-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності (Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Ювілейна в с. Красносілка Одеського району Одеської області) за ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Завершена
333 911.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 669.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 669.56 UAH
Період оскарження:
09.03.2023 17:00 - 14.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
НЕЗАКОННА ВІДМОВА
Номер:
0d7c0dcc79054e5ebcb5d2250c79b436
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-09-010571-a.c1
Назва:
НЕЗАКОННА ВІДМОВА
Вимога:
Відповдно до вимог ТД та вимоги Замовника про усунення недолікв, Замовник витребував у Учасника - лист-підтвердження орендодавця, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі).
На викоання цієї вимоги я надав КОЛЬОРОВІ скан копії з 3 Гарантійних листів де було зазанчено про підтвердження орендодавця, щодо використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Також в цих листах БУЛО ЗАЗНАЧЕНО - ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ) ТА ЗАМОВНИК ЗАКУПІВЛІ. В якій саме послідовності і в якій частині в тексті гарантійного листа повинно будти розміщена ця інфомація - Замовникомв Т.Д. та у вимозі зазначено не було. те що лист називається ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ , а не ЛИСТ - ПІДТВЕРДЖЕННЯ - також не може вважатися суттєвою помилкою, а є формальною відповідно до умов ТД, тим більше суть листа повністю відповідає вимогам Заовника.
У звязку із цим мені незрозуміло в чому саме плягає причина відмови та я ввжаю її незаконноютаупередженою.
Я вимагаю у Замовнка ще раз переглянути надані Гарантіні листи та скасувати совє рішеннч про відхилення моєї Пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- гарантійні листи Техніка.pdf 23.03.2023 17:14
- Протокольне_рішення_УО__ВИМОГА.docx 24.03.2023 17:46
Дата подачі:
23.03.2023 17:14
Вирішення:
23.03.23, 17:14 надійшла вимога від Фізичної особи-підприємеця ГІНДА СЕРГІЯ МИКОЛАЙОВИЧА (ІПН 3230722438) (Номер вимоги: UA-2023-03-09-010571-a.c1) наступного змісту:
«Відповдно до вимог ТД та вимоги Замовника про усунення недолікв, Замовник витребував у Учасника - лист-підтвердження орендодавця, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). На викоання цієї вимоги я надав КОЛЬОРОВІ скан копії з 3 Гарантійних листів де було зазанчено про підтвердження орендодавця, щодо використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Також в цих листах БУЛО ЗАЗНАЧЕНО - ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ) ТА ЗАМОВНИК ЗАКУПІВЛІ. В якій саме послідовності і в якій частині в тексті гарантійного листа повинно будти розміщена ця інфомація - Замовникомв Т.Д. та у вимозі зазначено не було. те що лист називається ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ , а не ЛИСТ - ПІДТВЕРДЖЕННЯ - також не може вважатися суттєвою помилкою, а є формальною відповідно до умов ТД, тим більше суть листа повністю відповідає вимогам Заовника. У звязку із цим мені незрозуміло в чому саме плягає причина відмови та я ввжаю її незаконноютаупередженою. Я вимагаю у Замовнка ще раз переглянути надані Гарантіні листи та скасувати совє рішеннч про відхилення моєї Пропозиції.»
Розглянувши зазначену вимогу Уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
Відхилити вимогу Фізичної особи-підприємеця ГІНДА СЕРГІЯ МИКОЛАЙОВИЧА (ІПН 3230722438) за предметом закупівлі: Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності (Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Ювілейна в с. Красносілка Одеського району Одеської області) за ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, з наступних підстав:
1. Уповноваженою особою Красносільської сільської ради згідно до вимог Законодавства України було розміщено Вимогу про усунення порушення (розміщено у системі від 21.03.2023) та надано Учаснику Фізичній особі-підприємецю ГІНДА СЕРГІЮ МИКОЛАЙОВИЧУ(ІПН 3230722438) 24 години (як того вимагають Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178).
Уповноваженою особою Красносільської сільської ради в ході розгляду тендерної пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємеця ГІНДА СЕРГІЯ МИКОЛАЙОВИЧА (ІПН 3230722438) були виявлені наступні невідповідності:
№1 Учасником було надана Довідка про наявності відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (вих.№ 05/06-4 від 15.03.2023 р.) та Довідка вих.№05/06-23 про наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (в частині будівельних машин та механізмів) з відхиленням від встановленої Тендерною документацією форми щодо наявності відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг згідно з предметом закупівлі (форма 1 у Додатоку № 1 до тендерної документації).
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка, що відповідає встановленій Тендерною документацією формі.
№ 2 Учасником не було надано жодних документів на підтвердження інформації, зазначеної в Довідці вих.№ 05/06-4 від 15.03.2023 р., яку він надав, чим були порушені вимоги Тендерної документації в наступній частині Пункту 1.1. Додатку №1 до тендерної документації: Інформаційну довідку щодо наявності відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно з предметом закупівлі (за Формою 1, що додається).Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування. Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування не підлягають державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (інвентарну картку, оригінал бухгалтерської довідки або інший підтверджуючий документ за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера про знаходження основних засобів на балансі підприємства, тощо).
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підтверджуючі документи.
№ 3 Учасником була надана Довідка вих.№05/06-23, з якої у Замовника є розуміння про те, що зазначена у довідці техніка не є власністю Учасника (договори оренди), а отже у такому разі відповідно до вимог Тендерної документації (Додаток 1) Учасником повинна надаватись у складі тендерної пропозиції кольорова скан-копія з оригіналу листа-підтвердження орендодавця, який зазначено у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі), зазначений лист-підтвердження Учасником надано не було.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: лист-підтвердження орендодавця,щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі).
Учасник Фізична особа-підприємець ГІНДА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (ІПН 3230722438) не повністю виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення (виправлено було один з трьох пунктів, а саме Учасником були надані кольоровіскан-копіі з оригіналу листа-підтвердження орендодавця, який зазначено у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (це невідповідність №3), не були виправлені Учасником невідповідності №1 та №2.
Отже, пропозиція Учасника Фізичної особи-підприємеця ГІНДА СЕРГІЯ МИКОЛАЙОВИЧА (ІПН 3230722438) повинна бути відхиленою на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено