• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

44110000-4 Конструкційні матеріали

-44113620-7 Асфальт - Товар "Асфальт" – 600 т. -44113610-4 Бітум - Товар "Бітум" – 5 т. -44113310-1 Бітумні матеріали для покриття доріг - Товар "Емульсія бітумна дорожня" – 50 т. -44113700-2 - Матеріали для ремонту дорожнього покриття - Товар «Холодний асфальт» - 50 т.

Торги не відбулися

2 390 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 10% або 239 000.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2018 08:50 - 18.02.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Не прописані детальні вимоги та інструкції, не означають, що можна ігнорувати принципи Закону.

Номер: 9a05984b7cd549b0ac1a338a2bd70a16
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-06-000075-c.a2
Назва: Не прописані детальні вимоги та інструкції, не означають, що можна ігнорувати принципи Закону.
Вимога:
В законі "Про публічні Закупівлі" не має конкретних вимог від Замовника про розбиття усіх закупівель на лоти, тому що Замовнику (тендерному комітету) надається можливість самому приймати рішення і держава розраховує на ефективне використання коштів, але закон взагалі може бути не досконалий, не повний, з "дірками" які можуть використовуватись в злочинних інтересах, і тому конкретно закон "Про публічні Закупівлі" вімагає від Замовника по перше дотримуватись принципів: Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 5. Недискримінація учасників: 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. І головне, держава розраховує на сумлінність, професійність Замовника і відсутність у Закупівлі головної хвороби держави - корупції, що прописані в законі "Про боротьбу з корупцією" та "Про запобігання корупції".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ознайомились з тлумаченням Статтей 3 (Принципи здійснення закупівель) та 5 (Недискримінація учасників) Закону "Про публічні Закупівлі".
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 12.02.2018 11:33
Підтвердження вирішення: Товар, в даному випадку 4 позиції найменування (44113620-7 Асфальт ; 44113610-4 Бітум ; 44113310-1 Бітумні матеріали для покриття доріг; 44113700-2 - Матеріали для ремонту дорожнього покриття), відповідає одному й тому самому коду ДК 021:2015 (CPV), а саме позиції чотирьох перших цифр. Отже розбивати предмет закупівлі на лоти не обов’язково. Зокрема, у листі міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. N 3304-06/26774-06 зазначається, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов'язком замовника. Отже, Закон «Про публічні закупівлі» не порушено, дискримінації учасників, не вбачається, так як провівши моніторинг ринку вищезазначеного товару, виявлено не одне підприємство, яке займається виготовленням та поставкою даного товару. Які в змозі поставляти весь зазначений асортимент відразу. В наших інтересах, як Замовника, отримувати Товар в одного постачальника, аби належним чином організувати роботу.
Вимога
Вирішена

Впродовж дискримінації Учасників, які неможуть прийняти участь через об'єднання Замовником в єдину закупівлю, не маленьких позицій, а вагомих лотів.

Номер: f6b9e287d84146bab6b7f104a4cdae44
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-06-000075-c.a1
Назва: Впродовж дискримінації Учасників, які неможуть прийняти участь через об'єднання Замовником в єдину закупівлю, не маленьких позицій, а вагомих лотів.
Вимога:
"Прозорро" рекомендує всім користувачам системи (замовникам и учасникам) ознайомитись зі статтею. "Чому 10 дрібних тендерів краще ніж один великий? Про досвід успішних торгів в ProZorro розповідає Ігор Грилюк, директор ТОВ “Потужність ЛТД” https://prozorro.gov.ua/news/istoriyi-uspihu-prozorro-chomu-10-dribnih-tenderiv-krashe-za-odin-velikij
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ознайомились зі статтею «Чому 10 дрібних тендерів краще ніж один великий?» Про досвід успішних торгів в ProZorro розповідає Ігор Грилюк, директор ТОВ “Потужність ЛТД” https://prozorro.gov.ua/news/istoriyi-uspihu-prozorro-chomu-10-dribnih-tenderiv-krashe-za-odin-velikij
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 12.02.2018 11:28
Підтвердження вирішення: У Статті, яку рекомендують прочитати у вимозі, розписується досвід компаніі, яка переважно бере участь в допорогових закупівлях: «Стратегія - краще обробити 10 допорогових тендерів, ніж підготуватись до одних відкритих торгів». Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. В нашому випадку, Закон забороняє дрібнити закупівлі, аби уникнути відкритих торгів (п. 7, ст. 2 Закону). Закупівля Товару 44110000-4 - Конструкційні матеріали визначалася з дотриманням вимог Закону, та Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).