• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шини для транспортних засобів (ДК 021:2015:34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)

Процедура закупівлі – відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі.

Торги відмінено

77 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 385.00 UAH
Період оскарження: 06.03.2023 15:12 - 11.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Відхилення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"

Номер: 7ed3ce0ba7844c53b859b8713a99f43d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-06-008675-a.a2
Назва: Відхилення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"
Вимога:
Шановний Замовник, надаємо аргументацію офіційними джерелами, а саме: згідно інформаційного пакету, Сертифікату типу виданого Держаним підприємством "Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут" Міністерства інфраструктури України №UA*46А(b)*0946*00 від 23.04.2021 року, який видано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА", який подано в тендерній пропозиції до закупівлі: строка 52 модель LM216, строка 153 модель R216, строка 261 SC216 номер повідомлення про офіційне затвердження типу є E4-54R-0016624, Це означає, що характеристики в зазначених моделей ідентичні, оскільки випробування проводились згідно одного повідомлення про офіційне затвердження типу. Вимагаємо повернути ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" на ківаліфікацію, та визнати переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол № 166 від 20.03.2023 р.) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» (далі — Учасник) по предмету закупівлі: Шини для транспортних засобів (ДК 021:2015:34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності), ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2023-03-06-008675-a на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей (тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей). Згідно з пунктом 38 Особливостей, Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 39 Особливостей, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Окрім того, здійснення публічних закупівель відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), здійснюється за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною п’ятою вказаної норми встановлено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об`єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника (частина шоста статті 11 Закону). Пунктом четвертим частини десятої статті 11 Закону прямо встановлено, що уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Згідно з частиною 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Так, з метою встановлення відповідності запропонованого учасником товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, уповноваженою особою перевірялись технічні вимоги запропонованої шини (245/70R19,5 135/133M SC216 16PR (Supercargo), Chaoyang Long March T) на веб-сайтах, де зазначалось що дана шина призначена для рульової осі. В свою чергу уповноважена особа дійшла висновку, що запропонована модель шини не відповідає вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації, що є підставою для відхилення такого учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей (тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей). Разом з тим, абзацом 2 пункту 43 Особливостей визначено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Так, учасником закупівлі - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» подано вимогу від 21.03.2023 р. щодо неаргументованого відхилення учасника, в якій зазначено посилання на сайт виробника: https://www.lmtyre.com/long-haul-tyre/lm-r-sc-216.html. Перевіривши та проаналізувавши зазначений сайт, запропонована учасником шина 245/70R19,5 135/133M SC216 16PR (Supercargo) дійсно рекомендується до використання на передні та задні осі, та є універсальною. Разом з тим, відповідно до пункту 47 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Враховуючи зазначене повідомляємо, що з метою недопущення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, буде прийнято відповідне рішення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо неаргументованого відхилення

Номер: 98473a6add10420fbbdcaf3b833a1072
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-06-008675-a.c1
Назва: Щодо неаргументованого відхилення
Вимога:
Шановний замовник, дякую що дали можливість аргументувати вам, які саме джерела треба використовувати для уточнення характеристик товарів. Виробник CHAOYANG LONG MARCH TYRE CO., LTD. виробляє шини під брендами Longmarch, Roadlux, Supercargo. Оскільки цей виробник робить в вищезазначених брендах одну й ту саму модель № 216, а саме: LM216 - бренд Longmarch, R216 - бренд Roadlux, SC216 - бренд Supercargo, надаємо характеристики та вісі застосування саме цих шин на сайті виробника: https://www.lmtyre.com/long-haul-tyre/lm-r-sc-216.html На малюнку автобусів, зазначено на які вісі рекомендовано застосовувати шини марки 216: передні та задні вісі, - тобто для автобусів Шина 245/70R19,5 135/133M SC216 16PR (Supercargo) є уніваесальною. Що ж до інформації на сайтах посередників, які ви зазначили, то інформація на них не підтверджується ніякими випробуваннями, сертифікатами. Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо повернути пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" на кваліфікацію, та обрати їх переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол № 166 від 20.03.2023 р.) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» (далі — Учасник) по предмету закупівлі: Шини для транспортних засобів (ДК 021:2015:34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності), ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2023-03-06-008675-a на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей (тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей). Згідно з пунктом 38 Особливостей, Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 39 Особливостей, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Окрім того, здійснення публічних закупівель відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), здійснюється за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною п’ятою вказаної норми встановлено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об`єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника (частина шоста статті 11 Закону). Пунктом четвертим частини десятої статті 11 Закону прямо встановлено, що уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Згідно з частиною 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Так, з метою встановлення відповідності запропонованого учасником товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, уповноваженою особою перевірялись технічні вимоги запропонованої шини (245/70R19,5 135/133M SC216 16PR (Supercargo), Chaoyang Long March T) на веб-сайтах, де зазначалось що дана шина призначена для рульової осі. В свою чергу уповноважена особа дійшла висновку, що запропонована модель шини не відповідає вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації, що є підставою для відхилення такого учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей (тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей). Разом з тим, абзацом 2 пункту 43 Особливостей визначено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Так, учасником закупівлі - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» подано вимогу від 21.03.2023 р. щодо неаргументованого відхилення учасника, в якій зазначено посилання на сайт виробника: https://www.lmtyre.com/long-haul-tyre/lm-r-sc-216.html. Перевіривши та проаналізувавши зазначений сайт, запропонована учасником шина 245/70R19,5 135/133M SC216 16PR (Supercargo) дійсно рекомендується до використання на передні та задні осі, та є універсальною. Разом з тим, відповідно до пункту 47 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Враховуючи зазначене повідомляємо, що з метою недопущення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, буде прийнято відповідне рішення.
Статус вимоги: Задоволено