• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Лавки для укриттів ЗЗСО Новояворівської міської ради (Код ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 07.03.2023 16:07 - 12.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга на рішення дії чи бездіяльності замовника після оцінки тендерних пропозицій

Номер: aed35424083645e4be19120ff78d0e71
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-07-010351-a.b2
Назва: скарга на рішення дії чи бездіяльності замовника після оцінки тендерних пропозицій
Скарга:
Скарга на рішення дії чи бездіяльності замовника після оцінки тендерних пропозицій
Дата розгляду скарги: 03.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.03.2023 14:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.04.2023 16:04
Дата виконання рішення Замовником: 10.04.2023 14:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.04.2023р No4044-р/пк-пз виконано.
Автор: ФОП Яворська Тетяна Миколаївна, Яворська Тетяна Миколаївна +380989346170 oleg.yavorscky@gmail.com
Вимога
Є відповідь

вимога про усунення порушень під час проведення публічних закупівель

Номер: c3d16b9b73c448a2b01e034890b649e8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-07-010351-a.a1
Назва: вимога про усунення порушень під час проведення публічних закупівель
Вимога:
Вимога про усунення порушень під час проведення публічних закупівель
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу від 21.03.2023 року повідомляємо. Згідно з абз.1 п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості): якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до абз.2 п. 40 Особливостей: під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 16.03.2023 року Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: «Згідно до тендерної документації Розділ 3 пункт 9 Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Учасник повинен надати у складі пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю, в разі якщо такий висновок виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в закупівлі із зазначенням номеру оголошення у системі публічних закупівель. У складі Вашої тендерної пропозиції відсутній лист-згода від власника такого документу на використання його в закупівлі із зазначенням номеру оголошення у системі публічних закупівель. В Додатку № 1 до тендерної документації вимагається для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати скановану копію договору з усіма додатками до нього про поставку лавок Замовникам державної або комунальної форми власності за 2022 рік або 2023 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору про поставку лавок з підприємством/ установою/ організацією яке зазначене у довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку виданого не раніше 2023 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів) (можуть подаватись копії договорів, що виконується). Учасник надав лист-відгук, однак в тексті номер договору не відповідає номеру договору вказаному в довідці і наданих учасником скан копіях договору. Тому просимо протягом 24 годин виправити встановлені невідповідності та надати лист-згоду і відкоригований лист-відгук.» Відповідно до абз.1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник протягом 24 годин виправив невідповідності та надав відкоригований лист-відгук №02-07/230 від 17.03.2023 року (файл. Відгук (1).pdf) до аналогічного договору, а також висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20- 1/9072 від 06.03.2018 року (файл. ВИСНОВОК-державної-сан-епідем-експертизи.pdf) виданий виробнику ТОВ «БАЗИС 2011» та лист-згоду від ТОВ «БАЗИС 2011» №17/03-2023 від 17 березня 2023 року (файл. Лист Згода від ТОВ Базис2011_copy.pdf). В Додатку № 3 до тендерної документації зазначено: основні характеристики та вимоги до лавки: Матеріал сидіння – лавковий пластиковий профіль виготовлений з сучасного міцного матеріалу (ПВХ). Колір пластикового профілю – графіт, коричневий, сірий, дуб, горіх, салатовий, малиновий, синій, жовтий. Відповідно учасник поданням висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20- 1/9072 від 06.03.2018 року (файл. ВИСНОВОК-державної-сан-епідем-експертизи.pdf) виданий виробнику ТОВ «БАЗИС 2011» та листа-згоди від ТОВ «БАЗИС 2011» №17/03-2023 від 17 березня 2023 року (файл. Лист Згода від ТОВ Базис2011_copy.pdf) не змінив найменування товару, марку або модель, оскільки інших вимог щодо стандартів яким повинен відповідати матеріал сидіння в тендерній документації не встановлено. Відповідно до абз.2 ч. 9 ст. 26 Закону: замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи вищезазначене, вважаємо прийняте нами рішення про визнання Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс" переможцем процедури закупівлі законним, та таким, що прийняте без порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Статус вимоги: Не задоволено