• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір А4 для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)

Завершена

2 875 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 377.50 UAH
Період оскарження: 07.03.2023 17:07 - 12.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень

Номер: a1580309e16b42bf930edd35a4c9f978
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-07-011561-a.c4
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушення 21 березня 20232 року замовником торгів Державним Бюро Розслідувань було оприлюднене в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Офіс Комфорт». Згідно Протоколу № 44 від 21.03.2023 за результатами закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією електронна система закупівель визнала пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Офіс Комфорт» з ціною пропозиції 2214540,00 грн. Під час розгляду найбільш економічно пропозиції учасника (документів, що безпосередньо були розміщені учасником в електронній системі закупівель) на відповідність її вимогам, визначеним у тендерній документації, встановлено, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Офіс Комфорт» відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації до цього документу закупівлі. ТОВ ТД «Беріл», ознайомившись із змістом Протоколу № 44 від 21.03.2023, вважає його необґрунтованим, протиправним та таким, що порушує порядок проведення процедури закупівель, а тому має бути скасованим з огляду на наступне. По-перше, згідно документів, що безпосередньо були розміщені учасником ТОВ «Офіс Комфорт» в електронній системі закупівель, зазначений учасник не надав технічну специфікацію на товар Ним лише було надано Довідку про те, що учасник підтверджує, відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Але вказана довідка не може бути належним документом, що підтверджує технічні характеристика на товар, який пропонується учасником. Таким чином, пропозиція ТОВ «Офіс Комфорт» не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації. По-друге, папір А4 для друку R-Copy Premium Paper, Словенія, запропонований ТОВ «Офіс Комфорт» у Тендерній пропозиції, не відповідає вимогам, що були викладені у тендерній документації. Вказана невідповідність вбачається з порівняльної таблиці показників, яка додається до вимоги. Технічні характеристики на папір R-Copy Premium Paper (Словенія) отримані ТОВ ТД «Беріл» від виробника електронною поштою. Наразі вони повністю ідентичні тим, що вже надані ТОВ «Карней» у скарзі до АМК. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а тому відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник мав її відхилити. На підставі вищевикладеного, керуючись умовами Закону України «Про публічні закупівлі» - ВИМАГАЮ: 1. Прийняти та розглянути вимогу про усунення порушень. 2. Визнати пропозицію учасника ТОВ «Офіс Комфорт» такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. 3. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Державного бюро розслідувань, відповідальної за організацію та проведення закупівель № 44 від 21.03.2023 про визнання ТОВ «Офіс Комфорт» переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Офіс Комфорт».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відхилити вимогу (номер вимоги: UA-2023-03-07-011561-a.c4), яка була оприлюднена в електронній системі закупівель 24.03.2023 року о 16:38, щодо закупівлі: папір А4 для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне), оскільки відповідно до пункту 64 особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника №44 від 21.03.2023

Номер: ff118c5a49ea4e4f923af111d0f2307d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-07-011561-a.a3
Назва: Скарга на рішення Замовника №44 від 21.03.2023
Скарга:
Скарга у вкладенні
Дата розгляду скарги: 30.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.03.2023 14:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.04.2023 17:50
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРНЕЙ", Мазий Виктория 380935610342 SALES_KARNEY@UKR.NET
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 5dbfdd3848ba41efb5bdeb6d5ad704e1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-07-011561-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-03-07-011561-a на закупівлю «Папір А4 для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)» де Замовником виступає ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-03-07-011561-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відхилити вимогу (номер вимоги: UA-2023-03-07-011561-a.a2), яка була оприлюднена в електронній системі закупівель 09.03.2023 року о 15:49, щодо закупівлі: Папір А4 для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне), оскільки в учасника є можливість надати товар, технічні характеристики якого кращі ніж зазначені в додатку 3 до тендерної документації. Наша тендерна документація складена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Технічні характеристики предмета закупівлі - є вимогою замовника, тому при розгляді пропозицій замовник буде розглядати пропозиції, які будуть відповідати технічним характеристикам предмета закупівлі, що встановив замовник.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 9588712bd7474ed9bb223eeb37bdcd66
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-07-011561-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-03-07-011561-a на закупівлю «Папір А4 для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)» де Замовником виступає ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-03-07-011561-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відхилити вимогу (номер вимоги: UA-2023-03-07-011561-a.b1), яка була оприлюднена в електронній системі закупівель 09.03.2023 року о 11:24, щодо закупівлі: Папір А4 для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне), оскільки в учасника є можливість надати товар, технічні характеристики якого кращі ніж зазначені в додатку 3 до тендерної документації. Наша тендерна документація складена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Технічні характеристики предмета закупівлі - є вимогою замовника, тому при розгляді пропозицій замовник буде розглядати пропозиції, які будуть відповідати технічним характеристикам предмета закупівлі, що встановив замовник.
Статус вимоги: Відхилено