-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з відлову безпритульних тварин
Торги не відбулися
158 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 580.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 580.00 UAH
Період оскарження:
08.03.2023 11:41 - 15.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення замовника
Номер:
9b30bc48caf24369ba33c668b28ffdcd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-08-003542-a.a6
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Оскарження рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 27.04.2023 13:41
- Додаток до скарги - Рішення від 04.04.2023 _ 4184.pdf 27.04.2023 13:41
- рішення від 01.05.2023 №5643.pdf 01.05.2023 16:46
- Інформація про резолтивну частину рішення від 09.05.2023 №6215.pdf 10.05.2023 15:38
- рішення від 09.05.2023 №6215.pdf 12.05.2023 11:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.04.2023 14:24
Дата розгляду скарги:
09.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.05.2023 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.05.2023 11:56
Дата виконання рішення Замовником:
12.05.2023 14:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення № 6215-р/пк-пз від 09.05.2023 року винесене постійно діючою Адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по оголошеній тендерній процедурі у формі відкритих торгів на закупівлю «Послуги з відлову безпритульних тварин», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 77610000-9 - Послуги з відлову тварин - Виконано у повному обсязі
Скарга
Відхилено
Скарга щодо неправомірного рішення визначення переможця торгів
Номер:
652ac6ad0f4f428aa6763913159c3c1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-08-003542-a.b5
Назва:
Скарга щодо неправомірного рішення визначення переможця торгів
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями ідентифікатор закупівлі:UA-2023-03-08-003542-a за кодом Єдиного закупівельного словника 021:2015:77610000-9 Послуги з відлову тварин за даною скаргою подали пропозиції наступні Учасники:
Назва Учасника Назва далі по тексту скарги
Комунальне підприємство « Зооконтроль» Дніпровської міської ради» ( далі по тексту – Скаржник)
Громадська організація « Зооконтроль» ( далі по тексту- Учасник, Переможець)
За результатами проведення відкритих торгів з особливостями ( без проведення аукціону) Замовник здійснив оцінку Пропозиції Громадська організація « Зооконтроль» та виніс рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця ( протокол №31 від 07 квітня 2023 року) всім умовам тендерної документації і визнання його Переможцем процедури закупівлі, не зважаючи на невідповідність його пропозиції умовам технічного завдання : «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», а саме:
№ Порушено пункт /частину/розділ
тендерної документації Обгрунтування Скаржника
1. Додаток 3
до Тендерної документації Замовник торгів встановив вимоги щодо підтвердження технічних,
якісних, кількісних характеристик предмету зазакупівлі:
Виконавець повинен мати: ловців бездоглядних тварин.
На виконання даної вимоги Учасник, Переможець надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації вих.№08/15/03/23.
В наданій довідці відсутній працівник – ловець бездоглядних тварин.
Таким чином Учасник, Переможець не виконав вимогу Замовника, визначену в Додатку 3 ТД і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України « Про публічні закупівлі» та Особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування( далі – Особливості)
2. Додаток 3
до Тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу щодо надання підтвердження технічним характеристикам, а саме: Виконавець має надавати послуги екстреного вилову безпритульних тварин протягом 2(двох) годин з моменту отримання заявки від Замовника. Виконавець має знаходитись територіально в радіусі 40 км від місця вилову безпритульних тварин, (відстань перевезення тварин не буде перевищувати 40 км).
Учасник, Переможець надав відомості про учасника процедури закупівлі , в якій підтвердив, що його місцезнаходження розташовано за адресою: 61055, Харківська обл., м.Харків, вул.Миру, будинок,68.
Додатково повідомляємо, що відповідно до тендерної документації Замовника : Місце надання послуг: територія сіл Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області.
Так до самої віддаленої точки надання послуг відстань становить320 км., а до самої ближньої точки – 234 км. , що не відповідає вимогам технічної специфікації Замовника.
Таким чином Учасник, Переможець не виконав вимогу Замовника, визначену в Додатку 3 ТД і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України « Про публічні закупівлі» та Особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Громадська організація « Зооконтроль» у складі тендерної пропозиції не подано документи, які підтверджують виконання ним вимог технічної специфікації до предмета закупівлі (Додатку 3 до тендерної документації).
Таким чином, тендерна пропозиція Громадська організація « Зооконтроль» не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, та повинна була б відхилена замовником як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже , протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників і не відхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до диcкримінації учасників.
Відповідно до п.46. Особливостей Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та порушив принципи здійснення закупівель, визначених в Законі України « Про публічні закупівлі»
Керуючись Закону України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ СТАТТІ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Учасника всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
4. Зобов’язати Замовника - Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради скасувати рішення про визначення переможцем по процедурі Громадська організація « Зооконтроль» (скасувати протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця № 31 від 07.04.2023 р.).
5. Зобов’язати Замовника - Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради відхилити тендерну пропозицію Громадська організація « Зооконтроль»» на підставі пункту 41 Особливостей, а саме не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. Картографічні данні на 9 сторінках.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга .docx 10.04.2023 16:05
- СКАРГА Відстань.pdf 10.04.2023 16:05
- Скарга КП Зооконтроль .pdf 10.04.2023 16:05
- рішення від 12.04.2023 № 4604.pdf 12.04.2023 14:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2023 № 5068.pdf 20.04.2023 14:00
- рішення від 19.04.2023 № 5068.pdf 21.04.2023 17:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.04.2023 16:29
Дата розгляду скарги:
19.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.04.2023 14:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.04.2023 17:19
Скарга
Виконана замовником
Скарга АМКУ
Номер:
a20ee257459645a38ca8e431c53118d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-08-003542-a.b4
Назва:
Скарга АМКУ
Скарга:
Згідно Додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 24.03.2023 15:05
- рішення від 28.03.2023 № 3779.pdf 28.03.2023 14:48
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2023 № 4184.pdf 05.04.2023 12:42
- рішення від 04.04.2023 № 4184.pdf 06.04.2023 17:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2023 15:47
Дата розгляду скарги:
04.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.03.2023 14:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.04.2023 17:56
Дата виконання рішення Замовником:
07.04.2023 10:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №4184-р/пк-пз від 04.04.2023 року виконано у повному обсязі.
Вимога
Залишено без розгляду
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Номер:
c7589300971b4f35a6503de6990695eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-08-003542-a.c3
Назва:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Вимога:
У Додатку 3 до тендерної документації наведено, що виконавець повинен мати транспортні засоби для перевезення виловлених тварин, спеціальне оснащення для здійснення вилову та фахівців з вилову тварин.
Таким чином, згідно даних вимог виконавець надає послуги з вилову та транспортування тварин.
Проте, у Додатку 5 тендерної документації зазначено, що учасники надають свою Цінову пропозицію на послуги – «Послуги з відлову безпритульних тварин на території Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, доставки їх у ветеринарну установу, тимчасово ізолювати, простерилізувати, провакцинувати, прокліпсувати та повернення їх до ареолу перебування (Класифікатор ДК 021:2015 – 77610000-9 Послуги з відлову тварин)».
Таким чином, з тендерної документації не зрозуміло, які саме послуги закуповує замовник.
Якщо виконавець повинен окрім послуг з вилову та транспортування тварин, надавати послуги зі стерилізації, вакцинації, ідентифікації безпритульних тварин, післяопераційної перетримки та повернення тварин до ареалу їх перебування, то замовник повинен на підтвердження проведення послуг з ветеринарної діяльності перевірити наявність у виконавця ліцензії на провадження господарської діяльності з ветеринарної практики та наявності працівників відповідної кваліфікації – лікарів ветеринарної медицини.
Вимагаємо відкоригувати тендерну документацію щодо закупівлі послуг з ветеринарної практики та наявності працівників відповідної кваліфікації та ліцензії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2023 21:22
Вирішення:
Добрий день шановний Учасник закупівлі. По вказаному запитанню повідомляємо наступне:
Послуги які потрібно виконати прописані на титульному аркуші тендерної документації а також продубльовано у 4.3. та п.1 Додатку №5 до тендерної документації а також у п.1.1. проекту Договору.
Щодо наявність ліцензії – умовами тендерної документації вимагається надання копію ліцензії або документа дозвільного характеру відповідно до частини другої статті 41 Закону лише для переможця процедури закупівлі. Даної вимоги нам достатньо для того щоб майбутній виконавець проводив свою діяльність відповідно до норм Законодавства.
Якщо потенційний виконавець повинен виконати послуги у тому числі щодо стерилізації та вакцинації та має відповідну ліцензію то він проводить ветеринарну практику та має в наявності працівників відповідної кваліфікації у тому числі лікарів ветеринарної медицини. Наявність ліцензії вказує на те, що в нього відкриті відповідні КВЕДИ економічної діяльності у відповідній направленості. Через це в його структурі зобов’язані бути і фахівці відповідних професій. Вважаємо що інформації у тендерній документації достатньо для пошуку потрібного Учасника закупівлі але для усунення плутаниці у цьому питанню додаємо до технічних умов тендерної документації у Додатку №3 вимогу про:
1. Стерилізацію та вакцинацію потрібно провести з урахуванням положень Закону України «Про тваринний світ», «Про захист тварин від жорстокого поводження» та порядку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 р. № 720 «про регулювання чисельності тварин, що не утримуються людиною, але перебувають в умовах, повністю або частково створюваних діяльністю людини, та безпритульних тварин, а також їх розміщення на відповідних підприємствах, в установах та організаціях чи повернення до ареалу перебування (місць вилову)» з проведенням необхідних заходів щодо карантинування, вакцинації, в тому числі від сказу, біостерилізацію, післяопераційну перетримку, ідентифікацію, надання ветеринарної допомоги (за необхідності).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.03.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Наявність матеріально-технічної бази
Номер:
62a868d20d994c1e918bdfced3d89e59
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-08-003542-a.c2
Назва:
Наявність матеріально-технічної бази
Вимога:
У Додатку 3 до тендерної документації замовник навів вимогу щодо наявності у виконавця транспортних засобів, спеціально оснащених для безпечного транспортування виловлених тварин – автомобілі, спеціально обладнаних металевими клітками для транспортування тварин.
Пунктом 36 Постанови КМУ № 1402 зазначені технічні вимоги до спеціальних автомобільних транспортних засобів, що використовуються виключно для перевезення тварин з урахуванням їх біологічних, видових та індивідуальних особливостей.
Законом України «Про захист тварин від жорстокого поводження» та Постановою КМУ № 720 передбачені вимоги щодо транспортування тварин . які затверджені Постановою КМУ № 1402.
Вимагаємо відкоригувати тендерну документацію щодо наявності та документального підтвердження у виконавця спеціального автомобільного транспортного засобу, який відповідає всім технічним вимогам, затверджених Постановою КМУ № 1402.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2023 21:20
Вирішення:
Добрий день шановний Учасник закупівлі. По вказаному запитанню повідомляємо наступне:
Дійсно транспортування собак, котів та інші дрібних тварини можу здійснюватися не тільки у металевих клітках але і у інших технічно обладнаних формах безпечного транспортування тварин.
Дану вимогу відкоригуємо шляхом внесення змін до умов тендерної документації шляхом заміти тексту – «транспортні засоби, спеціально оснащені для безпечного транспортування виловлених тварин (автомобілі, спеціально обладнаних металевими клітками для транспортування виловлених тварин гуманними методами);» на вимогу «транспортні засоби, спеціально оснащені для безпечного транспортування виловлених тварин (автомобілі, спеціально обладнаних відповідними засобами перевезення із суцільним щільним дном, що можуть розташовуватися у кілька ярусів для транспортування виловлених тварин гуманними методами);»
Додатково додаємо з власної ініціативи вимогу шляхом внесення тексту до Додатку №3 тендерної документації те, що під час, перевезення, необхідно годувати з інтервалами, що не перевищують відповідно 24 години та напувати з інтервалом що не перевищують 8 годин тварин які знаходяться у автомобілі яким транспортуються тварини.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Працівники відповідної кваліфікації
Номер:
d7aba565af0340b696ebbd4ff6ce2065
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-08-003542-a.a1
Назва:
Працівники відповідної кваліфікації
Вимога:
У Додатку 3 до тендерної документації замовник навів вимогу щодо наявності у виконавця фахівців з вилову тварин.
Постановою КМУ № 720 від 24.06.2022р. затверджено, що послуги з вилову безпритульних тварин можуть надавати виконавці послуги, працівники яких відповідають вимогам професії ловець бездоглядних тварин.
Згідно вищенаведеного, вилов безпритульних тварин здійснюють працівники, фізичні особи, які працюють за трудовим договором на посаді ловець бездоглядних тварин, а не фахівці з вилову тварин.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації згідно вимог Постанови КМУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2023 21:20
Вирішення:
Добрий день шановний Учасник закупівлі. По вказаному запитанню повідомляємо наступне:
Дійсно відповідно до Додатку №3 тендерної документації нами вимагалось надання інформацію про наявність в Виконавця фахівців з вилову тварин. Відповідно до інформації з Вікіпедії Фахівець, це (англ. master, foreman, expert, нім. Fachmann) — людина, що володіє спеціальними знаннями й навичками в будь-якій галузі, має певну спеціальність; людина, що добре знає будь-що; майстер своєї справи. Згідно з п.3 розділу Працівники Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 87 “Житлове та комунальне господарство населених пунктів”) вказується, що дана професія має назву «ЛОВЕЦЬ БЕЗДОГЛЯДНИХ ТВАРИН». Відповідно до умов Постанови КМУ № 720 від 24.06.2022р. вказується, що послуги з вилову безпритульних тварин в разі відсутності в населеному пункті або на території відповідної територіальної громади комунальної служби або підприємства з питань утримання та поводження з тваринами можуть надавати юридичні особи, фізичні особи - підприємці, працівники яких відповідають вимогам професії ловець бездоглядних тварин. Вказуємо, що фахівець з вилову тварин це і є ловець бездоглядних тварин у нашому розумінні. Наша назва можливо і деякими словами відрізняється від назви вказаної Вами але це є ототожніми поняттями та мають синонімне значення та ідентичне тлумачення у тексті тендерної Документації. (дану назву з власної ініціативі додаємо до прописаної назви у додатку №3 у дужках для усунення плутаниці у цьому питанню)
А отже на основі вищевказаного повідомляємо, що фахівці з вилову тварин це і є ловець бездоглядних тварин, тому в Учасника повинні бути фахівці відповідної професії.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.03.2023 00:00