• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2023 16:20 - 14.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: c6c0b1aa304148a79ba60998f94f0ba0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-09-009849-a.a1
Назва: вимога
Вимога:
Документація складена з порушенням вимог законодавства, а отже існує необхідність внести зміни до Тендерної документації відкритих торгів з особливостями.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Щодо вимоги тендерної документації про наявність у складі тендерної пропозиції ліцензію партнера-власника АЗС на роздрібну торгівлю пальним. Шановний Учасник, повідомляємо, що Замовник встановив вимогу щодо наявності ліцензій відповідно до того як цього вимагає чине законодавство України, а саме відповідно до Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального». Відповідно до ст. 15 Закону №481 роздрібна торгівля… пальним може здійснюватися суб'єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю. Оскільки відпуск товару буде здійснюватися Замовнику на АЗС через паливороздавальну колонку, то Учасник повинен надати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС, яку він запропонує. Замовником встановив, що Учасник при наявності партнерських відносин, може надати ліцензію будь-якого свого партнера, АЗС якого він запропонував. Ст. 5 Господарського кодексу України визначено, що суб'єкти господарювання та інші учасники відносин у сфері господарювання здійснюють свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку, додержуючись вимог законодавства. Отже, вимога про наявність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та ліцензії на право зберігання пального жодним чином не є дискримінацією по відношенню до учасників закупівлі, які пропонують партнерські АЗС, а у разі ненадання вищевказаних документів, які передбачені чинним законодавством України для ведення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним власникам об’єктів АЗС, Учасниками закупівлі може свідчити про відсутність саме офіційних партнерських відносин між учасником закупівлі та його партнером (власником), АЗС, що в свою чергу не забезпечить належним чином виконання умов договору. 2. Щодо вимоги тендерної документації про надання гарантійного листа від партнера про відпуск товару на АЗС, які пропонує Учасник Неможливо погодитись з доводом, що вказана вимога є дискримінаційною, обмежувальною та незрозумілою. Згідно усталеної практики Органу оскарження поняття «дискримінація» повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу тендерної документації більш ніж одному учаснику процедури закупівлі. Дана вимога встановлена з метою відбору надійного постачальника товару та не є дискримінаційною, оскільки отримання такого документу за умови встановлення офіційних партнерських відносин не є проблематичним чи неможливим. Відпуск палива, який відбувається з АЗС партнерів, не гарантує забезпечення своєчасного відпуску пального, тому що партнер в будь-який час може розірвати партнерську угоду (з Учасником), та не несе зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником щодо належного виконання зобов’язань по договору поставки (оскільки не є стороною договору). Ці дії можуть привести до збоїв та до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору поставки, а Замовник – заклад охорони здоров'я і своєчасна заправка автотранспорту та дизельних генераторів є вкрай важливою складовою для належного та безперебійного надання медичної допомоги. Відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція − це пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Встановлені у тендерній документації вимоги не є дискримінаційними вимогами, так як жодним чином не обмежують конкуренції, а тільки уточнюють та підтверджують можливість учасника здійснювати поставку товару, який має для цього відповідну матеріально-технічну базу та на законних підставах здійснює свою господарську діяльність по відпуску нафтопродуктів на власних, орендованих чи партнерських АЗС. Враховуючи вищевикладене та з метою гарантованого своєчасного забезпечення пальним відповідної кількості, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовник не бачить підстав задоволенню вимоги щодо внесення змін до тендерної документації та вилучення умови, яка на думку особи, що подала скаргу, є дискримінаційною
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.03.2023 11:02