• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із заправки картриджів та поточного ремонту комп'ютерної оргтехніки (для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у Вінницькій області) згідно коду за ДК 021:2015: 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»

Торги відмінено

684 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 422.50 UAH
Період оскарження: 09.03.2023 14:47 - 18.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ

Номер: 42434208b00d4ae29ea92ba3fab2f8cd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-09-007460-a.b3
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Вимога:
Проаналізувавши вимогу пункту 4 з Додатку № 5 до Тендерної документації «В складі пропозиції має надати сертифікат виданий на ім’я учасника (не менше2х), що підтверджує статус авторизованого сервісного центру по гарантійному та після гарантійному обслуговування техніки або статус авторизованого партнера з сервісного обслуговування техніки, що буде обслуговуватись та зазначена в Таблиці 1» ставить учасників Торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним представником. Відсутність «сертифікату», ніяким чином не впливає на якість надання послуг. Згідно з положенням статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до положень статті 5, пункту 4 статті 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку (ст. 42 Господарського кодексу України). Надання на торги додаткових сертифікатів від конкретного виробника має ознаки дискримінації учасників. Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Необхідність надання даних «сертифікатів» ставить учасника в залежність від третьої особи (виробника та представника виробника в Україні), є дискримінацією та обмежує коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають дані листи та документи, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з виробником та представником товаровиробника в Україні. Разом з тим, чинне законодавство не забороняє обслуговувати продукцію, що є предметом закупівлі особам, які не є авторизованими сервісними центрами, представництвами, дилерами, дочірніми підприємствами, дистриб’юторами продукції. Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної умови Документації) порушують вимоги статті 22, 23 Закону, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників. Виходячи з зазначеного, вимагаємо виключити п.4 з Додатку № 5 до Тендерної документації вимогу: «4. В складі пропозиції має надати сертифікат виданий на ім’я учасника (не менше2х), що підтверджує статус авторизованого сервісного центру по гарантійному та після гарантійному обслуговування техніки або статус авторизованого партнера з сервісного обслуговування техніки, що буде обслуговуватись та зазначена в Таблиці 1.» Також зазначаємо, що вимога п. 3 Додатку №5: «Учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист в довільній формі про наявність власного сервісного центру або виробничого приміщення в м.Вінниця з обов’язковим зазначенням його адреси та графіку роботи.» На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року, Вами було розпочато процедуру Відкритих торгів з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-09-007460-a). Тобто Ви, як Замовник, повинні дотримуватись норм та принципів проведення закупівлі, що передбачені вказаними вище нормативними актами, зокрема враховувати принципи перелічені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дотримання принципів закупівель забезпечується через вільний доступ необмеженого кола потенційних учасників взяти участь у закупівлі. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати Сервісний центр за місцем розташування Замовника. Така вимога суттєво обмежує право на участь в процедурі закупівлі, а також ставить в нерівні умови одних потенційних учасників по відношенню до інших. Крім того, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників. Проте, Ваша вимога, що викладена у п. 3 Додатку № 5 до Тендерної документації є явною дискримінацією. Оскільки крім учасника, який має гарантійний сервісний центр за місцем розташування Замовника, більше ніхто не зможе взяти участь у торгах. Виходячи з вищенаведеного, керуючись п.51 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року, звертаємось до Вас з вимогою про усунення дискримінаційної вимоги, що звужує коло потенційних учасників, а саме: «Учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист в довільній формі про наявність власного сервісного центру або виробничого приміщення в м.Вінниця з обов’язковим зазначенням його адреси та графіку роботи.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до закупівель Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ). Вашу вимогу розглянуто та повідомляємо, що Замовником, у відповідності до вимог пункту 51 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» буде внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА!

Номер: 36e8ee3a4a4249e48956ebd218e1ed7d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-09-007460-a.b2
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА!
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику. 09.03.2023 року тендерним комітетом ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ) було оголошено про відкриті торги на закупівлю UA-2023-03-09-007460-a за предметом Послуги із заправки картриджів та поточного ремонту комп'ютерної оргтехніки (для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у Вінницькій області) згідно коду за ДК 021:2015: 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки». Під час аналізу Тендерної документації на закупівлю UA-2023-03-09-007460-a за предметом Послуги із заправки картриджів та поточного ремонту комп'ютерної оргтехніки (для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у Вінницькій області) (далі – Тендерна документація) було встановлено не відповідність окремих положень вимогам чинного законодавства, адже учасникам торгів дозволяється пропонувати тільки тонер ВИКЛЮЧНО SSC (Cтатикконтрол), фасування виробництва США, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ,що викладена у Додатку № 5 до Тендерної документації, не містить опису товару, виразу «або еквівалент» та обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку/модель/виробника. Відсутність можливості учасникам надавати еквівалентний (або якісніший) матеріал/послуги, у змісті Тендерної документації несе в собі загрозу порушення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення, створює нерівні умови для учасників у процедурі закупівлі, хоча ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII забороняється встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників. Крім того, зі змісту ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII випливає, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «АБО ЕКВІВАЛЕНТ». Технічні специфікації НЕ ПОВИННІ містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ та містити вираз «АБО ЕКВІВАЛЕНТ». Так як у Додатку №5 до Тендерної документації встановлена вимога, щодо заправки тонером ВИКЛЮЧНО SSC (Cтатикконтрол), фасування виробництва США, Замовник мав надати детальне обґрунтування, чому вимагаються саме заправки тонером ВИКЛЮЧНО SSC (Cтатикконтрол), фасування виробництва США, а Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинна була містити опис товару та вираз «або еквівалент». Отже, зазначена вимога чинного законодавства України щодо оформлення Тендерної документації не була виконана Замовником, а потреба запраці тонером ВИКЛЮЧНО SSC (Cтатикконтрол), фасування виробництва США є не зрозумілою та необґрунтованою, адже тонерів з аналогічними характеристиками, що наведений у Додатку №5 до Тендерної документації є безліч на ринку товарів відповідної групи. Варто врахувати також відповідь Міністерства економічного розвитку і торгівлі на запит від Товариства з обмеженою відповідальністю «Колор С.І.М.» № 513/2017 в якій зазначено наступне: «…тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, ураховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.» Таким чином, відсутність опису товару/послуги, що планують закуповувати, виразу «або еквівалент», детального обґрунтування причини посилання на конкретну торгову марку/модель/виробника в Додатку №5 до Тендерної документації несе в собі загрозу порушення положень чинного законодавства, що регулює порядок здійснення публічних закупівель, зменшує коло учасників, які мали б змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеження конкуренції. Враховуючи викладене та керуючись ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, вимагаємо: 1.Внести зміни до Тендерної документації на закупівлю UA-2023-03-09-007460-a за предметом Послуги із заправки картриджів та поточного ремонту комп'ютерної оргтехніки (для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у Вінницькій області) згідно коду за ДК 021:2015: 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до закупівель Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ). Вашу вимогу розглянуто та повідомляємо, що Замовником, у відповідності до вимог пункту 51 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» буде внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА!

Номер: 409ac12c586342e3800a144f32e3eeff
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-09-007460-a.b1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА!
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику. 09.03.2023 року тендерним комітетом ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ) було оголошено про відкриті торги на закупівлю UA-2023-03-09-007460-a за предметом Послуги із заправки картриджів та поточного ремонту комп'ютерної оргтехніки (для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у Вінницькій області) згідно коду за ДК 021:2015: 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки». Під час аналізу Тендерної документації на закупівлю UA-2023-03-09-007460-a за предметом Послуги із заправки картриджів та поточного ремонту комп'ютерної оргтехніки (для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у Вінницькій області) (далі – Тендерна документація) було встановлено не відповідність окремих положень вимогам чинного законодавства. П. 2 додатку 2 до Тендерної документації вимоги щодо наявністі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначено: «Довідка оформлюється на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для , надання послуг за предметом закупівлі (не менше трьох). ОБОВ’ЯЗКОВА НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКА ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ ТЕХНІК-ПРОГРАМІСТА АБО ІНЖЕНЕРА-ПРОГРАМІСТА. На підтвердження кваліфікації працівників, учасник в складі пропозиції надає документи про освіту з відповідною спеціальністю кожного працівника зазначеного в довідці. Документи, що підтверджують наявність трудових або інших відносин між учасником та особами, зазначеними в довідці, а саме: копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника) або накази про прийняття на роботу таких осіб або копії відповідних угод.» Підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, яких замовник бажає побачити у штаті учасника, НЕ МАЄ ЖОДНОГО ВІДНОШЕННЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Послуги із заправки картриджів та поточного ремонту комп'ютерної оргтехніки (для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у Вінницькій області) згідно коду за ДК 021:2015: 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки». Просимо Замовника обгрунтувати наявність таких спеціалістів в штаті учасника, яку саме кваліфікацію повинен мати ТЕХНІК-ПРОГРАМІСТ АБО ІНЖЕНЕР-ПРОГРАМІСТ, які він має виконувати фукціональні обов’язки при наданні послуг із заправки картриджів? Яка необхідність встановлення вимоги щодо обов'язковості наявності зазначених вище працівників в учасника, у тому чисті, у наведеній кількості, враховуючи предмет закупівлі? Враховуючи викладене, виконати зазначену умову можуть лише ті суб'єкти господарювання, у яких в шаті наявні саме описані в Документації працівники в передбаченій Замовником кількості, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги порушують принципи здійснення закупівель - недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене та керуючись ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, вимагаємо: 1.Внести зміни до Тендерної документації на закупівлю UA-2023-03-09-007460-a за предметом Послуги із заправки картриджів та поточного ремонту комп'ютерної оргтехніки (для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у Вінницькій області) згідно коду за ДК 021:2015: 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до закупівель Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ). Вашу вимогу розглянуто та повідомляємо, що Замовником, у відповідності до вимог пункту 51 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» буде внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено