-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання
м. Одеса, вул.Генерала Бочарова,59, юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
Завершена
543 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 715.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 715.00 UAH
Період оскарження:
08.03.2023 12:39 - 17.03.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
fa4ebf3bc053464687167c2e68639897
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-08-004574-a.a2
Назва:
Щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до вимог підпункту 1.1.2 пункту 5 Розділу ІІІ та пункту 2.2. Додатку 1 до Тендерної документації Учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій оригінали або копії документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці та які мають необхідні знання та досвід (не менше 2 осіб, які є спеціалістами в сфері комп’ютерних технологій), для виконання умов договору про закупівлю (копії трудових книжок або трудових договорів або штатного розкладу, копії документів про освіту тощо). Зазначена Вами вимога є дискримінаційною та звужує коло учасників, які зможуть взяти участь у закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що монтувати, встановлювати та налагоджувати обладнання, яке є предметом даної закупівлі можуть не лише спеціалісти в сфері комп’ютерних технологій, а й спеціалісти в галузі електронного обладнання, інженери, інженери-механіки тощо. Закликаємо Вас не розміщувати вимоги, що орієнтовані на конкретного Постачальника. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, що розміщені в Законі України «Про публічні закупівлі» та викласти вимогу щодо наявності працівників у наступній редакції: «У складі тендерної пропозиції необхідно надати оригінали або копії документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці та які мають необхідні знання та досвід (не менше 2 осіб, які є спеціалістами в сфері комп’ютерних технологій / електронного обладнання / інженерів / інженерів-механіків), для виконання умов договору про закупівлю (копії трудових книжок або трудових договорів або штатного розкладу, копії документів про освіту тощо)».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2023 13:14
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
10.03.2023 15:57
Підтвердження вирішення:
Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо сервісного центру
Номер:
07821e8dfece4e3ca62c5e4b8fb65d67
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-08-004574-a.a1
Назва:
Щодо сервісного центру
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до вимог підпункту 1.1.2 пункту 5 Розділу ІІІ та пункту 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації Учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій копії документів, що підтверджують право власності та/або користування відповідним обладнанням, матеріально-технічною базою, (підтвердженням є: копія бухгалтерського документу, що свідчить про наявність на балансі даного обладнання, матеріально-технічної бази, сервісного центру в м. ОДЕСІ, або копія договору (-ів) оренди, або надання послуг). Договори повинні бути чинними щонайменше до кінця 2023 року. Зазначена Вами вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінація Учасників. Виконати встановлену Вами вимогу зможуть лише ті Учасники, що мають обладнання, матеріально-технічну базу або сервісний центр у м. Одеса. Це вказує на навмисне обмеження кола Учасників. До того ж, якісне обслуговування обладнання, що закуповується, може бути здійснене і відповідно до гарантійних талонів здійснюється у ОФІЦІЙНИХ сервісних центрах виробників такого обладнання, які можуть знаходитися не у м. Одеса. Вимога щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази або сервісного центру у м. Одеса ніяким чином не впливає на якість запропонованих Учасниками товарів. Для отримання необхідного сервісного обслуговування достатньо зазначити у Тендерній документації вимоги до умов такого обслуговування, а саме - строки обслуговування, плату за пересилання/доставку, заміну товару. Замість цього, Ви зазначили вимогу, що обмежила інших Учасників за територіальною ознакою. Враховуючи вищезазначене та з метою дотримання законодавства України, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та викласти кваліфікаційну вимогу у наступній редакції: «Учасники у складі тендерної пропозиції надають копії документів, що підтверджують право власності та/або користування відповідним обладнанням, матеріально-технічною базою, (підтвердженням є: копія бухгалтерського документу, що свідчить про наявність на балансі даного обладнання, матеріально-технічної бази, сервісного центру або копія договору (-ів) оренди, або надання послуг). Договори повинні бути чинними щонайменше до кінця 2023 року».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2023 12:55
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення.
Повідомляємо, що Замовник, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 2" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, є медичною установою міста Одеси , що надає медичну допомогу дітям та обслуговує близько 40 тисяч дитячого населення. Товар, який планується придбати буде використовуватися щоденно працівниками медичного закладу поліклініки. Комп'ютерне оснащення забезпечує лікарям та адміністрації та керівнику закладу отримання необхідної узагальненої та аналітичної інформації, дозволяє аналізувати ефективність та якість медичних послуг, створювати реєстри та управляти потоком пацієнтів, допомагати пацієнтам закладу брати на себе відповідальність за своє здоров'я.
Наразі діяльність закладу та надання медичних послуг сформована таким чином, що автоматизовано кожне робоче місце лікаря, впроваджений попередній запис на прийом через онлайн послуги. У випадку виходу із ладу однієї з одиниць або всієї партії товару це вплине з негативного боку на процес діяльності поліклініки та на отримання коштів від Національної служби здоров’я України (далі НСЗУ). НСЗУ, як замовник послуг, сплачує закладу за кожного пролікованого в стаціонарі пацієнта та за кожну виконану процедуру, що входить до переліку пріоритетних. Оплата відбувається за умови наявності в центральній базі даних eHealth відповідного направлення та відсутності помилок у поданих поліклінікою відповідних звітів (медичних записів). Поліклініка має вносити необхідну інформацію в свою медичну інформаційну систему в режимі реального часу. Отже, від справності комп’ютерного обладнання залежить фінансування поліклініки. Якщо комп'ютери, мережа та система працюють несправно, або техніки не вистачає, то у закладу не буде можливості обмінюватись інформацією з НСЗУ і заклад не зможе отримати кошти та якісно надати послуги своїм пацієнтам.
Тому нам необхідно зменшити можливі ризики виникнення ситуації з довгим терміном усунення дефектів та недоліків або заміни Товару в межах гарантійного строку. Згідно з умовами договору зазначений гарантійний термін усунення недоліків не повинен перевищувати 1-го робочого дня. У випадку значної віддаленості сервісного центру від адреси розташування Замовника та використання послуг перевізників зазначений термін буде значно більшим, ніж передбачений договором. Тому вважаємо, що вимога про наявність сервісного центру на території міста Замовника не є дискримінаційною, а вкрай необхідною для функціонування діяльності нашого медичного закладу.
Окрім того, необхідно зауважити, що зобов’язання щодо виконання гарантійного обслуговування Товару покладається на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов’язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов’язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов’язку. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов’язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України зобов’язання не створює обов’язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов’язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (сервісних центрів – контрагентів учасника-переможця). Такий договір суперечив би засадам цивільного законодавства та вважався б нікчемним. Відповідно, якщо такий сервісний центр відмовиться надавати гарантійне обслуговування чи надаватиме його неякісно, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого сервісного центру з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Наявність сервісного центру не означає, що гарантійний ремонт може бути виконано лише власними силами такого центру. Таке не випливає й з інших положень тендерної документації. Нормальною практикою вважається залучення сервісними центрами субпідрядних організацій. Одночасно з тим, сторона-покупець звертається саме до сервісного центру продавця, який і несе відповідальність у випадку неналежного виконання послуг з гарантійного обслуговування та ремонту відповідно до положень договору. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (контрагентів учасника-переможця). Укладення такого договору суперечитиме засадам цивільного законодавства, а сам договір буде нікчемним. Тендерною документацією не створено перешкод для залучення учасником-переможцем субпідрядних організацій для фактичного здійснення гарантійного ремонту, щодо якого замовник звернувся до сервісного центру учасника-переможця. Відсутність сервісного центру на території міста Замовника обумовить потребу в його надмірних витратах, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з цим, вимога учасника про усунення зі змісту тендерної документації положення про необхідність наявності сервісного центру, який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну на території міста замовника не може бути задоволена. Звертаємо увагу, що будь-яка умова чи вимога тендерної документації так чи інакше звужує коло потенційних постачальників (учасників). Саме з метою здійснення ефективних та економних закупівель та відбору належних учасників, Закон України «Про публічні закупівлі» і передбачає можливість застосування таких умов та вимог. Дискримінація – це нерівний підхід до рівних учасників. В чому саме полягає дискримінація учасника, що подав вимогу, на його думку, зі змісту такої вимоги встановити неможливо. При цьому, принципи здійснення закупівель, учасником ігноруються, як і ігнорується той факт, що задоволення його вимоги зробить цю закупівлю неекономною та неефективною, а договір укладений за результатами закупівлі – нікчемним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.03.2023 09:04
Дата виконання рішення Замовником:
10.03.2023 15:54
Підтвердження вирішення:
Відхилено