-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт будівлі гаражів службового автотранспорту з допоміжними приміщеннями в м. Тернополі», код ДК 021:2015 - 45420000-7 столярні та теслярні роботи.
Категорія замовника: органи державної влади та правоохоронні органи держави, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
09.03.2023 15:03 - 14.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВІЛСА"
Номер:
425bbdb7684a40d19e4d6b3ffe974604
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-09-007904-a.a2
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВІЛСА"
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, від 09.03.2023 року ГУНП в Тернопільській області була оголошена закупівля «Поточний ремонт будівлі гаражів службового автотранспорту з допоміжними приміщеннями в м. Тернополі», код ДК 021:2015 - 45420000-7 столярні та теслярні роботи.
За результатами розгляду тендерних пропозицій замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІЛСА» та визначення переможцем ПП «М-БУД».
ТОВ «ВІЛСА» не погоджується з рішенням уповноваженої особи про відхилення нашої тендерної пропозиції та повідомляє наступне.
Відповідно до п. 40 Особливостей зазначено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тендерна пропозиція ТОВ «ВІЛСА» не містить забезпечення тендерної пропозиції, оскільки таке забезпечення не вимагалося замовником, а також містить інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме, документ під назвою Відповідність технічним вимогам.pdf.
Звертаємо вашу увагу на зміст останнього речення абз.2 п.40, а саме, на те, що невідповідністю інформації на виконання вимог технічної специфікації вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі.
Отже, інформація, яка вимагається на виконання вимог технічної специфікації може вважатися невідповідністю, яка повинна бути виправлена, якщо не впливає на зміст тендерної пропозиції. Тобто, замовник повинен дати можливість на виправлення невідповідностей, якщо такі невідповідності не призводять до зміни предмету закупівлі.
Разом з тим, замовник у додатку 2 зазначає, що Кошторисна документація, що обґрунтовано підтверджує пропозицію учасника щодо ціни закупівлі, подається учасником у складі обов'язкових вихідних документів, а саме: пояснювальної записки; договірної ціни; локального та зведеного кошторисів; розрахунку загальновиробничих витрат, відомостей ресурсів та календарного графіку робіт.
Отже, згідно інформації, викладеної у п.4 додатку 2 до тендерної документації, замовником вимагаються кошторисні розрахунки для підтвердження ціни, а не для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі. Отже, відсутність таких документів є невідповідністю, яка підлягає виправленню.
У Протоколі №149 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 20.03.2023 р. замовник неправомірно зазначає, що учасником ТОВ «ВІЛСА» у складі тендерної пропозиції надано інформацію та/або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена відповідно до п.40 Особливостей, а саме, відсутність пояснювальної записки та календарного графіку робіт (відповідно до п.4 Додатку №2 до тендерної документації).
Таке рішення уповноваженої особи є неправомірним з наступних причин:
1. Вимога надання кошторисних розрахунків не вважається вимогою на підтвердження технічних характеристик, навіть якщо її прописано у Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, оскільки відображає виключно розрахунки ціни тендерної пропозиції. Більше того, інформація, яка вимагається на виконання вимог технічної специфікації може вважатися невідповідністю, яка повинна бути виправлена, якщо не впливає на зміст тендерної пропозиції відповідно до абз.2 п.40 Особливостей.
2. Вимога щодо надання кошторисних розрахунків не є іншою вимогою, оскільки вами як замовником чітко визначено, що ці документи надаються на підтвердження запропонованої ціни тендерної пропозиції.
3. Вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій відповідно до п.41 Особливостей не містить інформації про те, що тендерна пропозиція учасника відхиляється з причини неподання документів, які підтверджують ціну.
4. Календарний графік робіт та пояснювальна записка не є інформацією, виправлення якої призведе до зміни предмету закупівлі чи до зміни технічних характеристик предмету закупівлі, а отже, вважається невідповідністю, що підлягає усуненню.
Звертаємо вашу увагу, що ні календарний графік, ні пояснювальна записка жодним чином не впливають на зміст тендерної пропозиції, і усунення цих невідповідностей не призводять до зміни предмету закупівлі, оскільки пояснювальна записка містить посилання на нормативні документи та нормативні значення, а календарний графік ніяк не впливає на строки виконання робіт, лише відображає етапи. В свою чергу, ТОВ «ВІЛСА» як учасник, погодилося зі строками виконання робіт, а саме погодилося у умовами проєкту договору, зокрема, зі строками виконання зобов’язань, що є істотною умовою договору.
Враховуючи вищевикладене, опираючись на Постанову КМУ від 12 жовтня 2022 р №1178 Особливості Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, вимагаємо від замовника діяти у відповідності до вимог чинного законодавства України, а саме скасувати своє рішення про визначення переможцем, оформлене протоколом №151 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 22.03.2023 р., скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІЛСА», оформлене Протоколом №149 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 20.03.2023 р, оприлюднити вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «ВІЛСА» та повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ВІЛСА» з урахуванням виправлених невідповідностей, як цього вимагає закон.
У випадку подальших неправомірних дій замовника ТОВ «ВІЛСА» скористається своїм правом подати скаргу до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога замовнику.pdf 22.03.2023 12:59
- протокол 159.PDF 24.03.2023 15:37
Дата подачі:
22.03.2023 12:59
Вирішення:
Вимогу (скаргу) (ID:UA-2023-03-09-007904-a2 ) по процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями по предмету: «Поточний ремонт будівлі гаражів службового автотранспорту з допоміжними приміщеннями в м. Тернополі», код ДК 021:2015 - 45420000-7 столярні та теслярні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-09-007904-a) відхилити.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВІЛСА
Номер:
e9a44d44ccad46559e76cbcd159b16ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-09-007904-a.c1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВІЛСА
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, від 09.03.2023 року ГУНП в Тернопільській області була оголошена закупівля «Поточний ремонт будівлі гаражів службового автотранспорту з допоміжними приміщеннями в м. Тернополі», код ДК 021:2015 - 45420000-7 столярні та теслярні роботи.
За результатами розгляду тендерних пропозицій замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІЛСА» та визначення переможцем ПП «М-БУД».
ТОВ «ВІЛСА» не погоджується з рішенням уповноваженої особи про відхилення нашої тендерної пропозиції та повідомляє наступне.
Відповідно до п. 40 Особливостей зазначено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тендерна пропозиція ТОВ «ВІЛСА» не містить забезпечення тендерної пропозиції, оскільки таке забезпечення не вимагалося замовником, а також містить інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме, документ під назвою Відповідність технічним вимогам.pdf.
Звертаємо вашу увагу на зміст останнього речення абз.2 п.40, а саме, на те, що невідповідністю інформації на виконання вимог технічної специфікації вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі.
Отже, інформація, яка вимагається на виконання вимог технічної специфікації може вважатися невідповідністю, яка повинна бути виправлена, якщо не впливає на зміст тендерної пропозиції. Тобто, замовник повинен дати можливість на виправлення невідповідностей, якщо такі невідповідності не призводять до зміни предмету закупівлі.
Разом з тим, замовник у додатку 2 зазначає, що Кошторисна документація, що обґрунтовано підтверджує пропозицію учасника щодо ціни закупівлі, подається учасником у складі обов'язкових вихідних документів, а саме: пояснювальної записки; договірної ціни; локального та зведеного кошторисів; розрахунку загальновиробничих витрат, відомостей ресурсів та календарного графіку робіт.
Отже, згідно інформації, викладеної у п.4 додатку 2 до тендерної документації, замовником вимагаються кошторисні розрахунки для підтвердження ціни, а не для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі. Отже, відсутність таких документів є невідповідністю, яка підлягає виправленню.
У Протоколі №149 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 20.03.2023 р. замовник неправомірно зазначає, що учасником ТОВ «ВІЛСА» у складі тендерної пропозиції надано інформацію та/або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена відповідно до п.40 Особливостей, а саме, відсутність пояснювальної записки та календарного графіку робіт (відповідно до п.4 Додатку №2 до тендерної документації).
Таке рішення уповноваженої особи є неправомірним з наступних причин:
1. Вимога надання кошторисних розрахунків не вважається вимогою на підтвердження технічних характеристик, навіть якщо її прописано у Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, оскільки відображає виключно розрахунки ціни тендерної пропозиції. Більше того, інформація, яка вимагається на виконання вимог технічної специфікації може вважатися невідповідністю, яка повинна бути виправлена, якщо не впливає на зміст тендерної пропозиції відповідно до абз.2 п.40 Особливостей.
2. Вимога щодо надання кошторисних розрахунків не є іншою вимогою, оскільки вами як замовником чітко визначено, що ці документи надаються на підтвердження запропонованої ціни тендерної пропозиції.
3. Вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій відповідно до п.41 Особливостей не містить інформації про те, що тендерна пропозиція учасника відхиляється з причини неподання документів, які підтверджують ціну.
4. Календарний графік робіт та пояснювальна записка не є інформацією, виправлення якої призведе до зміни предмету закупівлі чи до зміни технічних характеристик предмету закупівлі, а отже, вважається невідповідністю, що підлягає усуненню.
Звертаємо вашу увагу, що ні календарний графік, ні пояснювальна записка жодним чином не впливають на зміст тендерної пропозиції, і усунення цих невідповідностей не призводять до зміни предмету закупівлі, оскільки пояснювальна записка містить посилання на нормативні документи та нормативні значення, а календарний графік ніяк не впливає на строки виконання робіт, лише відображає етапи. В свою чергу, ТОВ «ВІЛСА» як учасник, погодилося зі строками виконання робіт, а саме погодилося у умовами проєкту договору, зокрема, зі строками виконання зобов’язань, що є істотною умовою договору.
Враховуючи вищевикладене, опираючись на Постанову КМУ від 12 жовтня 2022 р №1178 Особливості Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, вимагаємо від замовника діяти у відповідності до вимог чинного законодавства України, а саме скасувати своє рішення про визначення переможцем, оформлене протоколом №151 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 22.03.2023 р., скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІЛСА», оформлене Протоколом №149 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 20.03.2023 р, оприлюднити вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «ВІЛСА» та повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ВІЛСА» з урахуванням виправлених невідповідностей, як цього вимагає закон.
У випадку подальших неправомірних дій замовника ТОВ «ВІЛСА» скористається своїм правом подати скаргу до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2023 12:50
Опис причини скасування:
Технічна помилка
Дата скасування:
22.03.2023 13:00