-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-95 по талонах та/або скретч картках та/або паливних картках)
Бензин А-95 (по талонах та/або скрейтч-картах номіналом 10 літрів та/або паливних картках) - 27 000л. Дизельне паливо (по талонах та/або скрейтч-картах номіналом 10 літрів та/або паливних картках) - 34 000л.
Торги відмінено
2 939 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 699.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 699.95 UAH
Період оскарження:
09.03.2023 11:51 - 17.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні положення
Номер:
abc21b3a6b8d4b67b024cd482f614cc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-09-003998-a.b4
Назва:
Дискримінаційні положення
Вимога:
Керуючись абз.2 п.51 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. (надалі-Постанова), відповідно до якого юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, звертаємось із вимогою щодо внесення змін в положення тендерної документації:
Пп.3.6.10 .п.6 розділу тендерної документації встановлює вимогу щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки. Дана вимога носять дискримінаційний характер, що суттєво обмежує коло потенційних учасників, враховуючи специфіку предмета закупівлі. Керуючись умова оголошеної закупівлі, предметом є товар, а саме: автомобільний бензин А-95, дизельне паливо, способом отримання якого є реалізація талонів на АЗС, предметом не є роботи чи послуги, на основі якого положення чинного законодавства України замовник вимагає вищезазначений документ, яка норма законодавства встановлює обов’язок надання його Постачальникам палива, замовник закуповує товар чи послуги/роботи? Яким чином даний дозвіл підтвердить відповідність товару технічним характеристикам, передбаченим Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», чи як наявність даного дозволу вплине на отримання палива на АЗС?
Окрім цього, учасник повинен надати документальне підтвердження наявності офіційного представництва у Рівненській області із зазначенням адреси його місцезнаходження (надати документи на право власності або оренди або користування приміщення/офісу). На якій підставі Замовник встановлює вимогу щодо наявності офісу, предметом є товар, способом отримання -талони, місце реалізації талонів-АЗС, Замовник має можливість отримати талони на АЗС із залученням працівників Учасника -менеджерів, які обслуговують замовника відповідно до умов договору, у кладеного за результатами торгів, яким чином наявність офісу підтверджує відповідність технічним характеристикам товару і створює гарантії добросовісності учасника.
Додатково інформуємо, що вищезазначені положення тендерної документації суперечать п.29 Постанови: « У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються».
Тобто, положення тендерної документації суперечить базовим принципам здійснення публічних закупівель, встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» серед яких: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2023 11:04
Вирішення:
Шановний Учасник, на Вашу вимогу можу повідомити, що п. 3.6.10. розділу 6. тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки.
Дана вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації Учасників, бо у відповідності до вимог чинного законодавства, Закону України «Про охорону праці» всі АЗС повинні отримати вищевказані дозволи. Так як, кінцевою метою закупівлі є заправка пальним техніки Замовника, шляхом реалізації талонів на АЗС, то зазначена вимога є доречною. Наявність даних дозволів підтверджує те, що на АЗС запропонованих Учасником дотримуються чинних вимог з охорони праці, що в свою чергу передбачає безпеку для особового складу і техніки Замовника під час заправки пальним на АЗС та безпечного зберігання пального Замовника на АЗС Учасника. Тому, Ваша вимога в цій частині залишається без задоволення.
На Вашу вимогу щодо другого питання, можу повідомити, що 3.6.13. розділу 6. тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності офіційного представництва у Рівненській області із зазначенням адреси його місцезнаходження (надати документи на право власності або оренди або користування приміщення/офісу).
В зв’язку з тим, що Замовник буде закуповувати товар (талони та/або скретч картки та/або паливні картки) поступово, при наявності бюджетного фінансування, а кожна закупівля має супроводжуватися, разом з відпуском товару, одночасним наданням (виписуванням) Замовнику рахунка на оплату товару та накладної, Замовником в тендерній документації, передбачено, наявність офіційного представництва у Рівненській області з наявним приміщенням. В тендерній документації Замовник не забов’язує Учасника мати окремий офіс, тому приміщення офіційного представництва може бути на території об’єкту відпуску пального, а саме АЗС у Рівненській області із зазначенням адреси його місцезнаходження, тому зазначена вимога не може бути дискримінаційною, чи такою що обмежує коло потенційних учасників. Це необхідно для правовідносин, відповідно до яких одна особа (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов'язки.
Вищевказана вимога не суперечить п.29 Постанови КМУ № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» оскільки Замовник не вимагає від Учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям передбаченим пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, Ваша вимога в цій частині залишається без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Відповідність технічним характеристикам
Номер:
2fab79c8554541dfa153e64250622c87
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-09-003998-a.a3
Назва:
Відповідність технічним характеристикам
Вимога:
Шановний Замовник у тд в п3.6.6. Ви внесли зміни після запитання, яку кількість АЗС має запропонувати Учасник на території України, а саме надати Довідку в довільній формі, яка містить відомості про місце розташування та кількість АЗС (заправок партнерів) на території України (не менше 1 АЗС в кожній з областей України, крім областей з окупованими Російською Федерацією територіями), на території міста Рівне і Рівненського району (не менше 2 АЗС в м. Рівне та/або на відстані не більше 5 км до м. Рівне) з переліком таких АЗС, тобто Учаснику потрібно надати (не менше 1 АЗС в кожній з областей України, крім областей з окупованими Російською Федерацією територіями), хоча Ви являєтесь структурним підрозділом саме в Рівненській області, в кожній області є свій структурний підрозділ. Аналітика закупівель показує, що в інших областях не вимагають забезпечення по всій Україні, а тільки в межах їх областей, іноді зазначають крім областей в яких знаходяться структурні підрозділи мати в наявності хоча б одну АЗС по трасі на Київ. Дуже дивним здається внесення таких змін з Вашої сторони, адже потенційна вимога сильно обмежує коло потенційних Учасників, що зменшує ефективність та прозорість такої закупівлі. Тому звертаємося з вимогою проаналізувати необхідність такої вимоги та за можливості зменшити необхідність мати Учаснику не менше однієї АЗС в кожній області, ми розуміємо що може виникати необхідність поїзди в Київ, але забезпечення АЗС в кожній області носить свідомо обмежуючий характер та обмежує коло потенційних Учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2023 16:36
Вирішення:
Шановний Учасник, щодо Вашої вимоги можемо повідомити наступне що у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в тендерній документації зазначає предмет закупівлі з описом своїх потреб, необхідних характеристик, які планується закупити.
В зв’язку з тим що співробітники та техніка 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області неодноразово залучалися і можуть залучатися в майбутньому під час службових відряджень в інші області України, а також в складі зведених загонів що утворюються як тимчасові формування шляхом залучення із штатних підрозділів ДСНС частини особового складу і працівників пожежної, аварійно-рятувальної, інженерної техніки, техніки служб забезпечення для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій і пожеж на території України та за її межами. Необхідність таких відряджень збільшилася в зв’язку з збройною агресією Російської Федерації.
Тому для забезпечення постійної готовності до дій за призначенням в тендерну документацію було внесено вимогу, щодо надання Учасником (п.3.6.6. Довідки в довільній формі, яка містить відомості про місце розташування та кількість АЗС (заправок партнерів) на території України (не менше 1 АЗС в кожній з областей України, крім областей з окупованими Російською Федерацією територіями), на території міста Рівне і Рівненського району (не менше 2 АЗС в м. Рівне та/або на відстані не більше 5 км до м. Рівне) з переліком таких АЗС).
Також можемо повідомити що Замовник не має повноважень щодо контролю закупівель в інших областях в системі ДСНС, адже кожна юридична особа проводить закупівлі самостійно враховуючи свої потреби.
Наша вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації Учасників так як Замовник не ставить вимоги щодо наявності тільки власних або орендованих АЗС, а допускає Учасників з наявними АЗС партнерів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Стосовно ліцензії на зберігання
Номер:
a9e3d182c49746cfaae287a154bdd9ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-09-003998-a.a2
Назва:
Стосовно ліцензії на зберігання
Вимога:
Шановний замовник, вами не об’єктивно витлумачено положення ст. 15 Закону №481!
Так, згідно ст. 15 Закону №481 зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.
В той же час Статтю 15 доповнено новою частиною згідно із Законом № 2628-VIII від 23.11.2018 і ЗГІДНО норм тіє ж статті 15 Суб’єкт господарювання МАЄ ПРАВО ЗБЕРІГАТИ пальне БЕЗ ОТРИМАННЯ ЛІЦЕНЗІЇ НА ПРАВО ЗБЕРІГАННЯ ПАЛЬНОГО В місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи МІСЦЯХ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ПАЛЬНИМ, на які отримані відповідні ліцензії.
Отже законодавцем передбачено ЗАКОННЕ право для суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право роздрібної торгівлі на місця роздрібної торгівлі, ЗБЕРІГАТИ пальне БЕЗ ОТРИМАННЯ ЛІЦЕНЗІЇ НА ПРАВО ЗБЕРІГАННЯ ПАЛЬНОГО у місцях РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ПАЛЬНИМ, на які отримані відповідні ліцензії.
Відтак, Учасник МОЖЕ забезпечити зберігання придбаного Замовником товару (на АЗС, де буде здійснюватися відпуск товару) НА ПІДСТАВІ НАЯВНОЇ ЛІЦЕНЗІЇ НА ПРАВО РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ до моменту його отримання останнім, оскільки Замовник буде забирати свій товар з АЗС поступово.
У зв’язку із вищевказаним, задля дотримання принципів публічних закупівель, з метою максимальної ефективності проведення процедури закупівлі, просимо Вас внести зміни у тендерну документацію, (а саме вказати, що учасники повинні надати на вказані АЗС ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі та (за наявності) ліцензію на право зберігання пального) і, тим самим, передбачити можливість участі у даній закупівлі ВСІХ учасників, в тому числі тих, які на законних підставах отримали ліцензію на право роздрібної торгівлі і не отримували ліцензії на зберігання, так як згідно чинного законодавства мають право зберігати пальне без отримання ліцензії на зберігання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2023 14:29
Вирішення:
Шановний Учасник, за для дотримання принципів публічних закупівель, з метою максимальної ефективності проведення процедури закупівлі, конкуренції серед учасників, максимальної відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель не допускаючи приводів для оскарження закупівлі при винекненні спірного питання нами внесено зміни в тендерну документацію, а саме п.3.6.12. викладено в новій редакції (Копію діючої ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на кожну запропоновану АЗС).
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційної вимоги
Номер:
8d677a7b5cac484eaa6a14506f1e6df9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-09-003998-a.b1
Назва:
Усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний замовник!
Згідно п. 3.6.12 тендерної документації: Для підтвердження можливості поставки товару та законності здійснення господарської діяльності, учасник повинен надати: Копію діючої ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним ТА копію діючої ліцензії на право зберігання пального на кожне місце зберігання (на кожну запропоновану АЗС);
Звертаємо Вашу увагу на те, що така вимога суперечить нормам чинного законодавства та обмежує право на участь у даній закупівлі Учасників, які мають законне право не отримувати ліцензію на зберігання палива в місцях роздрібної торгівлі, на які отримана ліцензія на право роздрібної торгівлі згідно норм чинного законодавства України, а саме:
Посилання на норми чинного законодавства:
1) ст 15 ЗУ "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/481/95-%D0%B2%D1%80#n20)
2) Лист ДЕРЖАВНОЇ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ 30.05.2019 № 17014/7/99-99-12-01-01-17 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v7014872-19#Text)
Така вимога штучно обмежує конкуренцію та є протиправною.
Відтак просимо Вас внести зміни і привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.03.2023 08:37
Вирішення:
Шановний Учасник, повідомляємо, що Замовник встановив вимогу щодо наявності ліцензій відповідно до того як цього вимагає Законодавство України, а саме Закону України від 19.12.95 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі по тексту – Закон №481). Учасник має забезпечити зберігання придбаного Замовником товару (на АЗС, де буде здійснюватися відпуск товару) до моменту його отримання останнім, оскільки Замовник буде забирати свій товар з АЗС поступово. Згідно аб. 56. ст. 1 Закону №481 зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик. Постачальник буде зберігати реалізоване (продане) пальне, тобто пальне Замовника (буде здійснювати діяльність зі зберігання пального). А згідно ст. 15 Закону №481 зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії. Отже, Учасник повинен надати ліцензію на право зберігання пального на АЗС, яка буде ним запропонована. Також зазначаємо, що листи ДФСУ мають індивідуальний характер, адже містять відповідь на конкретний запит для того суб’єкта господарювання, який надавав цей запит і стосуються лише його і немають загального характеру. Крім того Закон №481 чітко регулює питання ліцензування, де зазначено зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії. Отже вимога про наявність ліцензії на право зберігання пального жодним чином не є дискримінацією по відношенню до учасників закупівлі, дана вимога не суперечить нормам чинного законодавства та не обмежує право на участь у даній закупівлі Учасників.
Статус вимоги:
Відхилено