• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Скло листове.

Код ДК 021 2015- 14820000-5 "Скло"

Завершена

1 637 916.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 189.58 UAH
Період оскарження: 07.03.2023 21:01 - 12.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення по закупівлі № UA-2023-03-07-012393-a

Номер: f99c8162787648a2a6f02aa142c8e0dd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-07-012393-a.c1
Назва: Скарга на рішення по закупівлі № UA-2023-03-07-012393-a
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства при проведенні публічних закупівель та відхилення тендерної пропозиції учасника 1. Виклад обставин. Нашою компанією – ТОВ «ФРАМ ПЛЮС» (надалі – Скаржник) було прийнято участь у відкритих торгах з особливостями щодо публічної закупівлі: Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями Вид предмету закупівлі: Товари Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14820000-5: Скло Код ДК 021 2015- 14820000-5 "Скло" Опис окремої частини або частин предмета закупівлі 4340 метри квадратні Скло листове М1 4мм Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4 Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023 ДК 021:2015: 14820000-5 — Скло UA-2023-03-07-012393-a (посилання - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-07-012393-a) В результаті проведення відкритих торгів з особливостями пропозицію Скаржника з ціною 1 515 528,00 UAH з ПДВ визначено найбільш економічно вигідною пропозицією. Протоколом № 6 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 03.04.2023 року: «Відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ФРАМ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 42808546) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей». Вважаємо, що такі дії та рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним та незаконним, що призвело до порушення правил конкуренції, дискримінації Скаржника та протиправно позбавило його перемоги у публічній закупівлі, а тому з метою захисту своїх порушених прав звертаємось до органу оскарження з даною скаргою. 2. Правова позиція Скаржника та доводи щодо порушення його прав. Так, відповідно до пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже, буквальне тлумачення пункту 40 Особливостей свідчить, що механізм виявлення та усунення невідповідностей тендерної пропозиції протягом 24 годин, поширюється майже на всю тендерну пропозицію учасника, окрім зокрема відсутності у складі тендерної пропозиції інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. В ПРОТОКОЛІ № 6 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 03.04.2023 Замовником зазначено: «В тендерній пропозиції учасника ТОВ "ФРАМ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 42808546) відсутні документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а саме: - Учасником не надано нормативну документацією виробника, а саме EN 572-2:2012, яка зазначена в паспорті якості виробника, що не відповідає вимогам п.2.1 Додатка №2 до тендерної документації. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ "ФРАМ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 42808546)». Так, у тендерній пропозиції ТОВ "ФРАМ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 42808546) були подані документи та зазначена інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (зокрема файли: Технічні умови, Технічні характеристики, Зразок паспорту якості, ДСТУ) Тобто не можна прийти до висновку про те, що у тендерній пропозиції ТОВ "ФРАМ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 42808546) була відсутня інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, що би виключало можливість застосування пункту 40 Особливостей щодо усунення невідповідностей тендерної пропозиції. Додаток № 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЮ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачав: «Учасники спрощеної процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: 2. Копії нормативних документів, відповідно до яких виготовляється продукція 2.1. У випадку, якщо продукція виготовляється та/або відповідає згідно ГОСТ, ДСТУ, ДСТУ EN, надати повну копію такого нормативного документу завірену Учасником торгів». Отже, тендерною документаціє не було прямо передбачено подання саме такого нормативного документу як: EN 572-2:2012. При цьому, учасником публічної закупівлі ТОВ "ФРАМ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 42808546) у складі тендерної пропозиції було надано документ: паспорт якості виробника, в якому містилась інформація, зазначена виробником про нормативний документ EN 572-2:2012. Тобто, даний нормативний документ EN 572-2:2012 було зазначено виробником у паспорті виробника, який учасником тендеру було подано у складі тендерної пропозиції. За таких обставин, враховуючи що п. 2.1 Додатка №2 до тендерної документації не було передбачено надання в обов’язковому порядку саме EN 572-2:2012, інформація про такий нормативний документ, що була зазначена у паспорті виробника, який є складовою поданої тендерної пропозицією учасника, могла бути уточнена (підтверджена) ТОВ "ФРАМ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 42808546), якби до даного учасника тендеру була застосована вимога про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, що передбачено пунктом 40 Особливостей. Окрім цього, звертаємо увагу, що виправлення такої помилки не призвело би до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, були наявні невідповідності в документах тендерній пропозиції учасника, визначених пунктом 40 Особливостей. А тому, не виявлення невідповідності в поданих ТОВ "ФРАМ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 42808546) документах та не надання учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, призвело до порушення Замовником вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». За таких обставин, оскаржуване рішення є протиправним та підлягає скасуванню. Виходячи з вищевикладеного та керуючись положеннями Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», положеннями Особливостей та іншими чинними нормами матеріального права, - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФРАМ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 42808546), що оформлено Протоколом № 6 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 03.04.2023 року стосовно публічної закупівлі: Код ДК 021:2015:14820000-5: Скло (Скло листове), ідентифікатор закупівлі № UA-2023-03-07-012393-a
Дата розгляду скарги: 19.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.04.2023 15:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.04.2023 16:12
Дата виконання рішення Замовником: 26.04.2023 13:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення АМКУ від 19.04.2023р. №5071
Автор: ТОВ "ФРАМ ПЛЮС", Елена Коротенко +380930109536 reception@fram.ua