• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 33760000-5 «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки» (туалетний папір та серветки паперові для закладів та установ освіти Дарницького району міста Києва)

Завершена

2 366 988.88 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 834.94 UAH
Період оскарження: 07.03.2023 12:46 - 14.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ

Номер: 54953b7d780147d9b0748998a147ec4f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-07-005267-a.a5
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 01.05.2023 р. №150/юр/23.
Дата розгляду скарги: 11.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.05.2023 17:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.05.2023 17:19
Дата виконання рішення Замовником: 17.05.2023 17:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6373-р/пк-пз від 11.05.2023 скасувати рішення від 26 квітня 2023 року № 523 про визначення фізичної особи-підприємця Матвійчука Віталія Анатолійовича переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 код 33760000-5 "Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки" (туалетний папір та серветки паперові для закладів та установ освіти Дарницького району міста Києва)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-07-005267-a та провести повторну оцінку.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Ігор 380673873633 yurist2@ukrpap.com.ua
Скарга
Відхилено

Скарга до АМКУ

Номер: 2870a4fa2cbd447c8dc8786e1cc99ebb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-07-005267-a.a4
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 06.04.2023 р. №116/юр/23.
Дата розгляду скарги: 17.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.04.2023 15:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.04.2023 15:10
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Ігор 380673873633 yurist2@ukrpap.com.ua
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: aada0ffcd1974e7ba66647181f544738
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-07-005267-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга викладена у файлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.03.2023 17:06
Автор: ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА, Левицька Олена Петрівна 380687855680 fop.levytska@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Оскарження умов ТД

Номер: 3d0a0103fe924fd6941818b2755723b9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-07-005267-a.b2
Назва: Оскарження умов ТД
Скарга:
Оскарження умов ТД
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.03.2023 15:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.03.2023 12:23
Дата виконання рішення Замовником: 04.04.2023 15:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом від 04.04.2023 року № 404 внесено зміни до тендерної документації відповідно до вимог рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3588-р/пк-пз від 22.03.2023
Автор: ФОП Бабій С.П., Андрійчук Олександр Анатолійович 380677643333 OLEKSANDR.ARGO@I.UA
Вимога
Відхилено

щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: a206573815b24d75af12de472118ec6d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-07-005267-a.a1
Назва: щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо внести зімни до тендерної документації, а саме у додаток 3 у частині вимог до документів, які повинен надати у складі своє тендерної пропозиції учасник на підтвердження якісних та технічних характеристик товару, оскільки вони є такими, що порушують принципи публічних закупівель, зокрема принцип недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях публічних закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник у додатку 3 до Тендерної документації вимагається надання учасником: 1. «Нормативну документацію та /або витяг з нормативної документації, завірену власником (або власниками) нормативного документу на товар, згідно якої виготовляється запропонований Учасником еквівалент Товару» – зазначена вимога обмежує коло учасників, так як технічні умови (регламенти тощо) на виготовлення товару належать відповідним підприємствам, установам, організаціям, які їх розробили, прийняли, перевірили і так далі. Тобто, взяти участь у тендері зможуть лише підприємства-виробники товару, оскільки надання/ненадання технічних умов, що перебувають у власності підприємства-виробника є добровільним, а отже у потенційного учасника немає підстав вимагати від виробника надання йому копій ТУ для подальшого включення їх у свою тендерну пропозицію. Таким чином перевага надається виробникам, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. 2. «Протокол випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик…В складі тендерної пропозиції необхідно надати копію свідоцтва про акредитацію лабораторії яка зробила випробування товару з додатками у разі їх наявності.» - Протокол випробувань – це документ, який видає акредитований центр або лабораторія і містить у собі інформацію про результати проведених випробувань, оскільки документами, які підтверджують якість та характеристики товару можуть бути й інші документи, не виключно протоколи випробувань, а й технічні специфікації, документи про відповідність, звіти, висновки, свідоцтва, сертифікати, або будь-які інші документи, що підтверджують виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності (Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»). Таким чином, вимога щодо надання одного єдиного виду документу є дискримінаційною. 3. «Надати паспорт якості (або сертифікат) якості повинний бути виданий не раніше 2023 року» – зазначена вимога обмежує коло потенційних учасників, оскільки підготовка паспорту якості (або сертифікату) є тривалим процесом, а отже взяти участь у тендері зможе лише той учасник, який завідомо був повідомлений про зазначену вимогу і встиг заздалегідь, до моменту оприлюднення тендеру підготувати необхідний документ, який датований потрібною замовником датою. У зв’язку із зазначеним вимагаємо привести тендерну документацію закупівлі до вимог чинного законодавства України з метою дотримання принципів публічних закупівель, а саме визначити можливість підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі (аналогу), що пропонується учасником, усіма можливими способами та документам відповідно до чинного законодавства у сфері сертифікації, оцінки відповідності, стандартизації тощо. У іншому випадку будемо змушені звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для захисту своїх охоронюваних законом прав.
Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерна документація не порушує принципів публічних закупівель, так як не містить дискримінаційних вимог: 1. Надання нормативної документації згідно якої виготовляється товар та/або витягу з неї не обмежує коло учасників, так як даний документ стосується безпосередньо предмету закупівлі. Нормативна документація встановлює внутрішні технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, містить інформацію щодо технічних вимог, вимог до безпеки та утилізації, правил зберігання, маркування і гарантій виробника. На відміну від будь-якого іншого документу (такого як звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат, декларація, паспорт) нормативний документ щодо виготовлення продукції містить повний (комплексний) опис товару, що виготовляється, що дає в повній мірі переконатись в його безпечності та відповідності. У закупівлі може взяти участь будь-який учасник, незалежно від того чи є він виробником продукції, так як зазначений документ може бути наданий будь-якому учаснику по запиту у виробника. Це унеможливлює продаж фальсифікованої продукції, яка не містить маркування. Закупівля проводиться згідно річної потреби і ми, як замовник, маємо бути впевнені у якості, відповідності технічним характеристикам товару та його гарантійних термінах зберігання. 2. Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості як інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Протокол випробувань – це документ, який видає акредитований центр або лабораторія і містить у собі інформацію про результати проведених випробувань. Замовник не встановлює окремих вимог до протоколу випробувань, місця його видачі, а також до органу, яким повинен бути виданий такий документ. Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною і може бути виконана будь-яким учасником закупівлі. 3. Надання паспорту (сертифікату) якості, виданого не раніше 2023 року не обмежує коло потенційних учасників. Даний документ не обов’язково повинен бути виданим не раніше дати оголошення про проведення закупівлі (як стверджує скаржник), тобто це не обмежує учасників у наданні паспорту (сертифікату) якості виданого до проведення закупівлі. Паспорт (сертифікат) якості надається виробником товару на партію товару, що випускається чи планується до випуску і не містить особливих вимог щодо його оформлення. Відповідно твердження щодо тривалого процесу отримання такого документу є хибним та таким, що не відповідає дійсності.
Статус вимоги: Відхилено