-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт мототранспортних засобів
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
08.03.2023 11:03 - 13.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
fcdacb5e62ca4421820c34fafa28fe32
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-08-002571-a.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
"Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації( СТО повинна бути розміщена в м. Києві на відстані не більше 7 км (транспортного маршруту) від вул. Вишгородська, 21) як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 7-ми кілометрів
Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.03.2023 08:44
Вирішення:
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону про публічні закупівлі, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону про публічні закупівлі). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону про публічні закупівлі, та з дотриманням законодавства в цілому. Отже, визначені в тендерній документації вимоги до розташування СТО мають, як і відповідати обґрунтованим потребам Замовника, так і забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури закупівель. Транспортні засоби, що використовує КАРС «Київська служба порятунку» є невід’ємним елементом термінового реагування на надзвичайні ситуації техногенного, природного та соціального характеру. Згідно нормативного часу, оперативно-технічна готовність структурних підрозділів КАРС «Київська служба порятунку» до виконання необхідного комплексу аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, складає 5 хвилин. З метою мінімізації часу для організації ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів та дотримання принципу максимальної економії та ефективності, згідно з вимогами чинного законодавства – відстань до СТО є важливою умовою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.03.2023 00:00