• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт палати №9 в Обласному лікувально-діагностичному гематологічному центрі КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" (8й поверх головного корпусу К-9) за адресою: вул. Менделєєва, 7 в м. Черкаси код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

469 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 690.00 UAH
Період оскарження: 08.03.2023 18:55 - 15.03.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга щодо відхилення

Номер: f3f417e91c9d4427977487364c5f9d79
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-08-007702-a.a1
Назва: Скарга щодо відхилення
Скарга:
вих. № 12 від 11.04.2023 Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства публічних закупівель 03035, м. Київ, МСП-03680 вул.Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Фізична особа-підприємець Мельніченко Іван Юрійович 03037, м. Київ, вул. Кривоноса Максима, буд. 29, кв. 203 код за ДРФО: 3567412372 Тел. +380934099936 E-mail:Ivan.budperspektyva@gmail.com Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" код ЄДРПОУ: 02005639 Місцезнаходження: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Менделєєва, будинок 7 E-mail: apiasamoa@ukr.net № UA-2023-03-08-007702-a ID: d16719aa5e8d41dda4c7cc4c109a3adb СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги в частині дискваліфікації учасника - Фізична особа-підприємець Мельніченко Іван Юрійович вчинене уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" (надалі – Замовник) по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт палати №9 в Обласному лікувально-діагностичному гематологічному центрі КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" (8й поверх головного корпусу К-9) за адресою: вул. Менделєєва, 7 в м. Черкаси код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», за ідентифікатором UA-2023-03-08-007702-a, очікувана вартість закупівлі 469 000,00 грн. з ПДВ, за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі). Керуючись абзацом 3 пункту 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, Фізична особа-підприємець Мельніченко Іван Юрійович (надалі – ФОП Мельніченко Іван Юрійович, Скаржник) реалізує своє право на подання скарги. Закупівля відбулась без проведення електронного аукціону, кінцевий термін подачі пропозиції – 18-03-2023, 00:00, прийняли участь 2 суб’єкти господарювання: - ФОП Мельніченко Іван Юрійович, остаточна пропозиція - 381 449,03 грн. з ПДВ; - ПП "Тясмин-транс" - 422 100,00 грн. з ПДВ; Учасником - ФОП Мельніченко Іван Юрійович (далі за текстом – Скаржник) було запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію. Але Протоколом № 06/04/23 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.04.2023 було відхилено ФОП Мельніченко Іван Юрійович. Вважаємо, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «запобігання корупційним діям і зловживанням» а відтак наші права на рівну участь у закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником. Пропозицію ФОП Мельніченко Іван Юрійович було відхилено з таких підстав: 1. «Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Мельніченко Іван Юрійович, код 3567412372, з тих підстав, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Відповідно до Вимоги Замовника про усунення невідповідностей (Дата публікації: 04-04-23, 18:53:52) у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Мельніченко Іван Юрійович, код 3567412372 відсутні: 1) Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору/договорів за 2021-2022 рр, яка повинна включати інформацію щодо замовника (із зазначенням його найменування, адреси, та контактного телефону) реквізити договору, предмету договору, суми договору та суму виконаних робіт. 2) Скан-копія/копія аналогічного за предметом закупівлі договору/договорів, вказаних у довідці разом із копіями документів, що підтверджують виконання робіт (довідки про вартість виконаних робіт КБ-З); З) Позитивний відгук від замовника/замовників про якісне виконання робіт згідно договору, наведеного у довщщ. Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинен був усунути невідповідності в інформації та документах, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації, шляхом подання відповідних документів та інформації, що відсутні. Як вбачається з документів, поданих учасником на виконання вищевказаної вимоги замовника, учасник не виправив виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції, а саме: 1) п.3.2 Додатку 2 Тендерної документації передбачено вимогу про подання на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) скап-копію/копії аналогічного за предметом закупівлі договору/договорів, вказаних у довідці разом із копіями документів, що підтверджують виконання робіт. На виконання вказаної вимоги учасником подано: - сканкопію Договору №9-РМ на капітальний ремонт у адміністративному приміщенні, що знаходиться за адресою м.Біла Церква, м/р Гайок 145 (ремонт приміщення серверної), укладеного між учасником та ФОП Хільчевський Павло Іванович 5 вересня 2022 року, яким передбачено, що між сторонами укладено цей Договір закупівлі, предметом якого відповідно до п.1.1 та 1.2 Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ є послуги («1.1...оплатити надані Виконавцем послуги», «1.2 Місце надання послуг»). Відповідно до п.22 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозицііїпропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно з п.27 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об'єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам'яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об'єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об'єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Таким чином, предметом договору на виконання капітального ремонту можуть бути тільки роботи, з огляду на що поданий учасником договір не може розглядатися як аналогічний за предметом закупівлі, оскільки, як вже вказувалося вище, прямо вказує на послуги як предмет договору №9-РМ. - акт приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідку про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3) без дат складання та підписання сторонами відповідних документів. Відсутність дат оформлення поданих документів свідчить про неналежне іх оформлення, що має наслідком неможливість прийняття іх до розгляду замовником, а це, у свою чергу, означає неподання учасником документів, що підтверджують виконання робіт. 2) п.3.3. Додатку 2 Тендерної документації передбачено вимогу про подання на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) позитивного відгуку від замовника/замовників про якісне виконання робіт згідно договору, наведеного у довідці. На виконання вказаної вимоги учасником подано: - лист відгук, датований 2020 роком, згідно якого з учасником було укладено Договір №9-РМ у 2020 році і укладено такий договір на послуги. Таким чином, зі змісту вказаного документа вбачається його невідповідність ні поданим самим учасником документам (довідці та договору), ні вимогам, визначеним замовником. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ФОП Мельніченко Іван Юрійович, код 3567412372 підлягає відхиленню з підстав, передбачених абзацом четвертим підпункту 1 п.41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів Украіни від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». З даним рішенням не погоджуємось, та вважаємо, що Замовником незаконно було відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Відповідно до п. 3 Додатку 2 до тендерної документації про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалось надати «…3.1. Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору/договорів за 2021-2022 рр, яка повинна включати інформацію щодо замовника (із зазначенням його найменування, адреси, та контактного телефону) реквізити договору, предмету договору, суми договору та суму виконаних робіт. 3.2. Скан-копію/копії аналогічного за предметом закупівлі договору/договорів, вказаних у довідці разом із копіями документів, що підтверджують виконання робіт (довідки про вартість виконаних робіт КБ-3); 3.3. Позитивний відгук від замовника/замовників про якісне виконання робіт згідно договору, наведеного у довідці.». На виконання вимоги згідно п. 3 Додатку 2 до тендерної документації, Фізична особа-підприємець Мельніченко Іван Юрійович було надано файли «02.2. Аналогічний скан капремонт.pdf» та лист «Довідка щодо виконання аналогічного договору» (ст. 5 файлу «02. Довідки підтверджуючі кваліфікацію.pdf») від 16.03.2023 вих. № 3. Тобто ФОП Мельніченко Іван Юрійович було надано довідку з інформацією щодо замовника (із зазначенням його найменування, адреси, та контактного телефону) реквізити договору, предмету договору, суми договору та суму виконаних робіт. Та на підтвердження виконання даного договору надано договір на «Капітальний ремонт у адміністративному приміщенні, що знаходиться за адресою м. Біла Церква, м/р Гайок 145 (ремонт приміщення серверної)», Акт № б/н приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2022 року, Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2022 року та Лист-відгук про якісне виконання робіт. Звертаємо увагу, що вимогами тендерної документації, а саме: визначення термінології що таке «аналогічний договір», «капітальний ремонт» та «роботи» встановлено не було. Та додатково наголошуємо, вимогами тендерної документації не визначено, що аналогічний договір повинен бути аналогічним предмету закупівлі: за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» саме на роботи чи капітальний ремонт палати. Замовником було оголошено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт палати №9 в Обласному лікувально-діагностичному гематологічному центрі КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" (8й поверх головного корпусу К-9) за адресою: вул. Менделєєва, 7 в м. Черкаси код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та визначено предмет закупівлі згідно з Порядком визначення предмета закупівлі Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 № 708: «Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг». 04-04-23, 18:53:52 Замовником було опубліковано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (надалі – Повідомлення) з наступним текстом: «Відповідно до п.28 Особливостей, підпункту 2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у Додатку 2 до тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії та перелік документів, які учасник повинен надати для підтвердження своєї відповідності таким критеріям на виконання вимог статті 16 Закону. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Мельніченко Іван Юрійович, код 3567412372 відсутні: 1) Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору/договорів за 2021-2022 рр, яка повинна включати інформацію щодо замовника (із зазначенням його найменування, адреси, та контактного телефону) реквізити договору, предмету договору, суми договору та суму виконаних робіт. 2) Скан-копію/копії аналогічного за предметом закупівлі договору/договорів, вказаних у довідці разом із копіями документів, що підтверджують виконання робіт (довідки про вартість виконаних робіт КБ-3); 3) Позитивний відгук від замовника/замовників про якісне виконання робіт згідно договору, наведеного у довідці. Звертаю вашу увагу, що відповідно до п.22 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Таким чином, аналогічним за предметом закупівлі договором є договір про закупівлю, укладений відповідно до порядку та вимог, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Керуючись п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, згідно з яким: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник повинен усунути невідповідності в інформації та документах, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації, шляхом надання відповідних документів та інформації, що відсутня, в порядку та строки, визначені чинним законодавством». Додатково звертаємо увагу, що згідно з п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. ФОП Мельніченко Іван Юрійович на виконання Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надано «Лист-роз՚яснення щодо усунення невідповідностей» від 05.04.2023 № 2 та 1. аналогічний за предметом закупівлі договір: «Капітальний ремонт у адміністративному приміщенні, що знаходиться за адресою м. Біла Церква, м/р Гайок 145 (ремонт приміщення серверної). 2. із копіями документів, що підтверджують виконання робіт (довідки про вартість виконаних робіт КБ-3) - Акт № б/н приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2022 року, Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2022 року та 3. Лист-відгук про якісне виконання робіт. Таким чином вимогу відповідно до п. 3 Додатку 2 тендерної документації виконано та інформацію надано в повному обсязі. Виходячи із вищезазначеного, Замовником було оприлюднено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей саме з акцентом на те, що Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Та з інформацією про те, що аналогічним за предметом закупівлі договором є договір про закупівлю, укладений відповідно до порядку та вимог, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що у вимозі не було зазначено, що аналогічний договір повинен бути саме на роботи та те, що в аналогічному договорі взагалі не повинно бути посилань на «послуги». В тому числі у Повідомленні не зазначено, що формулювання «місце надання послуг» не відноситься до капітального ремонту, тобто виконання робіт. Вимог щодо оформлення акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та до довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) не містилось у Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей. Та так само Повідомлення не містило інформації щодо року формування листа-відгуку. Виходячи із вищесказаного, наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та була неправомірно відхилена Замовником. Всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників: відхиленні нашої тендерної пропозиції, яка відповідає всім умовам тендерної документації, та щодо якої відсутні підстави для відхилення згідно абз. 4 пп. 1 п. 41 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні нашої тендерної пропозиції, при її відповідності всім вимогам тендерної документації, що призвели до неможливості нашого підприємства стати переможцем цієї закупівлі, чим порушенні наші права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. тендерний комітет/Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет/Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок ігнорувати очевидне невиконання вимог за тендерною документацією учасником процедури закупівлі. Тендерний комітет/Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України. Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 72, 73, 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Підсумовуючи все зазначене вище, уповноважена особа Замовника грубо порушила порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку. На підставі положень п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зазначаю про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями: ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення по відхилення тендерної пропозиції ФОП Мельніченко Іван Юрійович.
Дата розгляду скарги: 20.04.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.04.2023 16:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.04.2023 16:30
Автор: ФОП Мельніченко Іван Юрійович, Мельніченко Іван 380934099936 I.Melnichenko01@gmail.com