-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщення Заклад післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості»
Завершена
899 976.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 499.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 499.88 UAH
Період оскарження:
06.03.2023 18:52 - 12.03.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
3c9e5b1d37804c36a9680f0979ccb6ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-06-011911-a.b3
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник. Додатком 2 до тендерної документації вами встановлена наступна вимога: копію договору добровільного страхування від нещасних випадків на кожного працівника, який буде задіяний до надання послуг.
Ми, як потенційний учасник, вбачаємо в цій вимозі дискримінаційні ознаки та обмеження конкруренції, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин:
Керуючись нормами Закону України «Про страхування» (далі – Закон) страхування може бути добровільним або обов'язковим. Отже даний вид страхування є добровільним, а не обов'язковим. Згідно умов технічної специфікації, Замовник закуповує охоронні послуги. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18 листопада 2015 року №960. В зазначених Ліцензійних умовах не йдеться про наявність договору добровільного страхування від нещасних випадків.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації.
Крім того, Замовником не вказано економічну обгрунтованність вказаної вимоги.
Враховуючи вищевикладене Замовник безпідставно, необгрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу чим обмежив законні права на участь в закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в закупівлі, а також потенційних учасників.
Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу, як таку, що дискримінує та суттєво обмежує коло потенційних учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.03.2023 19:34
Вирішення:
Шановний запитувачу!
За результатами вивчення вашої вимоги, були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за вимогу.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
49cddbb7087843dcb5cfc01bcb3238e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-06-011911-a.b2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник. Додатком 3 до тендерної документації вами встановлена наступна вимога: 4.3.17. Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Договір страхування відповідальності перед третіми особами на суму не менше оголошеної закупівлі.
Ми, як потенційний учасник, вбачаємо в цій вимозі дискримінаційні ознаки та обмеження конкруренції, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин:
Керуючись нормами Закону України «Про страхування» (далі – Закон) страхування може бути добровільним або обов'язковим. Отже даний вид страхування є добровільним, а не обов'язковим. Згідно умов технічної специфікації, Замовник закуповує охоронні послуги. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18 листопада 2015 року №960. В зазначених Ліцензійних умовах не йдеться про наявність договору добровільного страхування від нещасних випадків.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації.
Крім того, Замовником не вказано економічну обгрунтованність вказаної вимоги.
Враховуючи вищевикладене Замовник безпідставно, необгрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу чим обмежив законні права на участь в закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в закупівлі, а також потенційних учасників.
Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу, як таку, що дискримінує та суттєво обмежує коло потенційних учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.03.2023 19:33
Вирішення:
Шановний запитувачу!
За результатами вивчення вашої вимоги, були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за вимогу.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
f7364c7cee0a4fba882435bf3b350360
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-06-011911-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Додатком 2 до тендерної документації вами встановлена наступна вимога: документи про наявність в учасника цифрових станцій радіозв’язку між охоронниками та ГШР з рівнем захисту не менше ніж АЕS 256, у кількості 2 штук (на підтвердження надати дозвола, відомість та/або інші дозвільні документи згідно чинного законодавства).
Ми, як потенційний учасник, вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує принципи добросовісної конкуренції з наступних причин:
1. На сьогоднішній день законодавством України не встановлено вимог до конкретних марок, рівнів, захисту радіозв’язку, який використовують суб’єкти охоронної діяльності.
2. Звертаємо увагу, що згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
3. Замовник ніяким чином не надав обгрунтування про необхідність саме AES шифрування, можливо зробити висновок, що дана вимога встановлюється для конкретного учасника закупівлі.
4. Ваші дії в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Таким чином підсумовуючи вищевикладене, коли Замовник посилається на конкретні технічні характеристики, має бути передбачено використання аналогу/еквіваленту. Зазначаємо, що для нас, як для потенційного учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не використовуємо радіозв’язок AES 256 та не зобов’язані його використовувати згідно чинного законодавства. Вимагаємо Замовника виключити з тендерної документації вимогу про наявність в учасника цифрових станцій радіозв’язку з рівнем захисту не менш ніж AES 256.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.03.2023 19:32
Вирішення:
Шановний запитувачу!
За результатами вивчення вашої вимоги, були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за вимогу.
Статус вимоги:
Задоволено