-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 33600000-6 Фармацевтична продукція (наркотичні засоби та психотропні речовини :Морфіну гідро хлорид;Сибазон;Кетамін;Фентаніл; Натрію оксибутират; Промедол-ЗН)
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 20.00 UAH
мін. крок: 0% або 20.00 UAH
Період оскарження:
07.03.2023 15:32 - 19.03.2023 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
8441a6d9e05f4d9f91f2a23626c7abd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-07-009416-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 10.03.2023 11:37
- 1. Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання.pdf 10.03.2023 11:37
- 2. Витяг з Державного реєстру лікарських засобів України Департаменту фармацевтичної діяльності Державного експертного центру Міністерства охорони здоров'я України (httpwww.drlz.com.ua).pdf 10.03.2023 11:37
- рішення від 13.03.2023 № 2975.pdf 13.03.2023 15:27
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.2023 № 3482.pdf 22.03.2023 11:39
- рішення від 21.03.2023 № 3482.pdf 23.03.2023 14:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.03.2023 12:09
Дата розгляду скарги:
21.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.03.2023 15:28
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
23.03.2023 14:48
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
23.03.2023 14:48
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
f73d557f12a54e18a9734f62b38f73bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-07-009416-a.a1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
Детальніше у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 08.03.2023 15:01
- Лист МОЗ та МЕРТ.pdf 08.03.2023 15:01
- Відповідь учаснику.docx 10.03.2023 13:41
Дата подачі:
08.03.2023 15:01
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до Додатку № 2 тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога: Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналами листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівельProZorro.
Чинним законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено обмежень щодо встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання гарантійних листів, і замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вище зазначену вимогу, щоб мати впевненість в тому, що необхідні лікарські засоби, які відповідають умовам тендерної документації, будуть поставлені у встановлені строки. Жодні штрафи чи інші санкції, що можуть бути накладені на учасника за невиконання умов договору, не призведуть до поставки лікарських засобів замовнику, в результаті чого хворі не отримають належного лікування. Особливо це актуально у теперішній час, коли значна частина логістичних зв’язків порушена, поставки лікарських засобів з-за кордону ускладнені, а виробництво вітчизняних лікарських засобів у багатьох випадках зупинене. Саме тому на етапі розгляду тендерних пропозицій замовнику необхідно пересвідчитись у тому, що виробник чи заявник мають інформацію про заплановану закупівлю, обсяги та строки поставки певних лікарських засобів, а також гарантують їх виробництво, поставку або резервування. Вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Якщо Учасник не має в наявності всього переліку (асортименту) товару, що є предметом даної закупівлі, то йому нічого не заважає закупити їх на ринку, тобто розширити свій асортимент, звісно, якщо є бажання співпрацювати з різними виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі. Крім того, Вами не обґрунтовано як саме це обмежує Вашу участь у даній закупівлі, а також не надано доказів що дану умову не можуть виконати 2 та більше Учасників.
Щодо поділу предмета закупівлі на окремі лоти Замовник зазначає, що при плануванні предмету закупівлі та детальному вивченні ринку даного товару, Замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі лікарських засобів єдиною закупівлею є доцільним та не призведе до зниження конкуренції. Крім цього, станом на сьогодні є чинним Порядок визначення предмета закупівлі затверджений Наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України за № 500/34783 від 09.06.2020, який в силу положень статті 117 Конституції України є нормативно-правовим актом міністерства). Пунктом 6 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі запроваджено особливості визначення предмета закупівлі лікарських засобів, а саме - під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі — МНН). У разі,якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.Тобто, розподіляти предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника. Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли сааме Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, лікарських засобів та критерії такого поділу.
Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, Замовник закупівлі лікарських засобів самостійно формує предмет закупівлі в межах групи "Фармацевтична продукція", яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарськихз асобів у межах визначених класів та категорій. Отже, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі лікарських засобів та критерії такого поділу, вимога автора звернення розділити предмет закупівлі (специфікацію) на окремі лоти є, по суті, його власним (суб’єктивним) бажанням та ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки згідно з вимогами Документації та Закону учасником закупівлі може бути як і виробник, так і постачальник товару. Обсяги визначено відповідно до потреби. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Окрім того звертаємо увагу Учасника на те, що відповідно до сумісних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України викладених у листі №01.7/33810 від 19.12.2018 ,на який посилається Учасник, у п, 2 зазначено «У разі закупівлі наркотичних лікарських засобів, для реалізації яких необхідна окрема ліцензія Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, не рекомендується об’єднувати такі наркотичні засоби в одну частину закупівлі(лот) і ншими лікарськими засобами в дану випадку в специфікації додаток 2 тендерної документації містить перелік тільки наркотичних засобів і інших угрупувань ліків в ньому не зазначено всі лікарські засоби класифікуються за Анатомо-терапевтично-хімічна (АТХ) класифікація ВООЗ (AnatomicalTherapeutic ChemicalClassificationSystem, ATC) — міжнародна система класифікації лікарських засобів.АТC підрозділяє лікарські засоби на групи, що мають 5 різних рівнів. Кожен рівень класифікації має буквений або цифровий код.
Лікарські засоби, з яких сформований лот відносяться до однієї групи а саме групи N( препарати для лікування захворювань нервової системи).
Тому Замовник не вбачає потреби відокремлювати препарати в різні лоти.
Статус вимоги:
Відхилено