-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (бензин А-92 (талони), дизельне пальне (талони))
Торги відмінено
17 514 279.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 026.36 UAH
мін. крок: 0% або 2 026.36 UAH
Період оскарження:
01.12.2017 11:56 - 29.12.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне допущення вищеперелічених Учасників до етапу «Аукціон»
Номер:
4892d48e113f4709b94bcf35b9223deb
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-01-000414-a.a3
Назва:
Неправомірне допущення вищеперелічених Учасників до етапу «Аукціон»
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі «Прекваліфікація» щодо Учасників ТОВ "Нафтотрейд Ресурс" та ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", а саме: неправомірного допущення вищеперелічених Учасників до етапу «Аукціон».
Відповідно до ч.5 розділу 3 ТД Замовником була висунута вимога щодо надання довідка у довільній формі, що містить інформацію про персонал підприємства Учасника з зазначенням кількості, рівня освіти, досвіду, кваліфікації працівників Учасника. Учасник ТОВ "Нафтотрейд Ресурс" надав довідку без зазначення інформації щодо кваліфікації персоналу. Окрім цього, всупереч ч.6 розділу 3 ТД Учасником ТОВ "Нафтотрейд Ресурс" в довідці про мережу АЗС не зазначено форми власності (власні, орендовані чи партнерські відносини із зазначенням назви орендодавця/партнера).
Ч. 6 розділу 3 ТД передбачає положення відповідно до якого, якщо Учасник не є власником АЗС, на якій здійснюватиметься відпуск пального, у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору про партнерські відносини з власником або орендарем АЗС. У складі тендерної пропозиції ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" відсутній вищенаведений договір, що свідчить про недотримання вимоги, у зв’язку із правовим статусом орендованих АЗС.
Враховуючи вищенаведені обставини, просимо тендерний комітет Замовника усунути порушення чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, та скасувати рішення щодо допущення ТОВ "Нафтотрейд Ресурс" та ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" до етапу «Аукціон» внаслідок факту невідповідності тендерної пропозиції умовам документації(п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «про публічні закупівлі»).
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення 09.01.2018 16:21
Дата подачі:
05.01.2018 16:30
Вирішення:
Тендерний комітет Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі – Центр) у відповідь на звернення Приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ» щодо додаткової інформації стосовно допущення Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» на закупівлю нафти і дистилятів (бензин А-92 (талони), дизельне пальне (талони)) за лотом № 1 згідно з ідентифікатором закупівлі: UA-2017-12-01-000414-a.
Відповідно до п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю нафти і дистилятів (бензин А-92 (талони), дизельне пальне (талони)), затвердженої рішенням тендерного комітету Центру від 01.12.2016 № 162 (далі – тендерна документація) у складі тендерної пропозиції Учасник має надати довідку у довільній формі з зазначенням адреси та назви АЗС, форми власності (власні, орендовані чи партнерські відносини із зазначенням назви орендодавця/партнера) та у разі, якщо Учасник не є власником АЗС, на якій здійснюється відпуск пального – копію договору про партнерські відносини з власником або орендарем АЗС.
Товариством з обмеженою відповідальністю «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» надано у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі про наявність мережі АЗС з зазначенням адреси, назви, форми власності та не долучено копії договору про партнерські відносини. Тендерним комітетом прийнято рішення вважати відсутність зазначеного документу несуттєвою помилкою, що не впливає на зміст пропозиції, оскільки у наданій довідці Учасником зазначено форму права власності.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне допущення Учасників до етапу «Аукціон»
Номер:
3ae60d52ade84469a55da5eec13ecb75
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-01-000414-a.a2
Назва:
Неправомірне допущення Учасників до етапу «Аукціон»
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі «Прекваліфікація» щодо Учасників ТОВ "Нафтотрейд Ресурс" та ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", а саме: неправомірного допущення вищеперелічених Учасників до етапу «Аукціон».
Відповідно до ч.5 розділу 3 ТД Замовником була висунута вимога щодо надання довідка у довільній формі, що містить інформацію про персонал підприємства Учасника з зазначенням кількості, рівня освіти, досвіду, кваліфікації працівників Учасника. Учасник ТОВ "Нафтотрейд Ресурс" надав довідку без зазначення інформації щодо кваліфікації персоналу. Окрім цього, всупереч ч.6 розділу 3 ТД Учасником ТОВ "Нафтотрейд Ресурс" в довідці про мережу АЗС не зазначено форми власності (власні, орендовані чи партнерські відносини із зазначенням назви орендодавця/партнера).
Ч. 6 розділу 3 ТД передбачає положення відповідно до якого, якщо Учасник не є власником АЗС, на якій здійснюватиметься відпуск пального, у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору про партнерські відносини з власником або орендарем АЗС. У складі тендерної пропозиції ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" відсутній вищенаведений договір, що свідчить про недотримання вимоги, у зв’язку із правовим статусом орендованих АЗС.
Враховуючи вищенаведені обставини, просимо тендерний комітет Замовника усунути порушення чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, та скасувати рішення щодо допущення ТОВ "Нафтотрейд Ресурс" та ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" до етапу «Аукціон» внаслідок факту невідповідності тендерної пропозиції умовам документації(п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «про публічні закупівлі»).
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення 09.01.2018 16:19
Дата подачі:
05.01.2018 16:29
Вирішення:
Тендерний комітет Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі – Центр) у відповідь на звернення Приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ» щодо додаткової інформації стосовно допущення Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «Нафтотрейд Ресурс» до «Аукціону» на закупівлю нафти і дистилятів (бензин А-92 (талони), дизельне пальне (талони)) за лотом № 1 згідно з ідентифікатором закупівлі: UA-2017-12-01-000414-a
повідомляє:
1. Відповідно до п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю нафти і дистилятів (бензин А-92 (талони), дизельне пальне (талони)), затвердженої рішенням тендерного комітету Центру від 01.12.2016 № 162 (далі – тендерна документація) для участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», учасники повинні мати кваліфікаційні дані, одним із критеріїв яких є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про персонал підприємства Учасника з зазначенням кількості, рівня освіти, досвіду, кваліфікації працівників Учасника, затверджена не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (вказати дату довідки).
Товариством з обмеженою відповідальністю «Нафтотрейд Ресурс» у складі тендерної пропозиції було надано зазначену довідку з вказаними посадами працівників, рівнем їх освіти та стажу (досвіду) роботи на підприємстві.
Оскільки кваліфікація працівників – це наявність підготовки, професійних знань, навичок та досвіду, які дають можливість особі належним чином проводити певні дії, надана Учасником довідка у довільній формі відповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник має надати довідку у довільній формі з зазначенням адреси та назви АЗС, форми власності (власні, орендовані чи партнерські відносини із зазначенням назви орендодавця/партнера).
Товариством з обмеженою відповідальністю «Нафтотрейд Ресурс» надано у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі про наявність мережі АЗС з зазначенням адреси та назви, до якої додано Договір зберігання між Товариством з обмеженою відповідальністю «Нафтотрейд Ресурс» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ВОГ РИТЕЙЛ».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
4df4fe4d34204152b387a6c9fb92b89b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-01-000414-a.a1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Доброго дня! Ми, ПП «ОККО Контракт», звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі кваліфікації Учасників, а саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт».
Керуючись положенням повідомлення про відхилення тендерної пропозиції тендерного комітету, ПП«ОККО Контракт» було відхилене на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації .
Відповідно до вищенаведеного аргументування відхилення Учасника ПП «ОККО Контракт», Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції, виходячи з того факту, що замовником не зазначено конкретизованого переліку підстав невідповідності тендерної пропозиції умовам документації. Відхилення учасника є недоцільним. Дії замовника, допущені в процесі організації та проведення торгів, суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету надати відповідь на Наше звернення та скасувати рішення щодо дискваліфікації пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення 09.01.2018 16:17
Дата подачі:
05.01.2018 10:58
Вирішення:
Тендерний комітет Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі – Центр) у відповідь на звернення Приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ» щодо додаткової інформації стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації на закупівлю нафти і дистиляти (бензин А-92 (талони), дизельне пальне (талони)) за лотом № 1 згідно з ідентифікатором закупівлі: UA-2017-12-01-000414-a повідомляє.
1. Відповідно до п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю нафти і дистилятів (бензин А-92 (талони), дизельне пальне (талони)), затвердженої рішенням тендерного комітету Центру від 01.12.2016 № 162 (далі – тендерна документація) у складі тендерної пропозиції Учасник має надати довідку у довільній формі з зазначенням адреси та назви АЗС, форми власності (власні, орендовані чи партнерські відносини із зазначенням назви орендодавця/партнера).
У довідці Приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ» про наявність АЗС відсутня будь-яка інформація про форму власності (власні, орендовані чи партнерські відносини із зазначенням назви орендодавця/партнера) та не надано ніяких підтверджуючих документів щодо визначення/встановлення форми власності АЗС, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», учасники повинні мати кваліфікаційні дані, одним із критеріїв яких є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про персонал підприємства Учасника з зазначенням кількості, рівня освіти, досвіду, кваліфікації працівників Учасника, затверджена не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (вказати дату довідки).
Приватне підприємство «ОККО КОНТРАКТ» не зазначило дату вищевказаної довідки.
Таким чином, згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція Приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ» відхилена на підставі невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено