• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бойлери, котли до пасажирських вагонів

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-03-08-000815-a 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Бойлери, котли до пасажирських вагонів). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 717 500,00 грн (чотири мільйони сімсот сімнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.03.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 141 525,00 грн. (сто сорок одна тисяча п’ятсот двадцять п’ять грн. 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ

Завершена

4 717 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47 175.00 UAH
Період оскарження: 08.03.2023 11:27 - 14.04.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника, викладене в протоколі №6/1-31/05-23 від 31.05.2023

Номер: e5f61fd27ece481a980135ec1a8c7141
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-08-003203-a.c24
Назва: Скарга на рішення Замовника, викладене в протоколі №6/1-31/05-23 від 31.05.2023
Скарга:
Оскаржується рішення уповноваженної особи Філії "Пасажирська компанія", що викладене в протоколі №6/1-31/05-23 від 31.05.2023
Дата розгляду скарги: 19.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.06.2023 17:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.06.2023 12:37
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-МАШ-ПОСТАЧ", Сироткін Дмитро 380679715573 BUDMASH.2019@GMAIL.COM
Скарга
Скасована

Скарга до АМКУ

Номер: 5dfd7716b57f4c45883b160dde4892cb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-08-003203-a.b23
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга щодо неправомірності рішення Замовника
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 05.06.2023 11:32
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-МАШ-ПОСТАЧ", Сироткін Дмитро 380679715573 BUDMASH.2019@GMAIL.COM
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга до АМКУ

Номер: d787221d2a6a4b1eb75ffe4ea119e265
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-08-003203-a.b22
Назва: Скарга до АМКУ
Вимога:
Скарга не неправомірність рішення замовника
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Помилка
Дата скасування: 03.06.2023 22:49
Скарга
Скасована

Скарга на рiшення Замовника

Номер: 6471e440350c416ebaf2f9cf04caa4e9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-08-003203-a.b21
Назва: Скарга на рiшення Замовника
Скарга:
Скарга щодо неправомiрностi прийняття рiшення Замовником торгiв
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 03.06.2023 22:49
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-МАШ-ПОСТАЧ", Сироткін Дмитро 380679715573 BUDMASH.2019@GMAIL.COM
Скарга
Виконана замовником

Скарга на не правомірне рішення Замовника

Номер: 77f53d608911433f84ef03ec1f42d847
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-08-003203-a.b20
Назва: Скарга на не правомірне рішення Замовника
Скарга:
Скарга на не правомірне рішення Замовника
Дата розгляду скарги: 24.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.05.2023 15:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.05.2023 17:29
Дата виконання рішення Замовником: 31.05.2023 10:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №6-31/05/23 від 31.05.2023 р. 1. Найменування замовника. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника. --- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2023-03-08-003203-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕЛЬ-2020" 6. результат розгляду : Рішенням № 7267-р/пк-пз від 24.05.2023 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано Замовника скасувати скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АРТЕЛЬ-2020" ВИРІШЕНО: - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АРТЕЛЬ-2020". Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕЛЬ-2020", Ігор +380982114909 artelua.2020@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога зміни розміру банківської гарантії

Номер: ca0c0b2baa694bdb8482566e75793314
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-08-003203-a.a19
Назва: Вимога зміни розміру банківської гарантії
Вимога:
Вимога зміни розміру банківської гарантії
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Недоцільність змін, зокрема обумовлена необхідністю коригування кінцевого строку подання пропозицій на більш пізній. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Просимо внести зміни в ТД

Номер: 274bb92a690642ae936288838d19f085
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-08-003203-a.b18
Назва: Просимо внести зміни в ТД
Вимога:
Для розширеня кола потенційних виробників-учасників просимо Замовника внести зміни в ТД, а саме: ".....п. 2.2.2. Для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) для продукції, яка виробляється відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасник повинен надати: - на рухомий склад та його складові – копію акту приймальноїкомісії з рекомендаціямищодовиготовленняустановчоїсерії та визначеннямїїобсягувідповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.07.2017 року, або копію акту приймальноїкомісіївідповідно до п.7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, якіздійснюютьсяпісля 01.07.2017 року; - на об’єктиінфраструктури та їхскладові – копію акту приймальноїкомісії з рекомендаціямищодовиготовленняустановчоїсерії та визначеннямїїобсягувідповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальноїкомісіївідповідно до п.7.7 ДСТУ 8634:2016 – для процедур поставлення на виробництво, якіздійснюютьсяпісля 01.01.2018 року. Копіїповинні бути завіреніпідписомвиробника та печаткою (за умовиїївикористання)...."
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, Замовник не вважає за доцільне внесення змін в цій частині. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Просимо надати розяснення стосовно п.2.1 ТД

Номер: a265602aaf7341d6a53af678151e844e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-08-003203-a.b17
Назва: Просимо надати розяснення стосовно п.2.1 ТД
Вимога:
Згідно ТД : "....п. 2.1. Для продукції залізничного призначення надати: Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, АБО ТАКОЇ, ЯКА РАНІШЕ ОСВОЄНА НА ІНШОМУ ПІДПРИЄМСТВІ, учасники повинні надати: на рухомий склад та його складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва...." . Наше підприємство виготовляє дану продукцію за конструкторською документацією, яка належить іншому підприємству. Наше підприємство має документ, завірений підписом та печаткою власника даної документації щодо надання права на використання даної документації у виробництві продукції. До цієї документації також належить і Документ, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва. п.2.1 ТД допускає надавання документа, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва продукції на іншому підприємстві. Чи буде задовільняти цьому пункту Документ, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва виконаний на іншому підприємстві, яке потім надало всю необхідну технічну документацію для виготовлення данної продукції іншому підприємству-виробнику?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, підготовка та освоєння виробництва повинна бути здійснена на підприємстві – виробникові, продукція якого пропонується учасником торгів. Дякуємо за звернення
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Просимо Замовника внести зміни

Номер: 1cd6a822e4544a5b99562da6bfaabbcb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-08-003203-a.b16
Назва: Просимо Замовника внести зміни
Вимога:
Просимо внести зміни в п.2.2.1 ТД так як: Освоєння продукції, що закупається -нашим підприємством проведено у 2017 р. Згідно роз’яснення від ЦЦтех АТ "Укрзалізниця", процедури освоєння виробництва, що завершені до 01.01.2018 р. поширюються вимоги пункту 5.3 чинного на той час ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT). Таким чином, освоєння виробництва продукції в зазначений період може бути документально підтверджено учасником шляхом надання копії протоколу (акту) кваліфікаційних випробувань, проведених виробником та розробником технічної документації БЕЗ УЧАСТІ ПРЕДСТАВНИКІВ АТ «Укрзалізниця». Що підтверджено тендером UA-2022-10-28-008103- https://smarttender.biz/government/lot/details/17998732/ де Пасажирська компанія визнала переможцем-ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДУМАДІ-ТРАНС" з такими документами та відповідним листом розяснення Тому просимо внести наступні зміни в ТД: "....2.1. Для продукції залізничного призначеня надати: 2.2.1. Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасник повинен надати: на рухомий склад та його складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме: протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.07.2017 року; або акт кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT) – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.07.2017 року; на обʼєкти інфраструктури та їх складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме акт приймальної комісії, складеної за участі представника (представників) АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ», як основного споживача продукції згідно розділу 4 ДСТУ ГОСТ15.001:2009, а також протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року; або протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 8.5 ДСТУ 8634:2016 – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року. Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.07.2017 року, повинні бути проведені за участю виробників, розробників технічної документації, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.07.2017 року – за участю виробників, розробників продукції, споживача і власника інфраструктури, а також інших сторін відповідно до п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017..."
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, Замовник не вважає за доцільне внесення змін в цій частині. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до Технічних характеристик (Додаток А)

Номер: b697c93de1704c3f9c02699afb0ebede
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-08-003203-a.a15
Назва: Внесення змін до Технічних характеристик (Додаток А)
Вимога:
Просимо доповнити Технічні характеристики (Додаток А) розділом в редакції: У разі поставки котла опалювального з фланцями зворотної подачі теплоносія виконаними під фланець з чотирма болтами, постачальник надає в комплекті поставки додаткові фланці та прокладки до них. У котлі опалення, розташування труби подачі гарячого теплоносія та фланця може бути виконане відповідно до документації виробника, але мати не гірші показники (розмір по висоті розташування), ніж зазначені в даній документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне. У Замовника відсутні вказані вами відомості, проте найближчим часом інформація ретельно буде перевірена та в разі необхідності будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено