № 20/04 від 20.04.2023р. тендерну пропозицію ТОВ "Джи Ті Концепт" було відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі. Вважаємо вказане рішення Замовника таким, що не відповідає діючому законодавству України та грубо порушує основний принцип здійснення публічних закупівель недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також наявність корупційної складової з наступних причин. 1.Згідно протоколу Замовника у складі нашої пропозиції відсутній ДОКУМЕНТ, який підтверджує, що якість полікарбонату відповідає діючим Державним технічним стандартам України або Європейському стандарту EN16153, що суперечить вимогам п. 4 Додатку № 3 ТД Замовника. Зазначене не відповідає дійсності, адже Замовник сам не знайомий зі змістом стандарту EN16153. Нами в складі тендерної пропозиції надано документ файл «EN 16153 про відповідність товару вимогам Замовника.pdf» та файл «переклад.pdf». В яких в р. 2.1. зазначено наступне: «виріб світлопропускаючий плоский листовий багатошаровий полікарбонат для внутрішнього та зовнішнього застосування в дахах, стінах та стелях ВІДПОВІДНО до LST EN 16153:2013+А1:2015». Результати випробувань полікарбонату відповідають Європейському стандарту (EN 16153:2013 + A1:2015, IDT). Умовами ТД, а також згідно відповіді Замовника, який був опублікований на зазначену тему цитата: «Учасник повинен надати БУДЬ-ЯКИЙ ДОКУМЕНТ, який підтверджує вимоги якості полікарбонату відповідно діючих Державних технічних стандартів України, або Європейському стандарту EN16153» Чому Замовник вирішив, що наданий нами документ не підтверджує що якість полікарбонату відповідає Європейському стандарту EN16153? Згідно ДСТУ EN 16153:2019 Листи світлопроникні пласкі багатошарові з полікарбонату (PC) для внутрішнього та зовнішнього застосування для покрівель, стін і стель. Вимоги та методи випробування (EN 16153:2013 + A1:2015, IDT), що затверджений в України Наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «Укр НДНЦ») від 19.12.2019 № 449 Про прийняття та скасування національних стандартів, прийняття зміни та поправок до національних стандартів до Листів світлопроникних пласких багатошарових з полікарбонату (PC) для внутрішнього та зовнішнього застосування для покрівель, стін і стель застосовується у тому числі наступні вимоги Розділ 4.2. Dimensions and mass per unit area and their tolerances «Розміри та маса на одиницю площі та їхні допуски» Розміри полікарбонату, які відповідають вимогам Додатку № 3 ТД замовника, підтверджено нами в файлі «переклад», а також в довідках вих. № 1/1 від 22.03.2023р. та № 1/5 від 22.03.2023р. Розділ 4.4. Total solar energy transmittance «3агальна пропускна здатність сонячної енергії» Розділ 4.13 «Реакція на вогонь» Розділ 4. External fire performance «Зовнішня пожежна характеристика» Товар, запропонований нами відповідає всім вимогам EN 16153:2019 Відповідно до вимог EN 16153:2019 (стор. 19) Розділ 4.13 Reaction to fire (Реакція на вогонь) «Реакція на вогонь повинна визначатися у відповідності з EN 13501-1:2019 Зазначене підтверджено нами в файлі «переклад.pdf» на стор. 3 пункт 4. Аналогічна ситуація з захистом від ультрафіолету Вимоги до захисту від ультрафіолету визначені в п. 5.3. EN 16153:2019 Згідно наданого нами файлу «переклад.pdf» Товщина УФ- захисного шару полікарбонату 10 мм, 50пм. 2.Відповідно до протоколу Замовника надана нами довідка на підтвердження вимог п. 2 Додатку 3 ТД Замовника не підтверджує вимогу замовника в частині присутності вказаної учасником торгової марки в асортименті на сайті виробника. Згідно п. 2 Додатку № 3 ТД, на які посилається Уповноважена особа: “ДЛЯ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ фінансування країни-агресора, матеріали не повинні мати походження країни - РФ чи РБ. Тобто ТОВАР НЕ МАЄ БУТИ ВИГОТОВЛЕНИЙ В РФ чи РБ, а також власники/кінцеві бенефіціари не повинні мати зв’язків з цими країнами. ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДАНОЇ ВИМОГИ!!!! учасник ПОВИНЕН надати адресу виробничих потужностей та сайт виробника, для перевірки і ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПОХОДЖЕННЯ ТОВАРУ, а також присутності вказаної учасником торгової марки в асортименті”. Учасником вказана вимога виконана, а саме надано довідку вих. №1/14 від 22.03.2023р., де зазначено сайт виробника та адреса виробничих потужностей. З наданої інформації слідує, що Товар не був ВИГОТОВЛЕНИЙ В РФ чи РБ. На сайті виробника зазначена ЙОГО торгова марка BALKAN PLASTICS COMPANY DOO. Враховуючи той факт, що ТД не було встановлено умов що торгова (-і) марка (-и) Учасника (Продавця/офіційного дилера/представника) та торгова (-і) марка (-и) виробника продукції обов’язково повинна (-і) бути ідентичною (-ими), то відхилення з цієї причини є неправомірним. Таким чином, Замовник упереджено оцінив тендерну пропозицію, адже запропонований нами Товар відповідає умовам технічної специфікації, які зазначені в Додатку № 3. Все вищезазначене звідчить про відсутність об’єктивного оцінювання Учасників закупівлі під час дії воєнного стану в нашій країні. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо розглянути вказану вимогу та відмінити своє рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. В іншому випадку, будемо змушені звернутися до відповідних контролюючих органів державної влади.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне: 1. Наданий вами документ в складі тендерної пропозиції, а саме «EN 16153 про відповідність товару вимогам Замовника.pdf» та файл «переклад.pdf» містить підтвердження класифікації реакції на пожежу відповідно до стандарту LST EN 13501-1:2019 (далі – сертифікат). Відповідно до п.3.2 даного сертифікату виріб проходив тестування на : LST EN ISO 11925-2 Поверхневий вплив полум'я, час впливу полум'я 30 с (товщина листів 6 мм і 16 мм); LST EN ISO 11925-2 Поверхневий вплив полум'я, час впливу полум'я 15 с (товщина листів 4 мм); LST EN 13823 (товщина листів 16 мм) Відповідно до п. 4.1 сертифікату : Ця класифікація була проведена відповідно до стандарту LST EN 13501-1:2019, глава 11. Відповідно до п. 4.3 сертифікату : ця класифікація дійсна тільки для перерахованих в розділі 2.2 параметрів виробу для такого кінцевого застосування: - виріб повинен бути встановлений на будь-який металевий каркас або на підкладку класу реакції на вогонь не нижче A2-sl, d0 згідно зі стандартом LST EN 13501-1 з щільністю ≥615 кг/м3, товщиною ≥12 мм з повітряним зазором між виробом і підкладкою ≥ 80 мм. Окрім того в пункті п.5 сертифікату зазначено наступне: Цей класифікаційний документ не є сертифікатом відповідності виробу. Відповідно до вимог п.4 Додатку 3 до тендерної документації Замовника вимагалося надання документу, який підтверджує, що якість полікарбонату повинна відповідати діючим Державним технічним стандартам України, або Європейському стандарту EN16153. В наданому Вами сертифікаті відсутня інформація, що запропонований вами товар проходив тестування на стандарту EN16153, окрім того зазначено (відповідно до п.5 сертифікату), документ не є сертифікатом відповідності виробу. Виходячи з вищевикладеного Замовником встановлено наступне: підтверджуючий документ на вимогу п.4 Додатку 3 до тендерної документації в складі вашої тендерної пропозиції відсутній. 2. На підтвердження вимог п.2 Додатку 3 до ТД Замовника вами було надано довідку вих. №1/14 від 22.03.2023р. із зазначенням сайту виробника продукції за посиланням https://www.plast-sheets.com/. В тендерній документації Замовник зазначав «учасник повинен надати адресу виробничих потужностей та сайт виробника, для перевірки і підтвердження походження товару, а також присутності вказаної учасником торгової марки в асортименті». Оскільки окрім документу «EN 16153 про відповідність товару вимогам Замовника.pdf» та файл «переклад.pdf» Вами не було зазначено торгової марки, яку ви пропонує в своїй тендерній пропозиції, Замовник дійшов висновку, що вами запропоновано одну із торгових марок, зазначену в п.2.1 сертифікату Перевіряючи відповідність зазначеної Вами інформації на сайті виробника, який вказаний вами в довідці вих. №1/14 від 22.03.2023р. Замовник встановив, що торгові марки, які зазначені в сертифікаті відсутні в асортименті запропонованого Вами виробника. Виходячи з вищевикладеного Замовником встановлено наступне: надана Учасником довідка на підтвердження вимог п. 2 Додатку 3 до ТД Замовника не підтверджує вимогу замовника в частині присутності вказаної учасником торгової марки в асортименті на сайті виробника. Додаткового хочемо зазначити наступне: Виходячи з тексту поданої вами вимоги на сайті уповноваженого органу «Прозорро», а саме: «Учасником вказана вимога виконана, а саме надано довідку вих. №1/14 від 22.03.2023р., де зазначено сайт виробника та адреса виробничих потужностей. З наданої інформації слідує, що товар не був ВИГОТОВЛЕНИЙ В РФ чи РБ. На сайті виробника зазначена ЙОГО торгова марка BALKAN PLASTICS COMPANY DOO.» Замовник розуміє що Ви пропонуєте торгову марку «BALKAN PLASTICS COMPANY DOO». Але в жодному з наданих вами документів на підтвердження вимог п. 1 та п.4 Додатку 3 до ТД не заначено що даний виріб, а саме полікарбонат торгової марки «BALKAN PLASTICS COMPANY DOO» відповідає вимогам пожежної безпеки Г1 (або згідно європейської кваліфікації - B-S1-D0) та діючим Державним технічним стандартам України, або Європейському стандарту EN16153 (далі - сертифікати). Отже сертифікати на торгову марку «BALKAN PLASTICS COMPANY DOO» в складі вашої тендерної пропозиції відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірна дисквалфікація

Номер: a79819a9bda64d819e8a46b7797ceef5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-000652-a.b3
Назва: Неправомірна дисквалфікація
Вимога:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району» м. Києва Код ЄДРПОУ: 31806946 03151, Україна, м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд. 16 Товариство з обмеженою відповідальністю «ОСКАР ГРУП» код ЄДРПОУ: 38868777 18006, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Чехова, буд. 2 тел.: +38(0472)50-50-01 е-mail: oscar-group@ukr.net ВИМОГА Згідно із інформацією, розміщеною у системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району» м. Києва (код ЄДРПОУ – 31806946) (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4: Конструкційні матеріали, номер процедури закупівлі в системі ProZorro – UA-2023-03-10-000652-a (надалі – закупівля UA-2023-03-10-000652-a). Уповноваженою особою Замовника, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 27/03 від 27.03.2022 (2023) року (надалі – Протокол № 27/03), пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОСКАР ГРУП» (надалі – ТОВ «ОСКАР ГРУП») було відхиллено. Згідно п. 1 Протоколу № 27/03 підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОСКАР ГРУП» стало: учасник не виконав вимогу Замовника відповідно до п. 3.2 Розділу 3 ТД «Зміст тендерної пропозиції учасника» та додатку 3 до ТД Замовника – в складі пропозиції Учасника відсутній документ, який підтверджує, що слой захисту від Ультрафіолету не менше 50 мкн, а також відсутнє підтвердження, що питома вага полікарбонату 1,7 кг/м.кв., що суперечить вимогам п. 3.2 Розділу 3 ТД. Однак, з рішенням уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ОСКАР ГРУП» не погоджуємося, виходячи із наступного: Так, відповідно п. 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника» Розділу 3 ТД тендерна пропозиція/пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з: - заявки-пропозиції на участь, згідно Додатку 1 (заявка-пропозиція на участь подається у форматі PDF (Portable Document Format); - документів, визначених Додатком 2 цієї тендерної документації, вимогам тендерної документації у форматі PDF (Portable Document Format); - інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3; кожна сторінка повинна бути на фірмовому бланку, а також має містити підпис та печатку (у разі використання) учасника, що підтверджує згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі; - сканованої копії листа-гарантії, що підтверджує згоду з проектом договору; - проекту договору (Додаток 4); - сканованої копії листа-гарантії щодо відсутності у переліку юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції) відповідно до рішення Ради національної безпеки і оборони України від «28» квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». - забезпечення тендерної пропозиції, подається у вигляді електронної гарантії (з накладанням КЕП гаранта) (Додаток 7). Учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи. Учасник забезпечує надання інформації у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних». 9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. 10. У разі якщо тендерна пропозиція/пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Замовники не мають права вимагати від об’єднання учасників конкретної організаційно-правової форми для подання тендерної пропозиції/пропозиції. 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Додаток 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до ТД містить технічне завдання щодо товару в рамках закупівлі UA-2023-03-10-000652-a. Однак, ні п. 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника» Розділу 3 ТД ні Додаток 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до ТД не містить вимог щодо змісту документу, який має бути поданий учасником на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Так, на виконання вимог п. 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника» Розділу 3 ТД та Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до ТД учасником ТОВ «ОСКАР ГРУП» було подано у складі документів тендерної пропозиції: 1) гарантійний лист від 17.03.2023 року, вих. № 17/12; 2) certificate of constancy of performance 2913-CPR-016, notified body No. 2913 from 2021.10.08; 3) Технічне керівництво на листи стільникові полікарбонатні ТК 04 – 19 СОТОН. Зазначені вище документи підтверджують відповідність товару, що пропонується ТОВ «ОСКАР ГРУП» в рамках закупівлі UA-2023-03-10-000652-a вимогам п. 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника» Розділу 3 ТД та Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до ТД. Отже, врахуючи зазначене вище підстав для відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ОСКАР ГРУП» в рамках закупівлі UA-2023-03-10-000652-a немає. Згідно із ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – ЗУ «Про публічні закупівлі») закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Приймаючи до уваги зазначене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Невідкладно розглянути цю вимогу. 2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОСКАР ГРУП» в рамках закупівлі UA-2023-03-10-000652-a у зв’язку із відсутністю підстав для відхилення пропозиції ТОВ «ОСКАР ГРУП». 3. Завершити процедуру закупівлі у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: дубль
Дата скасування: 28.03.2023 15:18
Скарга
Відхилено

Неправмоірна дискваліфікація

Номер: d989b6eb452d418fa267254cc2614d4e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-000652-a.b2
Назва: Неправмоірна дискваліфікація
Скарга:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району» м. Києва Код ЄДРПОУ: 31806946 03151, Україна, м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд. 16 Товариство з обмеженою відповідальністю «ОСКАР ГРУП» код ЄДРПОУ: 38868777 18006, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Чехова, буд. 2 тел.: +38(0472)50-50-01 е-mail: oscar-group@ukr.net ВИМОГА Згідно із інформацією, розміщеною у системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району» м. Києва (код ЄДРПОУ – 31806946) (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4: Конструкційні матеріали, номер процедури закупівлі в системі ProZorro – UA-2023-03-10-000652-a (надалі – закупівля UA-2023-03-10-000652-a). Уповноваженою особою Замовника, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 27/03 від 27.03.2022 (2023) року (надалі – Протокол № 27/03), пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОСКАР ГРУП» (надалі – ТОВ «ОСКАР ГРУП») було відхиллено. Згідно п. 1 Протоколу № 27/03 підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОСКАР ГРУП» стало: учасник не виконав вимогу Замовника відповідно до п. 3.2 Розділу 3 ТД «Зміст тендерної пропозиції учасника» та додатку 3 до ТД Замовника – в складі пропозиції Учасника відсутній документ, який підтверджує, що слой захисту від Ультрафіолету не менше 50 мкн, а також відсутнє підтвердження, що питома вага полікарбонату 1,7 кг/м.кв., що суперечить вимогам п. 3.2 Розділу 3 ТД. Однак, з рішенням уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ОСКАР ГРУП» не погоджуємося, виходячи із наступного: Так, відповідно п. 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника» Розділу 3 ТД тендерна пропозиція/пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з: - заявки-пропозиції на участь, згідно Додатку 1 (заявка-пропозиція на участь подається у форматі PDF (Portable Document Format); - документів, визначених Додатком 2 цієї тендерної документації, вимогам тендерної документації у форматі PDF (Portable Document Format); - інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3; кожна сторінка повинна бути на фірмовому бланку, а також має містити підпис та печатку (у разі використання) учасника, що підтверджує згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі; - сканованої копії листа-гарантії, що підтверджує згоду з проектом договору; - проекту договору (Додаток 4); - сканованої копії листа-гарантії щодо відсутності у переліку юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції) відповідно до рішення Ради національної безпеки і оборони України від «28» квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». - забезпечення тендерної пропозиції, подається у вигляді електронної гарантії (з накладанням КЕП гаранта) (Додаток 7). Учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи. Учасник забезпечує надання інформації у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних». 9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. 10. У разі якщо тендерна пропозиція/пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Замовники не мають права вимагати від об’єднання учасників конкретної організаційно-правової форми для подання тендерної пропозиції/пропозиції. 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Додаток 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до ТД містить технічне завдання щодо товару в рамках закупівлі UA-2023-03-10-000652-a. Однак, ні п. 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника» Розділу 3 ТД ні Додаток 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до ТД не містить вимог щодо змісту документу, який має бути поданий учасником на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Так, на виконання вимог п. 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника» Розділу 3 ТД та Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до ТД учасником ТОВ «ОСКАР ГРУП» було подано у складі документів тендерної пропозиції: 1) гарантійний лист від 17.03.2023 року, вих. № 17/12; 2) certificate of constancy of performance 2913-CPR-016, notified body No. 2913 from 2021.10.08; 3) Технічне керівництво на листи стільникові полікарбонатні ТК 04 – 19 СОТОН. Зазначені вище документи підтверджують відповідність товару, що пропонується ТОВ «ОСКАР ГРУП» в рамках закупівлі UA-2023-03-10-000652-a вимогам п. 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника» Розділу 3 ТД та Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до ТД. Отже, врахуючи зазначене вище підстав для відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ОСКАР ГРУП» в рамках закупівлі UA-2023-03-10-000652-a немає. Згідно із ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – ЗУ «Про публічні закупівлі») закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Приймаючи до уваги зазначене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Невідкладно розглянути цю вимогу. 2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОСКАР ГРУП» в рамках закупівлі UA-2023-03-10-000652-a у зв’язку із відсутністю підстав для відхилення пропозиції ТОВ «ОСКАР ГРУП». 3. Завершити процедуру закупівлі у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку.
Дата розгляду скарги: 05.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.03.2023 14:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.04.2023 14:41
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСКАР ГРУП", Петренко Сергій 380963227474 PLASTICA@UKR.NET http://www.oscar-group.com.ua
Вимога
Відхилено

Терміни щодо листа відгука

Номер: e5bc4d24a84547deaf0447b390389312
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-000652-a.c1
Назва: Терміни щодо листа відгука
Вимога:
Шановний Замовник, у вимогах до тендерної документації ви вимагаєте надати сканований лист відгук від іншого замовника, датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі. При цьому, як документальне підтвердження виконання аналогічних договорів, можемо надати договори впродовж останніх 3 (трьох) років. Прохання змінити умови щодо терміни листа-відгука, оскільки маємо листи відгуки на підтвердження вчасного та в повному обсязі виконання наших зобов’язань за договором. Ці листи були отримані після виконання всіх наших зобов’язань в повному обсязі впродовж місяця після виконання тих зобов’язань. Від того часу, нічого не змінилося по факту. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, згідно із ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи зазначене, вимога надати лист відгук, датований не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів до дати оголошення процедури закупівлі, порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому прохання змінити дану умову, яка має ознаки дискримінаційної
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Лист-відгук вимагається для підтвердження якості поставлених товарів в повному обсязі учасником-переможцем, а також як підтвердження того, що надані відомості про підприємство є достовірними. Закон не містить жодних обмежень щодо періоду за який учасник надає лист-відгук. Згідно вимог тендерної документації передбачено що лист-відгук повинен містити конкретну інформацію стосовно якості, обсягів та строків поставки аналогічних товарів, щоб в подальшому розуміти як саме Учасник здійснював поставки, тому строк місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі не містить дискримінаційних умов, а дає можливість Учаснику коректно та якісно підготувати свою пропозицію та підтвердити свою благонадійність та виконання гарантійних умов по виконанню договору у разі наявності такого. Також хочемо зазначити, що для стабільно працюючої компанії у якої є успішний досвід виконання аналогічних договорів отримання позитивного листа-відгука не викликає перешкод. Дана вимога ні в якому разі не обмежує конкуренцію та не дискримінує учасника.
Статус вимоги: Відхилено