-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з незалежної оцінки майна
УВАГА! ТОРГИ БЕЗ АУКЦІОНУ! Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа.
Завершена
1 630 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 150.00 UAH
Період оскарження:
07.03.2023 09:33 - 17.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Аналогічні договори
Номер:
c67f96521c184285bab3b1576ca9c8c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-07-001031-a.c2
Назва:
Аналогічні договори
Вимога:
Шановний Замовнику!
У Додатку 1 тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасників, а саме вимоги в п.п 3.1. щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) про надання послуг, що є предметом закупівлі, за останні 3-и роки, а саме:
- 1 (одного) аналогічного договору, за яким надані послуги з визначення вартості нерухомого майна або вартості прав на земельні ділянки, що обліковуються на балансі державних або комунальних підприємств, загальною кількістю не менше 80-ти об’єктів нерухомого майна та/або земельних ділянок, враховуючи принаймні 1 (один) об’єкт нерухомого майна (майнового комплексу) загальною площею не менше 40 000,00 м2. (якщо за аналогічним договором надавались послуги для 80-ти об’єктів загальною площею менше 40 000 м2, то Учасник надає додатково окремий аналогічний договір, за умовами якого надані послуги з визначення вартості нерухомого майна або вартості прав на земельні ділянки, що обліковуються на балансі державних або комунальних підприємств на 1 (один) об’єкт нерухомого майна (майнового комплексу) загальною площею не менше 40 000,00 м2 )
та
- 1 (одного) аналогічного договору, за яким надані послуги з визначення вартості рухомого майна, що обліковуються на балансі державних або комунальних підприємств, загальною кількістю не менше 260 транспортних засобів.
Учасник може надати 1 (один) аналогічний договір, за умовами якого надані послуги з визначення вартості нерухомого та рухомого майна або вартості прав на земельні ділянки, що обліковуються на балансі державних або комунальних підприємств, загальною кількістю не менше 80-ти об’єктів нерухомого майна та/або земельних ділянок, враховуючи принаймні 1 (один) об’єкт нерухомого майна (майнового комплексу) загальною площею не менше 40 000,00 м2 та загальною кількістю не менше 260 транспортних засобів.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Окрім того, відповідно до частини третьої, четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, Законом не передбачено можливості для замовника встановлювати критерії щодо аналогічності договору, встановлюючи обмеження певною кількістю об’єктів, а саме не менше 80-ти об’єктів нерухомого майна та/або земельних ділянок, враховуючи принаймні 1 (один) об’єкт нерухомого майна (майнового комплексу) загальною площею не менше 40 000,00 м2 та аналогічний договір із загальною кількістю не менше 260 транспортних засобів. «Аналогічні» договори не означає «повністю тотожні». Аналогічним може бути визнаний будь-який договір з виконання подібних робіт не залежно від кількості об’єктів та кількості транспортних засобів. Такі встановлені вимоги, дають змогу прийняти участь лише одному потенційному учаснику, який відповідає таким вибірковим умовам.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, порушує права Учасників, а також не дозволяє їм приймати участь у цій закупівлі.
Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2023 16:38
Вирішення:
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами (далі – Особливості). Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-03-07-001031-a.c2 встановлено наступне:
Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» встановлено Замовником відповідно до п.45 Особливостей та ст. 16 Закону. Застосований кваліфікаційний критерій дозволяє переконатися Замовнику в тому, що Учасник, маючи відповідний досвід, зможе вчасно надати послуги в необхідному обсязі. Відповідно до технічної специфікації (Додаток №3 до тендерної документації) обсяг послуг з незалежної оцінки складає 160 об’єктів нерухомого майна різної площі, в тому числі один об’єкт загальною площею понад 40 тис.м2, та 531 об’єкт рухомого майна. Послуги, які є предметом закупівлі, Виконавець зобов’язаний надати Замовнику впродовж 30 (тридцяти) днів з дня направлення Замовником відповідного Замовлення на адресу Виконавця (п.1.6 проекту договору).
Вважаємо, що при загальному обсязі 160 об’єктів нерухомого майна різної площі, в тому числі один об’єкт загальною площею понад 40 тис.м2, та 531 об’єкт рухомого майна, вимога щодо надання аналогічного(их) договору(ів) (аналогічного договору, за яким надані послуги з визначення вартості нерухомого майна або вартості прав на земельні ділянки, що обліковуються на балансі державних або комунальних підприємств, загальною кількістю не менше 80-ти об’єктів нерухомого майна та/або земельних ділянок, враховуючи принаймні один об’єкт нерухомого майна (майнового комплексу) загальною площею не менше 40 000,00 м2, та аналогічного договору, за яким надані послуги з визначення вартості рухомого майна, що обліковуються на балансі державних або комунальних підприємств, загальною кількістю не менше 260 транспортних засобів) повністю обґрунтованою, законною та такою, що ніяким чином не обмежує права потенційних учасників закупівлі. Якщо подібний досвід відсутній, Замовник не може бути впевненим, що Учасник надавав такі послуги, а отже є великий ризик отримати неякісні, ненадані в строк послуги.
Враховуючи мету закупівлі - визначення ринкової вартості об’єктів для встановлення початкової ціни для продажу на конкурсних засадах та/або використання об’єктів як застави підчас укладення кредитних договорів, часові обмеження та ризики неотримання якісних послуг, Замовник вважає за необхідне обрати кваліфікованого учасника для гарантованого та вчасного надання послуг.
При цьому Замовником у визначенні аналогічного договору встановлено вимоги в кількісному виразі, що складають 50% від обсягу послуг, що буде закуповуватись.
Таким чином, встановлені Замовником вимоги є повністю обґрунтованими, законними та спрямовані на можливість отримання за результатами закупівлі послуг належної якості, які будуть виконані досвідченими спеціалістами відповідної кваліфікації.
Отже, для забезпечення цієї мети встановлений цей кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що не суперечить вимогам а ні Особливостей, а ні Закону.
Враховуючі вищезазначене, внесення змін в тендерну документацію є недоцільним.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Підтвердження трудових відносин
Номер:
35cf3eb486b74da382a1f3a069f2cef5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-07-001031-a.a1
Назва:
Підтвердження трудових відносин
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вимога Додатку 1 п.п.1.2. Витяги із трудових книжок (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), що підтверджують трудові відносини з працівниками, зазначеними у довідці вище (п.1.1).
Хочемо зазначити ,що доказами, які підтверджують факт трудових відносин, такими доказами можуть бути:
-витяг з трудової книжки;
-наказ про призначення;
-наявність трудового договору.
До прикладу :
В компанії є оцінювачі, які працюють за сумісництвом понад 5 років, які виконують, окрім своєї основної, іншу регулярну оплачувану роботу на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час.
Незалежно від того, основна робота за посадою чи за сумісництвом, ці посади внесені в штатний розклад.
Працівники, які працюють за сумісництвом, одержують заробітну плату за фактично виконану роботу та на сумісників поширюються всі права, гарантії та обов’язки, передбачені чинним законодавством.
За сумісництвом можна працювати на одному, двох або більше підприємствах, в установах, організаціях i на бажання працівника мати в трудовій книжці відповідний запис з кожного місця роботи.
Тому вважаємо дану вимогу дискримінаційною та таку, що звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти дану вимогу наступним чином:
п.п.1.2. Для підтвердження трудових відносин з працівниками , зазначених в довідці вище надати витяги з трудової книжки або накази про призначення або трудовий договір.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2023 14:00
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги UA-2023-03-07-001031-a.a1 встановлено наступне:
Розгляд Вашої Вимоги потребує більш детального вивчення та часу. Тому прийнято рішення продовжити термін подання пропозицій для вирішення даного питання. За результатом розгляду найближчим часом буде прийнято відповідне рішення.
Слідкуйте за закупівлею та запрошуємо до участі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.03.2023 12:00