• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів, 50110000-9, послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ДК 021:2015

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період оскарження: 06.03.2023 16:52 - 11.03.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на протокольне рішення уповноваженої особи Міністерства юстиції України від 17 березня 2023 року № 30-2 та протокол засідання робочої групи для проведення процедур закупівель Міністерства юстиції України від 17 березня 2023 року № 21-2

Номер: f23f541808e64a8c8813b75cab430acb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-06-011193-a.c3
Назва: Скарга на протокольне рішення уповноваженої особи Міністерства юстиції України від 17 березня 2023 року № 30-2 та протокол засідання робочої групи для проведення процедур закупівель Міністерства юстиції України від 17 березня 2023 року № 21-2
Скарга:
Міністерством юстиції України (надалі по тексту – Замовник) в порядку, передбаченому Законом України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII) та Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів, 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ДК 021:2015. Оголошення було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель (ідентифікатор закупівлі) UA-2023-03-06-011193-a, ID оголошення e34738b0ef0d4df0baf12582bdce576f, публічне посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-06-011193-aТовариство з обмеженою відповідальністю «АВТОЦЕНТР «ЄВВРОПА» (надалі за текстом – ТОВ «АВТОЦЕНТР «ЄВРОПА», Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з вимогами тендерної документації подало тендерну пропозицію. У відкритих торгах приймали участь: товариство з обмеженою відповідальністю «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» (надалі за текстом іменується – ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД»), ТОВ «АВТОЦЕНТР «ЄВРОПА» та товариство з обмеженою відповідальністю «КУРАТОР.ЮА». Електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, в порядку визначеному пунктом 36 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», визначила тендерну пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» найбільш економічно вигідною на суму 626 062,00 грн. з ПДВ. Відповідно до протоколу засідання робочої групи для проведення процедур закупівель Міністерства юстиції України від 16 березня 2023 року та пункту 40 За результатами розгляду пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» з урахуванням документів, завантажених 17 березня 2023 року учасником з метою усунення невідповідностей, на засідання робочої групи для проведення процедур закупівель Міністерств юстиції України 17 березня 2023 року було рекомендовано визнати переможцем відкритих торгів за предметом послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів, 50110000-9, послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ДК 021:2015 ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» з тендерною пропозицією на суму 626 062,00 грн з ПДВ, та рекомендовано укласти договір про закупівлю за результатами проведення відкритих торгів за умови надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Уповноваженою особою Міністерства юстиції України 17 березня 2023 року з урахуванням рекомендацій робочої групи для проведення процедур закупівель Міністерств юстиції України, затверджених протокольним рішенням від 17 березня 2023 року № 21-2, було прийнято рішення про визначання переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» та опубліковано рішення про намір укласти договір про закупівлю з останнім, як з учасником тендерна пропозиція якого відповідає заявленим в тендерній документації вимогам, про що ТОВ «АВТОЦЕНТР «ЄВРОПА» дізналось з розміщеного 17 березня 2023 року на електронній платформі ProZorro протоколу Уповноваженої особи Міністерства юстиції України № 30-2. У зв’язку з порушенням уповноваженою особою Міністерства юстиції України процедури закупівлі: Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів, 50110000-9, послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ДК 021:2015, щодо визнання ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» переможцем торгів, ТОВ «АВТОЦЕНТР «ЄВРОПА» в порядку визначеному статтею 18 Закону № 922-VIII з врахуванням положень Постанови № 1178, звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з даною скаргою у формі електронного документа через електронну систему закупівель з накладенням кваліфікованого електронного підпису. Статтею 56 Постанови № 1178 визначено строки подання скарг, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника. За змістом абзацу 3 статті 56 Постанови № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Враховуючи дату публікації оскаржуваного рішення, ТОВ «АВТОЦЕНТР «ЄВРОПА» має право звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з даною скаргою протягом 5 днів з дня, коли дізналося про порушення своїх прав унаслідок рішення замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, тобто до 00.00 години 23 березня 2023 року. Отже, подаючи скаргу 20 березня 2023 року ТОВ «АВТОЦЕНТР «ЄВРОПА» виконало вимоги статті 56 Постанови № 1178, щодо подачі скарги до дня укладення Замовником договору з ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД». Підставою для звернення до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стало виявлення невідповідності пропозиції учасника-переможця (ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД») вимогам тендерної документації для проведення процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів, 50110000-9, послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ДК 021:2015, затвердженої протокольним рішенням Уповноваженої особи Міністерства юстиції України від 6 березня 2023 року № 30 (надалі за текстом – Тендерна документація). Так, ТОВ «АВТОЦЕНТР «ЄВРОПА» виявлено наступне порушення. 1. Згідно з пунктом 12 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації в складі пропозиції учасник мав додатково надати гарантійний лист у довільній формі щодо здійснення доставки автомобілів Замовника для виконання ремонтних робіт автомобілів, що не мають можливості самостійно дістатися в результаті виведення з ладу на СТО учасника протягом 1 (однієї) доби з дня надання Замовником відповідної заявки. На підтвердження учасник мав надати документальне підтвердження можливості виконання даної послуги (договір на надання послуг з користування) евакуатором або документи про купівлю-продаж евакуатора та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу з відміткою про право власності Учасника). На виконання зазначеної вимоги Замовника в складі пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» завантажено файл «17. Гарантійний лист щодо евакуатора.pdf». Файл містить гарантійний лист від 9 березня 2023 року № 09/17, яким гарантовано здійснення доставки автомобілів Замовника для виконання ремонтних робіт автомобілів, що не мають можливості самостійно дістатися в результаті виведення з ладу на СТО ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» протягом 1 (однієї) доби з дня надання Замовником відповідної заявки. Зі змісту зазначеного гарантійного листа вбачається, що на виконання вимог замовника вказаних у пункті 12 таблиці 2 Додатку 2 Тендерної документації ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» надає Договір про надання послуг технічної допомоги та послуг з евакуації транспортних засобів № 24.03/20-АП від 24 березня 2020 року. Сканована копія вказаного договору міститься в складі пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» (файл «18. Договір евакуатор АВТО ДОПОМОГА.pdf). Відповідно до пункту 1.1. Договору від 24 березня 2020 року № 24.03/20-АП його предметом є надання учаснику послуг технічної допомоги та послуг з евакуації транспортних засобів, а не користування евакуатором, як це вимагалось Замовником торгів. Зазначене підтверджується й завантаженими ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» актами надання послуг до договору від 24 березня 2020 року № 24.03/20-АП (файл «18.1. Акти евакуатор АВТО ДОПОМОГА.pdf»), з яких вбачається, що товариство з обмеженою відповідальністю «ЕВАКУАТОР СЕРВІС» надано згідно укладеним договором послуги саме вантажного автомобільного перевезення (евакуатор), а не користування евакуатором. Враховуючи, що учасником не надано й документу про купівлю-продаж евакуатора та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу з відміткою про право власності Учасника), які вимагались Замовником, пропозиція ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не відповідає вимогам Тендерної документації. Аналогічна позиція міститься в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16981-р/пк-пз від 09.09.2020 р. 2. За змістом пункту 13 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації учасник надає довідку у довільній формі щодо СТО Учасника повинна мати спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики, а також копію відповідного документу – сертифікату або ліцензії або договору. На виконання зазначеної вимоги ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» 13 березня 2023 року (в строк визначений для подання тендерних пропозицій) завантажено файли «19. Ліцензійна угоди і договора про надання послуг ТО Audatex Gmbh.pdf», «19.1. Довідка щодо пролонгації договору.pdf» та «19.2. Акт надання послуг Аудатекс.pdf», а 17 березня 2023 року на виконання вимоги Замовника щодо усунення невідповідності завантажено файл «31. Довідка щодо ліцензійного забезпечення.pdf». Файл «19. Ліцензійна угоди і договора про надання послуг ТО Audatex Gmbh.pdf» містить копію ліцензійної угоди і договору про надання послуг технічного обслуговування від 13 серпня 2018 року № 39373. За змістом пункту 11.5. зазначеної угоди вона укладена в м. Києві 13.08.2018 р., набирає чинності із зазначеної дати і діє до закінчення терміну права використання Програмного продукту, що визначається відповідно до статті 5 цієї угоди (п. 5.1. – 5.4.). Згідно з пунктом 5.1. якщо цю Угоду не розірвано достроково, право на використання Програмного продукту за цією Угодою надається Ліцензіату до закінчення того календарного року, в якому Ліцензіар фактично передав Ліцензіату Облікові дані. Термін дії цієї Угоди, всіх додатків і доповнень, і відповідно, право користування Програмним продуктом продовжується на кожний наступний календарний рік за згодою сторін за умови оплати Ліцензіатом винагороди за продовження права використання Програмного продукту (пункт 5.2. Угоди). Враховуючи дату укладення угоди (13 серпня 2018 року) та її умови (п. 5.1. – 5.2.) право використання Програмного продукту починаючи з 2019 року і по 2023 рік має підтверджуватись оплатою ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» Ліцензійної винагороди. Однак, пропозиція Учасника не містить документу, який би підтверджував оплату такої винагороди, а отже не містить підтвердження чинності наданого на виконання вимог пункту 13 Таблиці 2 Додатку 2 договору. Разом з тим, наданий учасником акт надання послуг від 26 червня 2020 року до Договору № 39373, хоча і підтверджує факт передачі ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» Облікових даних та надання послуг у 2020 році, але з урахуванням положень п. 5.2. не свідчить про його чинність станом на дату подачі Учасником. Замовник на значене порушення уваги не звернув й зробив висновок про відповідність пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» вимогам Тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 16 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації Учасник надає протокол обстеження автомобілів замовника Учасником, підписаний представниками Учасника та Замовника. У складі пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» міститься протокол обстеження автомобілів Замовника (файл «21. Протокол обстеження автомобілів.pdf»), підписаний представниками Учасника та Замовника. З наданого протоколу вбачається, що під час огляду деякі автомобілі були відсутні, а саме TOYOTA LAND CRUISER 200, TOYOTA LAND CRUISER 150, SKODA SUPERB, SKODA OCTAVIA A7, TOYOTA LAND CRUISER 150, а отже ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не оглянуті. Враховуючи, що ремонт та технічне обслуговування зазначених автомобілів відповідно до визначеної Додатком 3 Технічної специфікації також є предметом закупівлі, а також те, що інші учасники закупівлі провели огляд всіх автомобілів Замовника, вважаємо, що Учасником не виконано вимогу Замовника в повному обсязі. Зазначене вище підтверджує невідповідність пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» вимогам тендерної документації, що відповідно до статті 31 зазначеного Закону№ 922-VIII, є підставою для відхилення пропозиції учасника торгів. А тому, протокол засідання робочої групи для проведення процедур закупівель Міністерства юстиції України від 17 березня 2023 року № 21-2 та протокольне рішення уповноваженої особи Міністерства юстиції України від 17 березня 2023 року № 30-2 підлягають скасуванню. На підставі викладеного, керуючись статтею 18 Закону № 922-VIII та статтею 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення факту порушення Замовником процедури закупівлі: послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів, 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ДК 021:2015, ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-06-011193-a, ID оголошення e34738b0ef0d4df0baf12582bdce576f. 3. Зобов’язати Міністерство юстиції України скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ДК 021:2015, ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-06-011193-a, ID оголошення e34738b0ef0d4df0baf12582bdce576f, - товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» (протокольне рішення уповноваженої особи Міністерства юстиції України від 17 березня 2023 року № 30-2) та протокол засідання робочої групи для проведення процедур закупівель Міністерства юстиції України від 17 березня 2023 року № 21-2 у зв’язку з невідповідністю пропозиції відкритих торгів вимогам тендерної документації.
Дата розгляду скарги: 30.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.03.2023 15:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.04.2023 13:16
Автор: ТОВ "АВТОЦЕНТР "ЄВРОПА", Юлія Кононенко +380973486951, +380800302112 kononenko.yulia@gmail.com http://www.ase-avto.com/
Вимога
Відхилено

Корупційні дії Замовника

Номер: b94b104961dd4da6be7169db292d800c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-06-011193-a.c2
Назва: Корупційні дії Замовника
Вимога:
Вимога протокола обстеження і підписання з двух сторін приводе до того, що Замовник наперед знає про Учасників торгів, до подачі. Це дає можливість Замовнику опріділится з моніторингом Учасників і вияснити їх цінові подачі. Ну хіба це не корупційні дії Замовника. Структура, яка повинна контролювати корупційні дії структур в Україні, сама скатується до порушень ціх дій. Замовник бажає до подачі знати всіх Учасників торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо надання Учасником в складі пропозиції протоколу обстеження автомобілів не порушує принципу недискримінації Учасників та рівне ставлення до них, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а тому не є дискримінаційною. Також зазначаємо, що Замовником при підписані протоколу обстеження автомобіля з будь-яким Учасником, не фіксується цінова пропозиція зазначеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискриминаційні вимоги Замовника

Номер: 9d460a20e4c5463fba9d7f7d0ad4eb8b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-06-011193-a.c1
Назва: Дискриминаційні вимоги Замовника
Вимога:
Надання до тендерної пропозиції протоколу обстеження автомобілів замовника Учасником, підписаний представниками Учасника та Замовника (пров. Рильський, 10). І це МЮУ надає безглузду вимогу по обстеження автомобілів в гаражі Замовника. Це Учасник повинен подивитися стан автомобіля (його потрібно розібрати і подивитися стан, зробити акт обстеження?). А чому в тендерній документації в ціновій пропозиції конкретно вже прописані всі вимоги загальні. Конкретне обстеження може бути тільки на СТО з усіма системами діагностики. Замовник вже з "кимось з друганів" провів це обстеження на його СТО і оцінив затрати (провів моніторинг закупки), і чекає його виграшу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з технічним завданням визначено обсяг робіт щодо ремонту автомобілів Замовника із зазначенням інформації про данні автомобілі. Проте Замовником визначено вимогу до Учасників даної закупівлі, а саме надання протоколу обстеження автомобілів замовника Учасником, підписаний представниками Учасника та Замовника (пров. Рильський, 10). Замовник зазначеним протоколом отримує гарантії від Учасників стосовно достовірного ознайомлення з автомобілями з подальшим якісним виконанням послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів. Оскільки середній вік зазначених службових автомобілів становить 8 років та враховуючи інтенсивну експлуатацію, з кожним роком все більше виникає потреб в їх ремонтах та обслуговуванні. Також зазначаємо, що за бажанням будь-якого Учасника даної закувлі можливо у робочі часи Міністерства, оглянути автомобілі Замовника за адресою м. Київ пров. Рильський, 10, скласти та підписати протокол обстеження. Замовник забезпечує рівний доступ до процедури огляду автомобілів з метою складення та підписання протоколу. З огляду на зазначене вимога щодо надання Учасником в складі пропозиції протоколу обстеження автомобілів не порушує принципу недискримінації Учасників та рівне ставлення до них, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а тому не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено