-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бронежилети
Торги не відбулися
998 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 9 985.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 985.00 UAH
Період оскарження:
07.03.2023 17:24 - 16.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо вимоги СЕС
Номер:
2271e773dea84243a8fdb2c69ffff269
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-07-011727-a.a3
Назва:
Щодо вимоги СЕС
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо прибрати з умов ТД надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар, так як чинне законодавство не передбачає обовязковість отримання таких висновків на бронежилети.
У разі не погодження із даною вимогою, просимо, надати інформацію та посилання на чинний нормативний документ передбачаючий обов'язкове отримання таких висновків на бронежилети.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2023 20:21
Вирішення:
в обгунтуванні вимоги використано посилання на проведення процедури у іньший спосіб
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.03.2023 00:01
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
edc55d27028f4263bc652b2c8e3f55a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-07-011727-a.b2
Назва:
вимога
Вимога:
Вимагаю внести зміни у пункт щодо дійсності на дату кінцевого терміну подання пропозицій, у вимозі:
"Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на кінцеву дату подання пропозицій, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно- гігієнічної експертизи» (копія або оригінал);"
Вимагаємо викласти цей пункт у наступний вигляд:
"Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на дату постачання продукції, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно- гігієнічної експертизи» (копія або оригінал);"
Підставою для таких змін вважаємо безпідставність та нелогічність встановлення терміну дії привʼязану до дати подання пропозицій замість дати подання документу коли буде постачання продукції, оскільки документ вимагається саме під час постачання. Також звертаємо увагу на той факт, що таким чином ви отримуєте гарантію що надані вам бронежилету будуть мати висновок СЕС дійсний на дату постачання, а не прострочений який може діяти наприклад до 20.03.2022. Яким чином вам допоможе документ з таким терміном дії у разі укладення договору наприклад 25.05.2023 коли термін дії такого висновку вже буде прострочено.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2023 15:10
Вирішення:
Тендерна документація у редакції від14.03
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Звернення з вимогою
Номер:
1670a00637904c5395e2989df78064ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-07-011727-a.a1
Назва:
Звернення з вимогою
Вимога:
Шановний замовнику.
Згідно до п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, Вами, встановлена наступна вимога: «надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації складену у довільній формі, із зазначенням інформації про кваліфікацію, досвід. 1.2.2. Скан-копії оригіналів документів на підтвердження кваліфікаційного рівня зварювальника. Для підтвердження відповідності та достовірності наданої інформації документи, що вимагаються в п.1.2.2., 1.2.3. повинні бути обов’язково надані у вигляді кольорових скан-копій. Порушення даної вимоги буде підставою для відхилення пропозиції».
Зазначена вимога суперечить умовам Технічного завдання, що міститься у Додатку 2 до тендерної документації, а саме «конструктивно бронежилет складається із захисних частин переду та спинки, двох бокових частин. Захисні частини переду та спинки виготовлені з бронесталі та мають анатомічний вигин за формою грудної клітини».
Обговорювана вимога також суперечить ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови», що є стандартом, який установлює класифікацію бронежилетів відповідно до їхніх захисних властивостей, загальних технічних вимог, а саме:
П. 5.1.3. Бронежилети, залежно від конструкції жорстких захисних елементів, можуть бути двох видів: 1-й вид – захисні елементи взаєморухомі та стиковані між собою або розташовані з утворенням перекриття. 2-й вид – захисний елемент виконано у вигляді цілісної пластини чи моноблока, який складається з нерухомих відносин одна одної та стикованої між собою окремих пластин.
Тобто, як технічне завдання Замовника так і ДСТУ 8782:2018 не передбачає будь-якого втручання зі сторони «зварювальників» у конструкційну цілісність бронежилета його «цілісних пластин». В той же час, якщо конструкція бронежилета є "цілісні пластини" немає сенсу вимагати підтверджувальні документи щодо "зварювальника" , який ніякого відношення до технічної складової предмета закупівлі немає.
Повідомляємо, що використання бронежилетів, що не відповідають вимогам ДСТУ 8782:2018 може поставити під загрозу індивідуальний захист людини від ураження кулями вогнепальної стрілецької зброї, уламками снарядів, мін або ручних гранат, а також холодною зброєю, враховуючи, що Замовник знаходиться на території безпосередніх бойових дій.
Замовником, у тендерній документації, не передбачено надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій, для відкритого доступу та ознайомлення з документами, наступних документів - протоколу випробувань, ліцензії на виготовлення та реалізацію, паспорту на виріб, що є ключовими для підтвердження якості і надійності, прав на запропонований учасниками виріб.
Просимо виправити неузгодженість тендерної документації шляхом коригування усіх вимог тендерної документації, а саме приведення тендерної документації до вимог ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови», а саме прибрати будь які вимоги щодо "зварювальників", наявність їх підтвердження а також не допустити їх втручання у цілістність бронепластин.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ.doc 13.03.2023 14:55
Дата подачі:
12.03.2023 15:46
Вирішення:
1. принято рішення про вилучення п1.2.2 та п1.2.3 Додатку 1 до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Скасована
Просимо надати документи що стали підставою відміни торгів
Номер:
6e56ac9df9fd4ca0b3d1eb8af6e676bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-07-011727-a.a4
Назва:
Просимо надати документи що стали підставою відміни торгів
Скарга:
Шановний замовнику!
Відповідно до протокольного рішення від 06.04.2023 № 06.04, Уповноважена особа Сергієва О. відмінила закупівлю, за унікальним номером UA-2023-03-07-011727-a, у зв’язку з «здійсненням перерозподілу наявного фінансування установи».
Необхідно врахувати, що закупівлі мають здійснюватися замовниками з дотриманням принципів визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою реалізації п. 22 ОСОБЛИВОСТЕЙ, а саме, державне регулювання, контроль у сфері публічних закупівель та громадський контроль здійснюються відповідно до статті 7 Закону.
Згідно ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі», громадський контроль у сфері публічних закупівель забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону, до аналізу та моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органів, уповноважених на здійснення контролю, про виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та недоліки роботи електронної системи закупівель.
При цьому зокрема учасники процедур закупівель повинні сприяти залученню громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель відповідно до законів України “Про громадські об’єднання”, “Про звернення громадян” і “Про інформацію”.
Просимо, у зв’язку з викладеним, додатково опублікувати у відкритому доступі документи, що стали підставою скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі робіт, що безпосередньо призвело до відміни даної закупівлі, які повинні бути датовані до та станом на 06.04.2023 року.
Додаємо посилання на надані роз’яснень з даного питання Уповноваженим органом з питань закупівель:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=00b9079d-7f42-43c2-9f87-e02f8cb14a46&lang=uk-UA
https://www.me.gov.ua/inforez/Print?id=4fd21dac-2c14-49dc-8540-483f4e51b192&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA
Також підвантажуємо рішення АМКУ де Замовник не довів підстави відміни торгів для Вашого ознайомлення.
Звертаємось до Вас з метою попереднього вирішення даного питання без залучення АМКУ, а також Державної аудиторської служби України.
Як ви розуміємо, із наведених вище норм, ми зобов’язані інформувати контролюючі органи у сфері закупівель та сприяти залученню громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель.
З повагою
Пов'язані документи:
Учасник
- Міністерство економіки України -_ Консультації з питань публічних закупівель.pdf 06.04.2023 14:58
- рішення від 30.12.2020№24203.pdf 06.04.2023 14:58
- Консультації з питань публічних закупівель _ Міністерство економіки України.pdf 06.04.2023 14:58
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
17.04.2023 00:00