• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вироби медичного призначення, НК 024:2019 - 10669- Трубчатий трикотажний бинт під гіпсову пов'язку, 35212- Голка спінальна, одноразового застосування, 35212- Голка спінальна, одноразового застосування, 59320- Голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна, 46864- Підключичний катетер, 15321- Нестерильний з'єднувальний гель, 31074- Катетер для дренування стоми, 31074- Катетер для дренування стоми, 31074- Катетер для дренування стоми, 14202- Шлунково-кишкова трубка, 14202- Шлунково-кишкова трубка, 14202- Шлунково-кишкова трубка, 35416- Трубка стравохідна, 33172- Інфузійний катетер, 33172- Інфузійний катетер, 33172- Інфузійний катетер, 33172- Інфузійний катетер, 31400- Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD, 37445- Лезо скальпеля, одноразового використання, 37445- Лезо скальпеля, одноразового використання, 37445- Лезо скальпеля, одноразового використання, 34923- Катетер аспіраційної системи, загального призначення, 34923- Катетер аспіраційної системи, загального призначення, 34923- Катетер аспіраційної системи, загального призначення, 34923- Катетер аспіраційної системи, загального призначення, 10669- Трубчатий трикотажний бинт під гіпсову пов'язку, 59096- Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, непудровані, стерильні, 59096- Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, непудровані, стерильні, 59096- Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, непудровані, стерильні, 45391- Запірно-намотувальний дренажний резервуар відсмоктувальної колби, 58919- Сечоприймач закритий переносний, стерильний, 34838- З'єднувач контура дихання трубки / маски, одноразовий, 60839- Фільтр бактеріальний для медичних газів, стерильний, одноразового використання, 59040- Шприц для введення ліків перорально / ентерального харчування, одноразового використання, 58770- Набір для дренування плевральної порожнини, 58770- Набір для дренування плевральної порожнини, 16610- Комплект для перепомпування рідини, 16610- Комплект для перепомпування рідини, 14191- Трубка, дренаж, 14191- Трубка, дренаж, 14191- Трубка, дренаж, 14191- Трубка, дренаж, 40548-Хірургічна рукавичка, латексна, 40548-Хірургічна рукавичка, латексна, 40548-Хірургічна рукавичка, латексна, 40548-Хірургічна рукавичка, латексна, 40548-Хірургічна рукавичка, латексна

Крок аукціону зазначається на вимогу пункту 11 частини 2 статті 21 Закону, але з 03.01.2023, згідно з пунктом 35 Особливостей, відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.

Завершена

1 095 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 475.00 UAH
Період оскарження: 07.03.2023 15:52 - 12.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено

ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ

Номер: de51d31668194b3bb361f5f4dfe15f6a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-07-009907-a.a1
Назва: ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Вимога:
Науково-виробнича організація «Каммед», має честь висловити свою глибоку повагу усім членам Тендерного комітету. ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини. Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається). Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у зазначеному тендері, минуючи посередників. Варто зауважити, що внесення змін до тендерної документації дозволить ефективно та раціонально використати бюджетні кошти у період воєнного стану в Україні та збільшить конкуренцію серед учасників. Сподіваємося на ваше розуміння та співпрацю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» розглянуло вимогу НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ " КАММЕД" від 07.03.2023 щодо поділу предмету закупівлі на окремі лоти (далі – Вимога) та повідомляє наступне. Відповідно до Наказу МЕРТУ № 708 від 15.04.2020 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Тобто, розділення предмету закупівлі за його окремими частинами (лотами) не є обов’язком, а є виключно правом Замовника. При цьому, рішення щодо встановлення або не встановлення окремих частин предмету закупівлі (лотів) належить до виключної компетенції Замовника торгів виходячи з потреб та умов закупівлі конкретного предмету закупівлі виходячи з особливостей постачання товару, що закуповується. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником на поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Додатковою підставою нелотової закупівлі, є доцільність придбання продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на оперативність і своєчасність здійснення поставок та зменшує ризики відміни торгів з причини відсутності учасників по лотах, де сума закупівлі невелика. Також варто зазначити, що умови закупівлі, зокрема тендерна документація сформована у відповідності до норм законодавства у сфері публічних закупівель враховуючи наявні потреби замовника, зокрема щодо потреби у предметі закупівлі. Крім того беручи до уваги, що хоча у відповідності до пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, наявна можливість внесення змін до умов тендерної документації, проте законодавством у сфері публічних закупівель не визначено правових підстав та можливостей внесення замовником змін до оголошення про проведення торгів. Таким чином Вимога підлягає відхиленню з наведених вище тверджень.
Статус вимоги: Відхилено