• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо птиці (м’ясо курей)

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2023 11:30 - 16.03.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога до тендерної документації

Номер: aca3d050bda04e87a5c4716b83ea60eb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-09-003513-a.c3
Назва: Вимога до тендерної документації
Вимога:
Керуючись статтею 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Законом України «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон) та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) (далі – Особливості) вимагаємо внести зміни до Тендерної документації в частинах, що порушують основні принципи здійснення публічних закупівель (недискримінація учасників а рівне ставлення до них): 1) Додаток до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ - в частині вищезазначеного додатку Замовник вимагає: «1. Копію або оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019, виданий на ім'я Учасника, діючий на момент подання. 2. Копію або оригінал сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) діючий на момент подання та виданий на ім'я Учасника, діючий на момент подання.3. Копію або оригінал сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2015 виданий на ім'я Учасника діючий на момент подання. Сертифікат повинен бути виданий органом iз сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім'я Учасника, який є чинним до кінця строку поставки товару (виконання роботи, надання послуги). Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, з наданням документів, що підтверджують акредитацію цієї установи, при цьому атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі.4. Копію або оригінал сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 або ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) виданий на ім'я Учасника, діючий на момент подання. 5. Копію або оригінал сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2009) виданий на ім'я Учасника, діючий на момент подання.», необхідно звернути увагу замовника на те, що керуючись Сферою засування деяких ISO : «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП), а також містить настанови щодо їх застосування, щоб дати змогу організації створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігаючи травмам і погіршенню стану здоров’я, що пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ, та активно вдосконалюючи свої показники діяльності у сфері ОЗіБП.». У деяких постачальників (у Скаржника також) відсутня діяльність з виробництва, що підтверджується, відповідно класифікації видів економічної діяльності (КВЕД-2010), що можливо перевірити в публічному, вільному доступі Виписок з єдиного Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, враховуючи практику Антимонопольного комітету України в сфері публічних закупівель та успішного публічного оскарження даного факту, наприклад, рішення колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021, оголошення № UA-2021-04-29-001781-a та інші, вимагаємо даний пункт викласти в такій редакції: «2. Оригінал дійсного сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), що виданий на ім’я учасника, виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, який є чинним до кінця строку поставки товару. 3. Оригінал дійсного сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), що виданий на ім’я учасника виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, який є чинним до кінця строку поставки товару. 4. Оригінал дійсного сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO9001:2015, IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання, транспортування та торгівлі харчовими продуктами. Всі 3 сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі.» - в частині вищезазначеного додатку Замовник вимагає: « 1) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо матеріалів спожиткового паковання запропонованої учасниками продукції; 4)Ветеринарні документи видаються на продукти, що підлягають ветеринарному контролю. Згідно зі ст. 32 Закону № 2498 до таких документів належать: ветеринарне свідоцтво при переміщенні на території України; ветеринарна довідка, якщо продукція переміщується в рамках адміністративного району.» враховуючи вимоги статті 32 Закону України від 25.06.92 № 2498-XII «Про ветеринарну медицину» визначені вимоги для виробників та отримання ветеринарних довідок для продукції яка буде використана у виробничому процесі, а саме до забою та до виготовлення готової продукції та отримання декларації якості та/або виробника, що підтверджує якість уже готової тушки, саме з цієї причини дані вимог повинні бути виключені. - в частині вищезазначеного додатку Замовник вимагає підтвердження відсутності вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що суперечить останнім змінами внесених від 17.02.2023 року Постановою Кабінету Міністрів України № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», вимагає вилучити та привести у відповідність до чинного законодавства пункти для підтвердження інформації відсутності підстав для відхилення Учасника. Маємо надію, що дані вимоги це прикра технічна помилка, а не усвідомлена дискримінація або намагання усунення окремих учасників. У разі незадоволення даної вимоги будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України для забезпечення неупередженої оцінки тендерних пропозицій та дотримання принципів публічних закупівель. Керуючись статтею 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Законом України «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон) та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) (далі – Особливості) вимагаємо внести зміни до Тендерної документації в частинах, що порушують основні принципи здійснення публічних закупівель (недискримінація учасників а рівне ставлення до них): 1) Додаток до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ - в частині вищезазначеного додатку Замовник вимагає: «1. Копію або оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019, виданий на ім'я Учасника, діючий на момент подання. 2. Копію або оригінал сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) діючий на момент подання та виданий на ім'я Учасника, діючий на момент подання.3. Копію або оригінал сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2015 виданий на ім'я Учасника діючий на момент подання. Сертифікат повинен бути виданий органом iз сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім'я Учасника, який є чинним до кінця строку поставки товару (виконання роботи, надання послуги). Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, з наданням документів, що підтверджують акредитацію цієї установи, при цьому атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі.4. Копію або оригінал сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 або ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) виданий на ім'я Учасника, діючий на момент подання. 5. Копію або оригінал сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2009) виданий на ім'я Учасника, діючий на момент подання.», необхідно звернути увагу замовника на те, що керуючись Сферою засування деяких ISO : «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП), а також містить настанови щодо їх застосування, щоб дати змогу організації створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігаючи травмам і погіршенню стану здоров’я, що пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ, та активно вдосконалюючи свої показники діяльності у сфері ОЗіБП.». У деяких постачальників (у Скаржника також) відсутня діяльність з виробництва, що підтверджується, відповідно класифікації видів економічної діяльності (КВЕД-2010), що можливо перевірити в публічному, вільному доступі Виписок з єдиного Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, враховуючи практику Антимонопольного комітету України в сфері публічних закупівель та успішного публічного оскарження даного факту, наприклад, рішення колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021, оголошення № UA-2021-04-29-001781-a та інші, вимагаємо даний пункт викласти в такій редакції: «2. Оригінал дійсного сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), що виданий на ім’я учасника, виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, який є чинним до кінця строку поставки товару. 3. Оригінал дійсного сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), що виданий на ім’я учасника виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, який є чинним до кінця строку поставки товару. 4. Оригінал дійсного сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO9001:2015, IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання, транспортування та торгівлі харчовими продуктами. Всі 3 сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі.» - в частині вищезазначеного додатку Замовник вимагає: « 1) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо матеріалів спожиткового паковання запропонованої учасниками продукції; 4)Ветеринарні документи видаються на продукти, що підлягають ветеринарному контролю. Згідно зі ст. 32 Закону № 2498 до таких документів належать: ветеринарне свідоцтво при переміщенні на території України; ветеринарна довідка, якщо продукція переміщується в рамках адміністративного району.» враховуючи вимоги статті 32 Закону України від 25.06.92 № 2498-XII «Про ветеринарну медицину» визначені вимоги для виробників та отримання ветеринарних довідок для продукції яка буде використана у виробничому процесі, а саме до забою та до виготовлення готової продукції та отримання декларації якості та/або виробника, що підтверджує якість уже готової тушки, саме з цієї причини дані вимог повинні бути виключені. - в частині вищезазначеного додатку Замовник вимагає підтвердження відсутності вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що суперечить останнім змінами внесених від 17.02.2023 року Постановою Кабінету Міністрів України № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», вимагає вилучити та привести у відповідність до чинного законодавства пункти для підтвердження інформації відсутності підстав для відхилення Учасника. Маємо надію, що дані вимоги це прикра технічна помилка, а не усвідомлена дискримінація або намагання усунення окремих учасників. У разі незадоволення даної вимоги будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України для забезпечення неупередженої оцінки тендерних пропозицій та дотримання принципів публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня Шановний Учасник! Ваші вимоги були розглянуті, у зв'яку значними обсягами вимог щодо змін до тендерної документації, а також оновленими змінами законодавства у сфері публічних закупівель: Постанова КМУ від 17 лютого 2023 р. № 157 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 котрі не були враховані при затвердженні тендерної документації УО. Зміни будуть внесенні найближчим часом, слідкуйте за змінами. Дякуємо
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

встановлення дискримінаційних умов

Номер: a2dd3525955940ffa0e3a5f20d92ac34
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-09-003513-a.c2
Назва: встановлення дискримінаційних умов
Вимога:
Керуючись статтею 5«Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Законом України «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон) та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) (далі – Особливості) вимагаємо внести зміни до Тендерної документації в частинах, що порушують основні принципи здійснення публічних закупівель (недискримінація учасників а рівне ставлення до них): 1) Додаток до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ - в частині вищезазначеного додатку Замовник вимагає:«документ, який підтверджує проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки медичних і фармацевтичних працівників та документ який підтверджує присвоєння кваліфікаційної категорії особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту до проведення дезінфекційних робіт. • особисту медичну книжку особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду, та/або довідку яка підтверджує проходження медогляду особи суб’єкта господарювання (дезінфектора) за підписом уповноваженої особи. • документ який підтверджує статус та повноваженнясуб’єктагосподарюваннящоздійснюєдезінфекційнуобробкуавтотранспортнихзасобів.» вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною в даній редакції, враховуючи практику Антимонопольного комітету України в сфері публічних закупівель, наприклад, рішення колегії № 2401-р/пк-пз від 07.02.2022 оголошення UA-2021-12-24-006832-c, де чітко визначено, що контроль за відповідальністю дезінфектора несе юридична особа даний дезінфектор працює і підпадає тільки під їх компетенцію, саме томе пропонуємо або виключити дану дискримінаційну вимогу, або викласти її в такій редакції: «У разі якщо учасник сам проводить дезінфекцію автотранспортних засобів надати: - документ, який підтверджує проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки медичних і фармацевтичних працівників та документ який підтверджує присвоєння кваліфікаційної категорії особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту до проведення дезінфекційних робіт. • особисту медичну книжку особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду, та/або довідку яка підтверджує проходження медогляду особи суб’єкта господарювання (дезінфектора) за підписом уповноваженої особи. • документ який підтверджує статус та повноваження суб’єкта господарювання що здійснює дезінфекційну обробку автотранспортних засобів.» - в частині вищезазначеного додатку Замовник вимагає: «…..Учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджує трудові відносини між учасником та працівниками та/або перевізником (який залучається до виконання робіт) та працівниками, а саме: повідомлення про прийняття працівника на роботу та квитанцію про отримання даног оповідомлення відповідним органом державної податкової служб», керуючись Вимога для роботодавців повідомляти ДПС про прийняття працівників на роботу встановлена ч. 3 ст. 24 КЗпП. Виконати цейобов’язок треба до початку роботи працівника згідно із постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413 (далі – Порядок № 413) (із змінави та доповненнями). В цьому ж документі наведено й форму Повідомлення про прийняття працівникана роботу (далі – Повідомлення) в якій визначено лише дата початку роботи даного працівника і ніяким чином не відображається те що даний працівник на дату подання тендерної пропозиції ще працює на даному підприємстві, саме тому необхідно виключити дану вимогу. в частині вище зазначеного додатку Замовник вимагає:«Копії аналогічних договорів завірени хналежних чином за 2020-2022 роки ( не менше трьох договорів за 2020 рік, 2021 рік, 2022 рік). Не менше трьох листів-відгуків за період 2020-2022 років від комунальних некомерційних підприємств або від органів державної влади та місцевого самоврядування.» необхідно зауважити, що враховуючи практику рішень Антимонопольного комітету України, наприклад, Рішення Колегії № 19908-р/пк-пз від 01.09.2021, оголошення № UA-2021-08-06-011664-a, або Рішення Колегії № 20380-р/пк-пз від 07.09.2021, оголошення № UA-2021-08-13-002486-b пропонуємо викласти дану вимогу в такій редакції: «На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір поставки/купівлі/продажу того ж товару (надання послуг, виконання робіт), що є предметом даної закупівлі, в якому учасник виступає продавцем/постачальником тощо, за кодом ДК»; У разі незадоволення даної вимоги будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України для забезпечення неупередженої оцінки тендерних пропозицій та дотримання принципів публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня Шановний Учасник! Ваші вимоги були розглянуті, у зв'яку значними обсягами вимог щодо змін до тендерної документації, а також оновленими змінами законодавства у сфері публічних закупівель: Постанова КМУ від 17 лютого 2023 р. № 157 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 котрі не були враховані при затвердженні тендерної документації УО. Зміни будуть внесенні найближчим часом, слідкуйте за змінами. Дякуємо
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Усунення дискримінаційних умов

Номер: 46f53423a385446ca727a8f8695cd779
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-09-003513-a.c1
Назва: Усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Керуючись статтею 5«Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Законом України «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон) та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) (далі – Особливості) вимагаємо внести зміни до Тендерної документації в частинах, що порушують основні принципи здійснення публічних закупівель (недискримінація учасників а рівне ставлення до них): 1) Додаток до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ - в частині пункту 1 вищезазначеного додатку Замовник вимагає:«Акт(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерствааграрноїполітики та продовольстваУкраїнивід 08.08.2019 № 447), виданий(і) на потужності, якібудутьзадіяні в процесівиконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі. Терміни проведення заходу контролю повинні відповідати п. 5 розділу Ш, ст. 18 Закону Українивід 18.05.2017 № 2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про .харчовіпродукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, виданий(і) не раніше 2022року» - необхідно зауважити, що Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 втратив чинність згідно з наказом Міністерства економіки України від 21 січня 2022 року N 143-22 – тобто дану вимогу виконати неможливо враховуючи вимоги ЧИННОГО законодавства, саме тому вимагаємо викласти дану вимогу в такій редакції: «Акт(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданий(і) на потужності, які будуть задіяні в процесі виконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі, виданий(і) не раніше 2022 року» - в частині пункту 3 вищезазначеного додатку Замовник вимагає: «3. Протокол проведення дослідження іонізуючого випромінювання, на транспортний засіб, виданий на ім’я учасника або перевізника або виробника не раніше третього кварталу 2022 року.» - звертаємо увагу Замовника, що дана форма 420/о «Протокол проведення дослідження іонізуючого випромінювання, на транспортний засіб», затверджена наказом МОЗ України від 21.04.1999 року № 91 «Про атестацію санітарних лабораторій підприємств і організацій з метою надання їм права проведення санітарно-гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу для атестації робочих місць за умовами праці» втратила чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я № 283 від 19.02.2018, тобто надати даний протокол не можливо, але враховуючи Державні гігієнічні норми ДГН 6.6.1. - 6.5.061-2000 «Радіаційний захист від джерел потенційного опромінення (НРБУ-97/Д-2000)» та вимога наказу МОЗ України від 02.02.2005 № 54 «Про затвердження державних санітарних правил "Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України", саме тому вимагаємо даний пункт викласти в такій редакції: «3. Протокол або інший документ що підтверджує проведення дозиметричних вимірів, на транспортний засіб, виданий на ім’я учасника або перевізника або виробника не раніше четвертого кварталу 2022 року»; - в частині вищезазначеного додатку Замовник вимагає: «Кількість необхідного персоналу, а саме водіїв повинна становити не менше трьох осіб.**» - це є дискримінаційна вимога, що підтверджується неодноразовими рішеннями Антимонопольного комітету України, а саме рішення № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018 закупівля UA-2018-08-27-000371-a, або рішення № 9941-р/пк - пз від 26.09.2018 закупівля UA-2018-08-27-001135-c, рішення № 14091-р/пк-пз 21.07.2020, UA-2020-07-01-008104-a та інші, саме тому Замовник мусить внести зміни та видалити вимогу «не менше трьох водіїв» та викласти пункт в такій редакції: «кількість необхідного персоналу» - в частині вищезазначеного додатку Замовник вимагає: «У зв’язку з тим, що Замовником встановлено вимогу про наявність у Учасника не менше трьох транспортних засобів-рефрижераторів для безперебійного та якісного постачання товару, то відповідно водіїв-експедиторів також необхідно не менше трьох осіб» - саме в цьому пункті є 2 дискримінаційні вимоги, а саме чітке визначення кількості транспортних засобів, що підтверджується неодноразовими рішеннями Антимонопольного комітету України, наприклад, рішення Колегії № 20265-р/пк-пз від 06.09.2021, оголошення № UA-2021-08-03-007115-b та інші. Також вимога стосовно транспортних засобів - рефрижираторів є також дискримінаційною, керуючись пунктом 10 ДСТУ 3143:2013 М’ясо птиці (яке визначає сам замовник), керуючись Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», затвердженого № 2681-III від 13.09.2001 (із змінами та доповненнями) ніде не визначено чітко рефрижиратор. Тобто вимагаємо викласти пункту в такій редакції: «У зв’язку з тим, що Замовником встановлено вимогу про наявність у Учасника транспортних засобів-рефрижераторів, або ізотермічних фургонів, або інших транспортних засобів, що відповідають вимогам перевезення визначених продуктів харчування, для безперебійного та якісного постачання товару, то відповідно водіїв-експедиторів також необхідно не менше трьох осіб» Маємо надію, що дані вимоги це прикра технічна помилка, а не лобіювання інтересів окремих учасників. У разі незадоволення даної вимоги будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України для забезпечення неупередженої оцінки тендерних пропозицій та дотримання принципів публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня Шановний Учасник! Ваші вимоги були розглянуті, у зв'яку значними обсягами вимог щодо змін до тендерної документації, а також оновленими змінами законодавства у сфері публічних закупівель: Постанова КМУ від 17 лютого 2023 р. № 157 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 котрі не були враховані при затвердженні тендерної документації УО. Зміни будуть внесенні найближчим часом, слідкуйте за змінами. Дякуємо
Статус вимоги: Задоволено