• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

код ДК 021-2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (09134200-9 дизельне паливо, 09132000-3 бензин) (Дизельне паливо, Бензин А-95)

Завершена

1 528 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 643.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2023 16:27 - 14.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація № 2

Номер: 4aceb7f9e83b41b2a87e98afa91d45eb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-09-009976-a.a2
Назва: Дискримінація № 2
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційну вимогу, яку ми просимо виключити для приведення документації у відповідність до принципів недискримінації. Відповідно до пунтку 7 додатку 3 до тендерної документації: "У разі надання учасником договору оренди/ партнерства, обов’язково надати оригінал листа від Орендодавця або партнера АЗС про те, що він гарантує безумовне, цілодобове та безперебійне здійснення відпуску пального на АЗС Замовнику протягом усього терміну дії договору та придатності товару (лист повинен містити № закупівлі та адресуватись Замовнику закупівлі)." Така вимога носить дискримінаційний характер, оскільки достатнім підтвердженням партнерських відносин між Учасниками, власником АЗС та емітентом талонів є відповідні партнерські договори та листи, які надаються тільки Учасниками. Саме договір є найсуворішою формою відповідальності між Партнером та Учасником – оскільки в ньому передбачені взаємні обов’язки сторін, відповідальність за невиконання цих обов’язків. Листи, які вимагає Замовник, не мають жодної правової визначеності та не існує юридичної відповідальності за невиконання листа. В дійсності, вимоги надання оригіналу листа від власника /орендаря АЗС про гарантування цілодобового та безперебійного відпуску пального на АЗС фактично полягають в витребуванні документів не від самих учасників, а від третіх осіб, які не є Учасниками, що штучно ускладнює збір документів для участі в процедурі закупівель, особливо з урахуванням відсутності юридичного сенсу в надані такого листа за наявності договорів. Для виконання договору із Замовником Учасник має право залучати до співпраці своїх партнерів. Учасник бере на себе відповідальність перед Замовником за надійність таких партнерів (несе відповідальність за надання Замовнику можливості безперебійного цілодобового заправлення автомобілів Замовника пальним належної якості на АЗС партнерів Учасника). Для розрахунків Замовника за пальне, отримане від Учасника на АЗС партнерів Учасника, використовуються талони чи скетч - картки таких партнерів Учасника. Учасник зобов’язується самостійно вирішувати всі питання придбання у своїх партнерів талонів чи скетч - карток для забезпечення потреб Замовника, бере на себе всі пов’язані з цим витрати з обов’язковою умовою, що придбання Учасником талонів чи скетч - карток у своїх партнерів не буде впливати на збільшення ціни за одиницю товару, а також несе відповідальність перед Замовником за можливість отримання останнім пального на АЗС партнерів Учасника безперебійно протягом доби та на протязі всього періоду дії договору. Всі питання оформлення господарських відносин зі своїми партнерами Учасник вирішує без участі Замовника і самостійно несе всі ризики та відповідальність за участь у таких відносинах. У разі виникнення спірних питань з приводу відносин Учасника і його партнерів Учасник самостійно вирішує такі питання без участі Замовника та не може посилатись на наявність таких спорів як на підставу для затримок в отриманні Замовником пального. У разі виникнення спірних питань з приводу заправлення автомобілів Замовника на АЗС партнерів Учасника (щодо дійсності талонів чи скетч - карток тощо) Учасник зобов’язаний приймати активну безпосередню участь у вирішенні таких спірних питань з метою максимального задоволення потреб Замовника у найкоротший час. Таким чином, вимога щодо надання оригіналу листа від власника /орендаря АЗС про гарантування цілодобового та безперебійного відпуску пального наАЗС носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що відповідно відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Нами у тендерній документації закупівлі код ДК 021-2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (09134200-9 дизельне паливо, 09132000-3 бензин) (Дизельне паливо, Бензин А-95) встановлено у числі інших кваліфікаційні вимоги: У разі надання учасником договору оренди/ партнерства, обов’язково надати оригінал листа від Орендодавця або партнера АЗС, про те, що він зобов’язується, протягом усього терміну дії договору та придатності товару, відпускати товар Замовнику (лист повинен містити № закупівлі та адресуватись Замовнику закупівлі); копії, засвідчені учасником, або оригінали документів, що підтверджують використання учасником торгівельної марки на території України, що використовується або розміщена на бланках дозволах, талонах. Також учасник надає копії, засвідчені учасником, або оригінали зразків талонів, що відповідають предмету закупівлі. Якщо Учасник не є емітентом талонів надати оригінал листа від Емітента на право використання торгівельної марки вказаної на талонах (лист повинен містити № закупівлі та адресуватись Замовнику закупівлі.) Вказані кваліфікаційні вимоги продиктовані вимогами часу (та нажаль прикрою практикою із учасниками, які демпінгують ціну, а потім не взмозі виконати своїх зобов’язань за договором). Вважаємо, що вказані кваліфікаційні вимоги не тільки не є дискваліфікаційними, а навпаки розширюють коло учасників, так як запропоновано можливість надати договір партнерства, який не передбачений чинним законодавством. Надання вказаних гарантійних листів надає впевненості, що Замовник, протягом строку дії договору про закупівлю, буде заправлятися безперебійно на певних АЗС та отримувати якісне паливо, відповідно до умов договору про закупівлю. Гарантія забезпечення своєчасного відпуску палива пов’язана із специфікою діяльності Замовника. Під час виконання покладених Ренійською міською радою на Замовника функцій та обов’язків існує необхідність своєчасної, належної та оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує мобільність та оперативність працівників щодо своєчасного забезпечення і ефективного реагування у випадку аварійних ситуацій, стихійних, надзвичайних ситуацій та забезпечення належної життєдіяльності мешканців Ренійської територіальної громади. Тому порушення цієї вимоги в подальшому може призвести до зупинки автотранспорту Замовника, що є неприпустимим. Нажаль, Ваш контрагент в будь який час може розірвати угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива Замовнику, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, безперебійної роботи його автотранспорту та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.03.2023 08:03
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація

Номер: 667788ae254d4e6cabdc1c0c95456713
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-09-009976-a.a1
Назва: Дискримінація
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційну вимогу, яку ми просимо виключити для приведення документації у відповідність до принципів недискримінації. В пункті 8 додатку 3 до тендерної документації визначено: "Копії, засвідчені учасником, або оригінали документів, що підтверджують використання учасником торгівельної марки на території України, що використовується або розміщена на бланках-дозволах, талонах, скретч-картках або інших еквівалентних документах, на підставі яких здійснюється заправка транспортних засобів на АЗС у межах міста Рені. Також учасник надає копії, засвідчені учасником, або оригінали зразків талонів, скретч-карток або інших еквівалентних документів, на підставі яких здійснюється заправка транспортних засобів на АЗС у межах міста Рені, що відповідають предмету закупівлі. Якщо Учасник не є емітентом талонів, скретч-карток або інших еквівалентних документів, на підставі яких здійснюється заправка транспортних засобів на АЗС у межах міста Рені, надати оригінал листа від Емітента на право використання торгівельної марки вказаної на талонах, скретч-картках або інших еквівалентних документах? на підставі яких здійснюється заправка транспортних засобів на АЗС у межах міста Рені (лист повинен містити № закупівлі та адресуватись Замовнику закупівлі)." Вимагаючи наявність документів, що підтверджують право учасника на використання торгівельної марки Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в статті 5 Закону, зокрема, недискримінація учасників. Потенційний учасник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання торгової маркиі, проте має партнерські договори, які дозволяють здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів. За всю історію діяльності відсутність права на використання об'єктів інтелектуальної власності не перешкоджало потенційному учаснику виконувати свої зобов'язання за договорами, укладеними за результатом проведених аналогічних закупівель, а отже така умова Документації є надмірною та такою, що обмежує потенційних учасників в праві на участь. Використання Торговельної марки - нанесення її на будь-який товар, для якого вона зареєстрована, упаковку, в якій міститься такий товар, вивіску, пов'язану з ним, етикетку, нашивку, бирку чи інший прикріплений до товару предмет. Учасник не наносить на талони торгову марку, не має вивісок, бірок, нашивок. Плануємо запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС, право здійснювати продаж талонів якої, дійсних в зазначеній мережі підтверджується укладеним партнерським договором, відповідно до якого– Передача нафтопродуктів здійснюється Покупцю або його контрагентам цілодобово по талонам Продавця, що є документом обов’язкової звітності і підставою для відвантаження нафтопродуктів з АЗС, що обслуговують талони Продавця Власником торгової марки, яка використана на талонах, які ми купуємо у емітента талонів Потенційний учасник збирається продати талони торгової марки власника АЗС на паливо, а Замовник планує закупити талони на паливо для подальшої заправки автомобілів. Тож не зрозумілим вважається необхідність надання замовнику підтвердження права на використання торгової марки, а отже ця вимога є надмірної та дискримінаційною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що відповідно відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Нами у тендерній документації закупівлі код ДК 021-2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (09134200-9 дизельне паливо, 09132000-3 бензин) (Дизельне паливо, Бензин А-95) встановлено у числі інших кваліфікаційні вимоги: У разі надання учасником договору оренди/ партнерства, обов’язково надати оригінал листа від Орендодавця або партнера АЗС, про те, що він зобов’язується, протягом усього терміну дії договору та придатності товару, відпускати товар Замовнику (лист повинен містити № закупівлі та адресуватись Замовнику закупівлі); копії, засвідчені учасником, або оригінали документів, що підтверджують використання учасником торгівельної марки на території України, що використовується або розміщена на бланках дозволах, талонах. Також учасник надає копії, засвідчені учасником, або оригінали зразків талонів, що відповідають предмету закупівлі. Якщо Учасник не є емітентом талонів надати оригінал листа від Емітента на право використання торгівельної марки вказаної на талонах (лист повинен містити № закупівлі та адресуватись Замовнику закупівлі.) Вказані кваліфікаційні вимоги продиктовані вимогами часу (та нажаль прикрою практикою із учасниками, які демпінгують ціну, а потім не взмозі виконати своїх зобов’язань за договором). Вважаємо, що вказані кваліфікаційні вимоги не тільки не є дискваліфікаційними, а навпаки розширюють коло учасників, так як запропоновано можливість надати договір партнерства, який не передбачений чинним законодавством. Надання вказаних гарантійних листів надає впевненості, що Замовник, протягом строку дії договору про закупівлю, буде заправлятися безперебійно на певних АЗС та отримувати якісне паливо, відповідно до умов договору про закупівлю. Гарантія забезпечення своєчасного відпуску палива пов’язана із специфікою діяльності Замовника. Під час виконання покладених Ренійською міською радою на Замовника функцій та обов’язків існує необхідність своєчасної, належної та оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує мобільність та оперативність працівників щодо своєчасного забезпечення і ефективного реагування у випадку аварійних ситуацій, стихійних, надзвичайних ситуацій та забезпечення належної життєдіяльності мешканців Ренійської територіальної громади. Тому порушення цієї вимоги в подальшому може призвести до зупинки автотранспорту Замовника, що є неприпустимим. Нажаль, Ваш контрагент в будь який час може розірвати угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива Замовнику, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, безперебійної роботи його автотранспорту та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.03.2023 08:03