• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поводження з небезпечними відходами

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 10.03.2023 08:51 - 15.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

неправомірна вимога

Номер: 7a3fd4671f4448879ea0b993b804c514
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-000429-a.a2
Назва: неправомірна вимога
Вимога:
Замовник вимагає "Сканована копія сертифікату з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» (мінімум три фахівця).". Предметом Закупівлі є Послуги з поводження з небезпечними відходами. Можливо, Замовник вважає, що він є контролюючим або перевіряючим органом, який має перевіряти практичну експлуатацію установок очистки газу (ГОУ)? Чому Замовник впевнений, що інсинираторний комплекс має працювати на газу, а не на дизельному паливі? Відповідно до Наказу 1602 Учасник повинен мати власний інсенираторний комплекс, про установки очистки Газу ні одного слова у Наказі МЛЗ 1602. Тож, Вимагаємо видалити зазначену вище вимогу, яка ніяким чином не стосується Предмету цієї Закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).» Правила технічної експлуатації установок очистки газу, затверджені Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України 06.02.2009 N 52, дають визначення установка очистки газу (далі - ГОУ) - комплекс споруд, призначений для відведення, транспортування та вловлювання з газопилового потоку, що відводиться від технологічного обладнання, наявних у ньому забруднюючих речовин. ГОУ складається з газоочисних апаратів, допоміжного обладнання, контролюючих приладів і комунікацій. Таким чином, ГОУ має бути в наявності незалежно від того на якому паливі працює інсинераторний комплекс, як і відповідний сертифікований персонал, здатний обслуговувати її. Враховуючи зазначене, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.03.2023 12:04
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційна вимога

Номер: 80054f03624442d7a8cc9da4aa7334d7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-000429-a.c1
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! В тендерній документації Вами вказано необхідність надання: «Учасник надає копію Ліцензії* на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження,.» Дана вимога дискримінаційною та такою, яка обмежує коло учасників. Відповідно до ЗУ «Про відходи»: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; Тобто «утилізація» та «видалення» відходів це дві операції поводження з відходами, які виключають одна одну. Додатково, Наказом МОЗ №325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності видалення відходів, а лише перелік операції поводження з небезпечними відходами. Вважаючи наведене, вимагаємо усунути порушення законодавства та прибрати з тендерної документації дискримінаційну вимогу. Натомість пропонуємо наступний (недискримінаційний) варіант. «Учасник надає копію Ліцензії* на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, знешкодження АБО видалення АБО утилізація»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, ст.1 Закону України «Про відходи» дає наступні визначення: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації. Законом України «Про відходи» визначено, що небезпечні відходи - це відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними. Медичні відходи категорії B, C, D віднесено до небезпечних відходів Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, що затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я № 325 від 08.06.2015 року. Законом України «Про відходи» встановлений вичерпний перелік операцій поводження з небезпечними відходами, такі як: збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів. Відповідно до ст. 34 Закону України «Про відходи», суб'єкт господарської діяльності, у власності або у користуванні якого є хоча б один об'єкт поводження з небезпечними відходами, зобов'язаний, серед іншого, мати ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Згідно вищевказаного та Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 446, медичні заклади мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному: - перевірки наявності у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами; - перевірки наявності у суб’єкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °C; - перевіряти наявність у суб’єкта господарювання кваліфікованого персоналу та здатність безперебійно надавати послуги поводження з небезпечними відходами. Додаємо, що відповідно ч. 1 ст. 42 Закону України «Про відходи» закріплено, що особи, винні в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну чи кримінальну відповідальність, зокрема, але не виключно, за порушення встановленого порядку поводження з відходами, що призвело або може призвести до забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров’я людини та економічних збитків. Враховуючи зазначене, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.03.2023 12:04