• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 “15710000-8 Готові корми для сільсько-господарських та інших тварин” (Сухий корм для утримання службових собак)

Завершена

78 912.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 394.56 UAH
Період оскарження: 08.03.2023 16:13 - 16.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Ухиляння уповноваженої особи стосовно

Номер: 6566f644dff245f380728a11915bf003
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-08-007148-a.c6
Назва: Ухиляння уповноваженої особи стосовно
Вимога:
Згідно наданої Вами відповіді "... Вимоги до предмету закупівлі визначені на підставі того, що службові собаки, які утримуються в ГУНП у Вінницької області, тривалий час споживають корми зі складовими, зазначеними в технічній специфікації; заміна складових корму може призвести до відмови від споживання сухого корму з іншим типом харчування, диспепсії, алергії та кишкових захворювань." Вимога до предмету визначаються на підставах ДСТУ,ГОСТ,ТУ, а не на підставі вибагливості службових собак!! Згіднго проведеного нами аналізу за останній рік Ваших закупівель Ви ж кожен рік закуповуєте різний корм в тому числі з різним складом показників!!! Наприклад: 2020 році ви закупили Purina Dog Chow Adult Lamb (UA-2020-08-18-003045У 2021 році (UA-2021-07-07-004134-c) Ви закупили Josera JosiDog Active Цього року документація прописана під інший вид корму (Проаналізувавши складники вказані замовником в Додатку Технічних вимог а їх там більше 20ти, ми можемо виокремити, що це саме : JosiDog Agilo Sport.Це тоді не заміна складових корму???!!! Згідно проведеного аналізу вбачаємо склад злочину, а саме корупційні дії уповноваженої особи: 1.дискримінаційні умови тендерної документації та обмеження конкуренції 2.Умисне штучне розширення предмета закупівлі із зазначенням сукупності таких технічних або інших споживчих характеристик товару (послуг, робіт), яким відповідає лише один виробник. Шановний Замовнику! Уразі ігнорування наших вимог, ми подамо повідомлення в НАЗК про корупційні дії! А також подамо на моніторинг!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Відтак, Закон не забороняє замовнику вимагати від учасників характеристики товару які він вважає за необхідне включити для уточнення технічних та якісних характеристик. Відповідно до п. 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником передбачено що «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 5 до цієї тендерної документації. У цій тендерній документації всі посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні "…. "або еквівалент""». Підпунктом 1 п. 35 розділу VIII Інструкції з організації діяльності кінологічних підрозділів Національної поліції України, затвердженої наказом МВС України від 01.11.2016 №1145 (далі – Інструкція № 1145) визначено, що їжа для собак готується лише з доброякісних продуктів або використовується сухий корм класу «преміум» або «супер-преміум». Вимоги до предмету закупівлі, зазначені у додатку 5 до тендерної документації, повністю відповідають вимогам Інструкції № 1145. Корми із зазначеними складовими продають безліч юридичних та фізичних осіб підприємців; кількість корму з очікуваною вартістю закупівлі на умовах, зазначених в проєкті договору, може поставити будь-яка юридична чи фізична особа підприємець, яка має позитивні наміри його поставити. Враховуючи це Ваша вимога підлягає відхиленню. З повагою, Наталія Чорна.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Невідповідність

Номер: cc2f17c5f46a4e949de7e37a722b9974
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-08-007148-a.a5
Назва: Невідповідність
Вимога:
Шановні ГУНП у Вінницькій області! Просимо Вас віддати Вашу уповноважену особу на підвищення кваліфікації! Відколи закупівля на суму:78 912,00 з ПДВ це відкриті торги?! Вами розміщено Тендерна документацiя на сухий корм.docx о 16.13 для відкритих торгів!! Просимо внести зміни!!!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику. Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Кошторисні призначення у 2023 році на даний товар складають 220000,00 грн по ДК 021:2015: 15710000-8 — Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин, що перевищує визначені п.10 Особливостей граничну суму у 100 тис. гривень, тому замовником проводиться процедура відкритих торгів. При цьому закупівля здійснюється з врахуванням видатків відповідно до помісячного плану кошторисних призначень та потреб замовника. Враховуючи це, Ваша вимога підлягає відхиленню. З повагою, Наталія Чорна.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: a9a999b857cc4abda53d831d9fd2800f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-08-007148-a.a4
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовник! Згідно Додатку № 5Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для чого на поставку сухого корму копії документів, що підтверджують право власності (або користування) відповідними виробничими обладнанням та приміщенням (цеху)? Якщо ми товар не виробляєм, а продаємо в готовому вигляді замовнику? Ви хочете зберігати 558 кг на складі? Для чого Вам приміщення якщо це одноразова поставка???
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Ваша вимога щодо матеріально-технічної бази та технологій задоволена в повному обсязі. Відповідні зміни внесені до додатку 2 тендерної документації. При цьому звертаю Вашу увагу, що відповідно до Додатку 4 до тендерної документації (п.5.1 проєкту договору) строк (термін) поставки (передачі) товарів: буде здійснюватися окремими партіями (до 200кг) відповідно до заявок замовника (протягом 24 годин від усної заявки замовника) протягом терміну дії договору, в залежності від його фактичної потреби в робочі та вихідні (святкові) дні до 18:00 години робочого дня, що передує дню запланованої передачі продукції. Тобто, поставка товару здійснюється продавцем в залежності від використання наявного товару та наявного фінансування Замовника. З повагою, Наталія Чорна.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Відсутність можливості для учасників запропонувати еквівалент продукції

Номер: e1d1a0789ed44e62986c000ceaded19f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-08-007148-a.c3
Назва: Відсутність можливості для учасників запропонувати еквівалент продукції
Вимога:
У відповідності до Узагальненої практики Колегії АМКУ: типові причини оскарження закупівель, опублікованої на сайті АМКУ 21.10.2019 року, типовим порушенням Замовників, що призводять до можливості оскарження, зокрема, є «Відсутність можливості для учасників запропонувати еквівалент продукції.» Так, у додатку 5 Технічна специфікація, по складу характеристик близько 40 показників можна чітко зрозуміти що цей корм JosiDog і , не має можливості запропонувати еквівалент продукції. Замовником у тендерній документації встановлено характеристики предмета закупівлі, яким відпадає продукція одного виробника. Вважаємо дану вимогу Замовника дискримінаційною, яка порушує права Учасниківа саме вимоги частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», частини 4 статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме: недискримінація учасників та добросовісна конкуренція серед учасників. Просимо усунути дане порушення шляхом внесення змін до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до п. 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником передбачено що «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 5 до цієї тендерної документації. У цій тендерній документації всі посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні "…. "або еквівалент""». Враховуючи це Ваша вимога підлягає відхиленню. З повагою, Наталія Чорна.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Корупційний зговір!

Номер: 3b91fd762ce7417ab48cb9c5743c509f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-08-007148-a.b2
Назва: Корупційний зговір!
Вимога:
Шановний Замовнику! Із урахуванням необхідності дотримання ст. 3 Закону України при проведенні торгів за державні кошти, незалежно від їх суми, пропонуємо надати пояснення конкретно які еквіваленти можуть Вами розглядатись. Зазначимо, що наказом ДП"Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Корупційними складовими В додатку №2 між Замовником та заздалегідь обраним виконавцем! Отже , ваші вимоги мають дискримінаційний характер. Ви намагаєтесь просунути до перемоги певних представників, тому чітко прописали КОРМ під одного виробника та його представників .Краще одразу було в документації прописати назву організації чи ФОП, які повинні перемогти в торгах! Всі ці факти свідчать про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника із заздалегідь запланованим переможцем. Враховуючи вище наведене, ВИМАГАЄМО внести зміни в документацію, видалити дискримінаційні вимоги. В іншому випадку ми змушені будемо звернутися зі скаргою та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до п. 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником передбачено що «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 5 до цієї тендерної документації. У цій тендерній документації всі посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні "…. "або еквівалент""» Враховуючи це Ваша вимога підлягає відхиленню. З повагою, Наталія Чорна.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги!

Номер: 5c79a60c004846c087dc3f059a787424
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-08-007148-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги!
Вимога:
Шановний Замовнику! Очевидно, що публікація технічних вимог у такому вигляді – перелік геть усіх компонентів корма заздалегідь визначає переможця закупівлі – учасника, який запропонує саме такий корм. По-перше, дані технічні вимоги не відповідають п. 35, ч. VIII «Інструкції з організації діяльності кінологічних підрозділів Національної поліції України», затвердженої Наказом МВС України № 1145 від 01.11.2016 р. у частині недопущення до конкурентних торгів кормів "преміум" класу, що створює нерівні умови для учасників закупівлі, знижує можливу їх кількість, а, отже, протирічать принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності закупівель. По-друге, вказані показники вмісту вітамінів А, Е, С - значно завищені. Якщо взяти до уваги загальноприйняті у ветеринарії середні біологічні потреби собак у вітамінах із розрахунку на 1 кг маси тіла собаки (дані широко доступні в Інтернеті), то вказаної у вимогах дози вітаміну А вистачить на собаку, вагою 115-230 кг; вітаміну Е – на собаку, вагою 300 кг; вітаміну С – на собаку, вагою 230 кг. На питання, чим обгрунтовані такі показники ?, чим порушено принцип відкритості і прозорості. Тому вважаємо, що опубліковані технічні вимоги є дискримінаційними і не відповідають принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і потребують приведення до норм чинного законодавства Тому вважаємо, що опубліковані технічні вимоги не відповідають принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що визначені Ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і потребують внесення змін.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Відтак, Закон не забороняє замовнику вимагати від учасників характеристики товару які він вважає за необхідне включити для уточнення технічних та якісних характеристик. Вимоги до предмету закупівлі визначені на підставі того, що службові собаки, які утримуються в ГУНП у Вінницької області, тривалий час споживають корми зі складовими, зазначеними в технічній специфікації; заміна складових корму може призвести до відмови від споживання сухого корму з іншим типом харчування, диспепсії, алергії та кишкових захворювань. Підпунктом 1 п. 35 розділу VIII Інструкції з організації діяльності кінологічних підрозділів Національної поліції України, затвердженої наказом МВС України від 01.11.2016 №1145 (далі – Інструкція № 1145) визначено, що їжа для собак готується лише з доброякісних продуктів або використовується сухий корм класу «преміум» або «супер-преміум». Вимоги до предмету закупівлі, зазначені у додатку 5 до тендерної документації, повністю відповідають вимогам Інструкції № 1145. Корми із зазначеними складовими продають безліч юридичних та фізичних осіб підприємців; кількість корму з очікуваною вартістю закупівлі на умовах, зазначених в проєкті договору, може поставити будь-яка юридична чи фізична особа підприємець, яка має позитивні наміри його поставити. Враховуючи це Ваша вимога підлягає відхиленню. З повагою, Наталія Чорна.
Статус вимоги: Відхилено